Beoordelingen Birwa Tours

y uit: tytsjerk

22-09-2017
5,6

Ervaring met: Dagtochten

Voor het eerst weg met z"n 2en met de bus deze chauffeur vonden wij niet leuk, werd niet tot weinig verteld in de bus van nu zijn we daar en/of nu komen we daar langs (bijzonderheden is altijd leuk) ook werd er niet gezegd na bv het koffie drinken dat je weer in de bus moest ofzo nee hij ging weg en later dachten de mensen nou moeten wij maar naar de bus hoorde niet zo

A. uit: Buitenpost

20-09-2017
7,0

Ervaring met: Groepsreizen

Zeer veel informatie over de Kagerplassen en de directe omgeving. Ik ken de Plassen uit de 60e jaren, dus het was wel herkennen en genieten.

Verder zou ik wel meer keus willen hebben in uw aanbod 'dagtochten'.

Ook heb ik per email enige tijd geleden een idee geopperd betreffende het evenement 'Winter Landleven' in het Openluchtmuseum in Arnhem, maar heb hier nog geen reactie van u ontvangen. Mogelijk komt dit nog?

7,8

prima voor herhaling vatbaar

L uit: Drogeham

7,5

Helaas was de tijd die wij in het museum Enkhuizen door konden brengen veel te kort. Slechts een uur. Bootreis beetje te lang.Maar dat is erg persoonlijk. Als je ervan houdt zul je dat anders ervaren.

Klaske uit: Dokkum

Ervaring met: Meerdaagsereizen

Altijd prima voor elkaar.

Vivian uit: Damwoude

Ervaring met: Vervoersprojecten

Het was top! Ik heb klantvriendelijkheid op een 8 gezet omdat de heenreis de buschauffeur iets gestrest was en dit wel erg liet merken tegenover de passagiers. Dit had naar mijn mening wel een beetje anders kunnen worden gebracht. Verder heeft dat geen hinder gehad!

17-09-2017

Wel hebben genoten van de historische driehoek. Hoewel de tijd om het Zuiderzeemuseum te bezoeken te kort was.

Kees en Tjitske uit: Damwâld

15-09-2017

Ervaring met: Dagtochten

Wij zijn tot nog toe dik tevreden

Haije uit: Burdaard

14-09-2017
6,4

Ervaring met: Dagtochten

Historische driehoek: jammer dat het bezoek aan Enkhuizen veel te kort was. Dit komt door veel tijd voor verzamelen deelnemers, daarna veel tijd in trein en boot kwijt. Voor Enkhuizen bleef een uurtje over waarbij we ook nog terug naar de boot en bus moesten.
Koffie, gebak en diner waren uitstekend en zeker een 10 waard.

Koos uit: Damwâld

14-09-2017
8,1

Ervaring met: Dagtochten

Ik heb een 6 gegeven omdat wij er zelf achteraan moesten bellen hoelaat het vertrek was .En in gesprekken met amderen was ik niet de enige. Verder alleen maar lof.