Beoordelingen BijzondereTrouwringen.nl

• Kennis & vakmanschap 9,4

Cindy uit: Utrecht

12-02-2019
9,9

Positieve punten: Professioneel advies, meedenken, goede communicatie, prachtig resultaat.

Geen.

Monique uit: privé

09-02-2019

Positieve punten: Hildardjan is een vriendelijke deskundige edelsmid die goed met je meedenkt en prachtige ringen heeft gemaakt. Als je iets bijzonders wil beveel ik hem zeker aan!

geen

Bianca uit: Amerongen

03-12-2018

Positieve punten: We zijn bijzonder blij met onze mooie ringen en de service en ook het advies

Michiel uit: Roden

9,6

Positieve punten: Betrouwbare edelsmid die erg mooi resultaat levert, komt de afspraken na.

Mariola uit: Amersfoort

03-12-2018

Positieve punten: Prachtige ringen, met persoonlijk detail erin verwerkt. Rustige uitleg en vriendelijke service. Super bedankt, we zijn er heel blij mee!

Floris uit: Ommen

02-12-2018

Positieve punten: Goed geholpen, ook mbt onze wens overleden zoon.

Gisela uit: Houten

28-11-2018

Positieve punten: Heel fijn en persoonlijk advies , Hildardjan heeft ons op een prettige manier aan hele mooie ringen geholpen

Gerwin uit: Norg

28-11-2018

Positieve punten: Uiterst behulpzaam en ruime keuze in trouwringen. Flexibel in de afspraken en bereikbaarheid. We hebben een hele positieve ervaring opgedaan in de aanschaf van onze droomringen.

Kenneth uit: Utrecht

28-11-2018

Positieve punten: Reageert erg snel en neemt alle tijd tijdens een persoonlijk gesprek. Erg goed advies en het resultaat is geweldig! Mooie originele trouwring die geheel naar wens is.
Nogmaals dank voor het mooie resultaat.

Amber uit: Almere

28-11-2018

Positieve punten: Neemt de tijd en luistert goed om de juiste match te vinden voor de trouwringen. Zorgt voor extra meet sessie om de ringen perfect op maat te maken. Communicatie verliep zeer goed.

Verbeterpunten of tips:
We hebben geen punten voor verbetering. De ervaring was hartstikke positief.