Beoordelingen BijzondereTrouwringen.nl

• Prijs / kwaliteit verhouding 8,8
  • Kennis & vakmanschap 9,3

Bram uit: Rotterdam

08-11-2017

Positieve punten: Prima geholpen en geadviseerd met als resultaat 2 geweldige trouwringen

Kirsten uit: Amsterdam

08-11-2017

Positieve punten: Mooie ontwerpen, prettige communicatie, goede adviezen en bovenal: prachtige trouwringen.

n.v.t.

Kevin en Janneke uit: Amersfoort

05-11-2017
9,6

Positieve punten: - Erg fijn dat er een bezoekadres in Amersfoort is
- Deskundig advies en Hildardjan denkt ook mee in wat je zoekt
- Onze trouwringen zijn ontzettend mooi geworden!

Ron en Maria uit: Alblasserdam

01-11-2017

Positieve punten: Persoonlijke benadering, goed geluisterd naar onze wensen. Kregen goed advies, wat het maken van de keuze van de ringen vereenvoudigde. Ringen pasten uitstekend en waren perfect afgewerkt.

Jolanda uit: Utrecht

9,7

Mart uit: Voorschoten

01-11-2017

Positieve punten: op zoek naar de perfecte trouwringen uiteindelijke bij bijzonderetrouwringen.nl terecht gekomen. Super geholpen, goede service en duidelijke afspraken. Kortom uitstekende service en belangrijker: perfecte ringen!

Martijn uit: Voorhout

01-11-2017

Positieve punten: Omdat ik op zoek was naar een bijzondere verlovingsring kwam ik al snel uit bij de ontwerpen van edelsmederij Verweij. Ik heb mijn partner kunnen verrassen met een hele speciale ring die goed bij haar smaak en voorkeuren past.
Omdat deze verlovingsring zo goed in de smaak viel zijn we voor onze trouwringen weer teruggekomen. In Amersfoort hebben we met Hildardjan onze voorkeuren besproken en op bijzonder kundige wijze heeft hij onze wensen vertaald naar alle ontwerpen die hij in huis heeft (en dat zijn er bijzonder veel). Het was heel fijn dat alle tijd werd genomen om de perfecte ring te vinden. Er is geen enkel moment geweest waarop we enige druk hebben gevoeld om aankoop te doen, of om sneller tot onze keuze te komen. We hebben beide een ring gevonden waar we heel trots en gelukkig mee zijn.

Daniëlle uit: De Meern

30-10-2017

Positieve punten: Er wordt echt de tijd genomen om naar je wensen te kijken en de ring waar mogelijk naar eigen smaak aan te passen.

Marijke uit: Groningen

28-10-2017
9,9

Positieve punten: Na een lange zoektocht bij verschillende juweliers, een afspraak gemaakt in Veenhuizen waar we onze trouwringen hebben gevonden. Nog steeds super blij mee!

Ga zo door..

Judith Hagenbeek uit: Ede GLD

28-10-2017

Positieve punten: Verrassend en uniek assortiment.

Verbeterpunten of tips:
De openingstijden en de aankleding van de locatie in Amersfoort zou iets aan gedaan kunnen worden.