Beoordelingen BijzondereTrouwringen.nl

• Kennis & vakmanschap 9,4

Bert uit: Antwerpen

16-08-2018
9,9

Positieve punten: We zochten een sobere maar unieke trouwring en vonden op BijzondereTrouwringen.nl enkele interessante ontwerpen. Een afspraak maken bij Hildardjan verliep bijzonder vlot en kort daarop volgde een bezoek aan het atelier te Veenhuizen. Een persoonlijke benadering met deskundig advies zonder tijdsdruk: prima service! Ondertussen is de trouw achter de rug en kregen we heel wat complimenten over de keuze van onze ringen.

Verbeterpunten of tips:
Niets dan lof. Een aanrader!

Tonny uit: Kampen

14-08-2018

Positieve punten: Goed advies en vakmanschap. We hebben prachtige unieke ringen gekregen.

Verbeterpunten of tips:
Geen, alles dik in orde.

Jalyk uit: Bilthoven

10-08-2018
9,6

Positieve punten: Luisteren, open, adviserend, begeleidend maar, laat de keuze/beslissing bij de klant.

Geen tips

Samantha uit: Ravenswoud

09-08-2018
9,6

Positieve punten: De persoonlijk aandacht en tijd om een passen de ring uit te zoeken. Hierbij wordt goed advies en verschillende opties gegeven.

Geen, goede ervaring

Esther uit: Bunschoten

08-08-2018

Positieve punten: Goede communicatie en prachtige ontwerpen

Reinier uit: Utrecht

7,9

Positieve punten: Direct contact met de edelsmid was voor een een must. Wij wilden geen fabrieksring maar een individueel kunstwerkje. Eenvoudige, eerlijke en snelle communicatie. Ringen zaten in een mooi box die we bij de bruiloft ook gebruikt hebben.

Verbeterpunten of tips:
meer standaard lettertypen voor de gravure is wenselijk, dat was bij ons in het begin niet duidelijk.

Lianne uit: Dronten

06-06-2018

Positieve punten: Goed geholpen. Er werd Alle tijd voor ons genomen.

Frank uit: Toldijk

06-06-2018

Positieve punten: De naam zegt het al: bijzondere trouwringen. Niet alleen van edelsmid zelf, maar ook van collega's. Daardoor is er voor de meest uiteenlopende smaken iets te vinden. Veenhuizen kan ver weg zijn - hoewel altijd een bezoek waard - de extra locatie in Amersfoort is centraal gelegen. Verweij denkt mee, maar dringt geen mening op.

Rob uit: Zeewolde

03-06-2018

Positieve punten: Kwamen met een totaal ander idee in ons hoofd naar de studio, maar door het mooie aanbod voor een totaal andere ringenset gegaan. Bevalt tot op de dag van vandaag nog altijd mega goed!

Lianne uit: Dronten

03-06-2018