Beoordelingen Binnenspecialist van den Berg

Tim uit: Amersfoort

09-01-2019
1,0

ervaringen:
Ik was even aan het kijken hoe het inmiddels met de firma gaat die de failliete partij 'De Huis Stylist' heeft overgenomen. Wat blijkt? De eigenaar, die het faillissement van zijn bedrijf heeft aangevraagd is ‘gewoon’ werkzaam bij deze nieuwe partij. Uiteraard, dat mag. Maar als ik dan zie dat Binnenspecialist Van den Berg de recensies van de afgelopen jaren gebruikt van De Huis Stylist, word ik ziedend. Het is niet eerlijk om alleen de positieve verhalen meenemen, terwijl er ook een andere kant is m.b.t. de reputatie van De Huis Stylist, deze beschrijf ik hieronder.

Wij zijn door De Huis Stylist voor €1.742,50 gedupeerd. 30 Augustus 2018, de dag voor onze sleuteloverdracht, maar ook 2 weken voor de afgesproken datum waarop onze nieuwe vloer gelegd zou worden, kregen wij per mail het bericht dat De Huis Stylist failliet is verklaard.

Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel stress meegemaakt als de maand daaropvolgend. Zie maar een zinnige reactie te krijgen van een curator, zie maar een nieuwe leverancier te vinden die onder CBW-voorwaarden een vloer wil plaatsen binnen twee weken (rekening houdend met deze tijden waarin je alles in de bouw maanden van tevoren vast moet laten leggen). Conclusie: dat was een onmogelijke taak. Wij hebben dan ook flink in de buidel moeten tasten om een andere vloer te vinden bij een partij die dit nog wilde doen binnen onze planning. Want: wij moesten ons andere huis uit.

Een van de twee genoemde redenen van het faillissement waren de ‘sterk teruglopende omzetten in de zomerperiode’. Wij zijn na het plaatsen van onze bestelling meerdere keren bij de Huis Stylist langs geweest en ik heb echt letterlijk gevraagd hoe het daar ging in verband met die hoge temperaturen .. “nee hoor, wij zijn superdruk en het loopt lekker door” was het antwoord. Dat noemen ze liegen.

Om dan vervolgens 2 jonge mensen, die over prijzen niet moeilijk gedaan hebben, die de aanbetaling binnen een dag overgemaakt hebben, zo te beroven. Wat volgde was complete stilte en veel onzekerheid. Wij hebben ons vertrouwen in de mens die dag verloren. Klinkt zielig, maar het is wel de waarheid.

Advies: betaal niet aan. Wij zijn uiteindelijk ergens anders geholpen waar ze ons vreemd aankeken dat wij om een aanbetaling gevraagd waren.

Trip uit: Soest

23-10-2017

ervaringen:
Een ruime keuze en goed vakmanschap!
En een hele prettige relatie!

Freek uit: Amersfoort

23-10-2017

ervaringen:
Plezierig contact, goed advies, prima afwikkeling en service!

Femke uit: Amersfoort

22-10-2017

Marga uit: Amersfoort

20-10-2017

ervaringen:
Zeer vakkundige mensen, weten waar ze over praten.
Luisteren goed wat je wensen zijn, kortom een echte aanrader.

Suzanne uit: Hoogland

20-10-2017

ervaringen:
Fijn contact, voel vertrouwen van hun, en van mij

Martha uit: Amersfoort

23-07-2017

ervaringen:
Fijne zaak. Ga ik zeker weer nar toe.

Inge uit: Amersfoort

20-07-2017

ervaringen:
Deskundig, prettig en persoonlijke benadering. Er wordt actief meegedacht, ingeleefd en geluisterd naar eigen stijl en smaak. Er worden zo nodig alternatieven aangedragen en goede adviezen gegeven over kleuren en materialen. Huisbezoek om tot de juiste aankoop en kleuren over te gaan hebben wij als groot voordeel ervaren. Kwaliteit staat voorop, waardoor prijs kwaliteit verhouding in verhouding tot elkaar staan.

Jacobus uit: Huizen

17-07-2017

ervaringen:
Duidelijk en transparant vanaf het begin tot aan het eind.

Loek uit: Amersfoort

15-07-2017