Beoordelingen BijzondereTrouwringen.nl

• Prijs / kwaliteit verhouding 8,7
  • Kennis & vakmanschap 9,3

Antoinette uit: Goudriaan

08-06-2017

Positieve punten: Prachtige collectie!!

Verbeterpunten of tips:
Ik denk dat de kennis en het vakmanschap van Hildardjan heel erg groot zijn (ook al hebben wij niet de expertise om dit echt goed te kunnen beoordelen) maar hij is naar onze beleving niet echt een verkoper (dat is natuurlijk ook een vak apart). We zijn verder prima ontvangen hoor maar er is niet echt chemie ontstaan. (wat niet wegneemt dat we heel blij zijn met onze ringen)

Deze enquete is naar mijn beleving niet echt een geschikte enquete. Wij beschikken over te weinig kennis om iets over de kwaliteit te zeggen. Ik kan enkel zeggen dat we prachtige ringen hebben maar ze hebben ook erg veel geld gekost. De eerste beschadigingen zitten er al op... Of het dat vele geld waard is, kunnen we ws pas veel later zeggen.

Frank uit: Hoogeveen

05-06-2017

Positieve punten: Denkt goed mee met de wensen van de klant.
Vriendelijk en een echte vakman. Uitstekend!

Geen.

Corrie uit: Buren

01-06-2017
7,4

Positieve punten: In alle rust samen een ring uitzoeken is fijn. Twee uur lang heeft de edelsmid alle aandacht om je te sturen in het zoekproces van de ring die bij je past. De communicatie verloopt duidelijk.

Ivo uit: Amsterdam

17-05-2017

Positieve punten: Goed advies en goede en snelle communicatie over onze afspraak.

Jeroen en Monique uit: Nijmegen

12-05-2017

Positieve punten: Fijn dat je pasringen thuisgestuurd krijgt om de juiste maat te bepalen.
Praten met de goudsmid zelf is echt een meerwaarde.
Hildardjan denkt mee over extra mogelijkheden zodat je goed kan kiezen wat je wel of niet aan de ringen wil toevoegen.
Neemt ook de tijd.

Verbeterpunten of tips:
Foto's van het productie proces van de ringen.

Rick uit: de Geus

10-05-2017

Positieve punten: De persoonlijke benadering

Ineke uit: Amsterdam

07-05-2017

Positieve punten: Alles

Bernard uit: Almere

8,1

Positieve punten: Goed en eerlijk advies waarvoor ruim de tijd wordt genomen; tevens flexibel ten aanzien van maken van afspraken. Ring was eerder dan afgesproken klaar.

Sebastiaan uit: Zoetermeer

06-05-2017

Positieve punten: We hebben een unieke trouwring. En zijn er erg blij mee. Prijs is vergelijkbaar met een normale goeie juwelier, maar dan one of a kind.

Henk uit: Amersfoort

06-05-2017

Positieve punten: Snel een afspraak kunnen maken. Ook duidelijk in de communicatie. Tijdens de gesprekken werd er goed geluisterd en advies gegeven/meegedacht. Eind resultaat was erg mooi!

Verbeterpunten of tips:
Proces van A tot Z was prima voor elkaar.

Op basis van deze vragenlijst zou ik adviseren om de vragen iets specifieker te maken. Bijvoorbeeld: als we het hebben over kwaliteit, hebben we het dan over de kwaliteit van de afgenomen ringen? Daar kan ik nu natuurlijk nog niks over zeggen...