Beoordelingen BijzondereTrouwringen.nl

• Kennis & vakmanschap 9,4

Karin uit: Eerbeek

30-08-2018
8,1

Positieve punten: Flexibel in het maken van afspraken, vakkennis, unieke sierraden

Gerben uit: Amerongen

25-08-2018

Positieve punten: Duidelijke communicatie en kwalitatief goede ringen

Patty uit: Raamsdonk

25-08-2018

Positieve punten: Heel goed geholpen. Goed advies en ze zijn prachtig en uniek! Zo blij mee

Ga zo door! Blijf uniek

Bert uit: Antwerpen

16-08-2018
9,9

Positieve punten: We zochten een sobere maar unieke trouwring en vonden op BijzondereTrouwringen.nl enkele interessante ontwerpen. Een afspraak maken bij Hildardjan verliep bijzonder vlot en kort daarop volgde een bezoek aan het atelier te Veenhuizen. Een persoonlijke benadering met deskundig advies zonder tijdsdruk: prima service! Ondertussen is de trouw achter de rug en kregen we heel wat complimenten over de keuze van onze ringen.

Verbeterpunten of tips:
Niets dan lof. Een aanrader!

Tonny uit: Kampen

14-08-2018

Positieve punten: Goed advies en vakmanschap. We hebben prachtige unieke ringen gekregen.

Verbeterpunten of tips:
Geen, alles dik in orde.

Jalyk uit: Bilthoven

10-08-2018
9,6

Positieve punten: Luisteren, open, adviserend, begeleidend maar, laat de keuze/beslissing bij de klant.

Geen tips

Samantha uit: Ravenswoud

09-08-2018
9,6

Positieve punten: De persoonlijk aandacht en tijd om een passen de ring uit te zoeken. Hierbij wordt goed advies en verschillende opties gegeven.

Geen, goede ervaring

Esther uit: Bunschoten

08-08-2018

Positieve punten: Goede communicatie en prachtige ontwerpen

Reinier uit: Utrecht

06-06-2018
7,9

Positieve punten: Direct contact met de edelsmid was voor een een must. Wij wilden geen fabrieksring maar een individueel kunstwerkje. Eenvoudige, eerlijke en snelle communicatie. Ringen zaten in een mooi box die we bij de bruiloft ook gebruikt hebben.

Verbeterpunten of tips:
meer standaard lettertypen voor de gravure is wenselijk, dat was bij ons in het begin niet duidelijk.

Lianne uit: Dronten

06-06-2018

Positieve punten: Goed geholpen. Er werd Alle tijd voor ons genomen.