Beoordelingen Bikerpolis.nl

Ivo uit: Zutphen

16-10-2018
9,7

ervaring:
Ik heb een ongeluk gehad met de motor. Ach eat naar. Nou inderdaad, want de auto reed met nat weer de rotonde op en had geen schade, maar omdat mijn voorwiel weeg gleed lag ik met de motor op de grond.
Natuurlijk sta ik niet sterk, maar ik ben doorverwezen door bikerpolis naar 112 schade en dat heeft mij geen windeieren gelegd
Hartelijk dank voor alles

Ben uit: Eijsden

08-10-2018

ervaring:
Perfecte en snelle service !! Speciaal woord van dank ook aan Jeannet die altijd behulpzaam is als de computer even niet wil meewerken !!

Ellen uit: Almere

01-09-2018

Ervaring met: Motorverzekering, Overige schadeverzekeringen

ervaring:
Gelukkig heb ik nog nooit schade of problemen gehad, maar bij vragen is er zo snel mogelijk en gerust antwoord.

Rolf uit: Heerhugowaard

25-08-2018
7,5

ervaring:
Ik ben over het algemeen tevreden, hoewel ik nog maar 1x contact gehad heb en dat was met de pechhulp dienst,
Daarnaast moet ik bekennen not amused te zijn over de plotselinge mededeling dat mijn premie met maarliefst ca, 10% verhoogd wordt.

Frans uit: Valkenswaard

22-08-2018

ervaring:
het was super fijn geholpen echt top

Godfried uit: Velddriel

21-08-2018

Ervaring met: Motorverzekering, Overige schadeverzekeringen

ervaring:
Ik ben al jaren met meerdere motoren bij Bikerpolis verzekerd. Hebben een scherpe prijs en belangrijker nog, goede polis voorwaarden. Samen met een taxatie van Vintax ben je perfect verzekerd.

Jack uit: Tilburg

15-08-2018
8,5

Klaas uit: Hengelo

14-08-2018

ervaring:
Prima ervaring, alleen niet als 10 gewaardeerd omdat dat spiritueel gezien niet voor mensenzaken is weggelegd. Maar het zit er kort onder.

Adri uit: Amsterdam

13-08-2018

Ervaring met: Klassieke/oldtimer motorverzekering

ervaring:
De lopende verzekeringen worden prima geregeld.
Wat jammers is dat de motoren die ik bezit en rijdt niet op een verzamelpolis kunnen worden verzekerd (ik ben enige berijder en rij dus maar op één motor tegelijk, waar door er een beperkter risico is dus zou ik wat voordeel verwachten)

Piet uit: Zeewolde

13-08-2018
9,7

ervaring:
Goed telefonisch geholpen door uw Jeannet van Bikerpolis. Duidelijke uitleg.