Beoordelingen BijzondereTrouwringen.nl

• Prijs / kwaliteit verhouding 8,7
  • Kennis & vakmanschap 9,4

Reinier uit: Utrecht

7,9

Positieve punten: Direct contact met de edelsmid was voor een een must. Wij wilden geen fabrieksring maar een individueel kunstwerkje. Eenvoudige, eerlijke en snelle communicatie. Ringen zaten in een mooi box die we bij de bruiloft ook gebruikt hebben.

Verbeterpunten of tips:
meer standaard lettertypen voor de gravure is wenselijk, dat was bij ons in het begin niet duidelijk.

Lianne uit: Dronten

06-06-2018

Positieve punten: Goed geholpen. Er werd Alle tijd voor ons genomen.

Frank uit: Toldijk

06-06-2018

Positieve punten: De naam zegt het al: bijzondere trouwringen. Niet alleen van edelsmid zelf, maar ook van collega's. Daardoor is er voor de meest uiteenlopende smaken iets te vinden. Veenhuizen kan ver weg zijn - hoewel altijd een bezoek waard - de extra locatie in Amersfoort is centraal gelegen. Verweij denkt mee, maar dringt geen mening op.

Rob uit: Zeewolde

03-06-2018

Positieve punten: Kwamen met een totaal ander idee in ons hoofd naar de studio, maar door het mooie aanbod voor een totaal andere ringenset gegaan. Bevalt tot op de dag van vandaag nog altijd mega goed!

Lianne uit: Dronten

03-06-2018

Positieve punten: Goed geholpen

Geen

Barbara uit: Amersfoort

02-06-2018

Positieve punten: Super fijne ervaring met als resultaat twee mooie, bijzondere trouwringen!!

Verbeterpunten of tips:
In onze reis naar de juiste ring en aflevering daarvan heb ik geen verbeter suggesties.

Ronald uit: De Bilt

01-04-2018

Positieve punten: accuraat op alle gebieden, van ontvangst tot levering

Verbeterpunten of tips:
geen verbeterpunten, ga vooral zo door

Heidi uit: Overberg

21-02-2018

Positieve punten: Mooi. Betrouwbaar. Gedegen. Gevoel dat je de tijd krijgt. Service gericht.

Verbeterpunten of tips:
We hebben beiden wat moeten doorzetten op kleinere ringen. Ik heb deze zelf achter toch nog laten verkleinen. maat had beter gekund.

Bram uit: Rotterdam

08-11-2017

Positieve punten: Prima geholpen en geadviseerd met als resultaat 2 geweldige trouwringen

Kirsten uit: Amsterdam

08-11-2017

Positieve punten: Mooie ontwerpen, prettige communicatie, goede adviezen en bovenal: prachtige trouwringen.

n.v.t.