Beoordelingen BijzondereTrouwringen.nl

Bart uit: Apeldoorn

12-08-2017

Annemiek en Mark uit: Zwolle

04-08-2017

Positieve punten: We hebben het contact met Hildardjan Verweij als prettig ervaren. Hij nam de tijd om ons goed van advies te voorzien en ringen te laten passen. Wij vonden het een belangrijke pré dat onze ringen van gerecycled goud gemaakt konden worden. We dragen de ringen nu met groot plezier.

Niet van toepassing.

Monique de Vries uit: Utrecht

03-08-2017

Positieve punten: We hebben supermooie witgouden ringen laten maken; in de mijne zit een groene briljant. Hildardjan heeft een topcollectie en neemt veel tijd om te bespreken wat het best bij je past. Hij geeft goed en duidelijk advies. Je krijgt zo echt iets heel persoonlijks. Ontvangst was ook prettig. We zijn erg happy met onze bijzondere ringen!

Geen

Linda Kusters uit: De Hoef

02-08-2017

Verbeterpunten of tips:
De ring van Johan ziet er nog prachtig uit, mijn ring Platina met wit goud heeft al behoorlijk wat krassen. Daar schrok ik wat van

jethro uit: UTRECHT

13-07-2017

Positieve punten: unieke designs, artistiek, out-of-the-box, prestigieuze uitstraling

Verbeterpunten of tips:
methode ontwikkelen waarbij geborsteld goud langer zijn geborstelde look kan houden?

Tim uit: Amsterdam

12-07-2017

Tjerk uit: Utrecht

12-07-2017

Positieve punten: Goed advies, mooie designs

Verbeterpunten of tips:
Relatief beperkte beschikbaarheid in de omgeving

Judith en Jakob Jan Bijlsma uit: Vught

08-07-2017
8,1

Positieve punten: Hildardjan maakt op ons de indruk van een vakman met grote liefde voor het vak. Hij maakt een uniek ontwerp op maat, denkt mee, neemt de tijd en geeft prettig advies.
De website is zeer toegankelijk, uitgebreid en biedt ruime informatie. Prettig dat je digitaal een afspraak kunt maken.
Wij vonden het ook leuk om de werkplaats in Veenhuizen te bekijken. Naar ons idee waren we daar op huisbezoek doordat de ruimte op de zolder is.

Verbeterpunten of tips:
Hildardjan komt bij de eerste kennismaking gereserveerd over. Als hij over zijn vak kan praten en advies kan geven, praat hij makkelijker.
Het ontwerp is uniek en hij adviseert duurzame, onderhoudsvrije materialen. De prijs is daar ook naar, maar dat is je eigen keuze.
Wij kregen het ontwerp, de materiaalkeuze etc. mee op een klein, handgeschreven werkbriefje. Nav de website hadden we daar meer van verwacht:bijv. Een digitaal ontwerp in kleur&3D en een digitale werkbon met alle afspraken.

Antoinette uit: Goudriaan

08-06-2017

Positieve punten: Prachtige collectie!!

Verbeterpunten of tips:
Ik denk dat de kennis en het vakmanschap van Hildardjan heel erg groot zijn (ook al hebben wij niet de expertise om dit echt goed te kunnen beoordelen) maar hij is naar onze beleving niet echt een verkoper (dat is natuurlijk ook een vak apart). We zijn verder prima ontvangen hoor maar er is niet echt chemie ontstaan. (wat niet wegneemt dat we heel blij zijn met onze ringen)

Deze enquete is naar mijn beleving niet echt een geschikte enquete. Wij beschikken over te weinig kennis om iets over de kwaliteit te zeggen. Ik kan enkel zeggen dat we prachtige ringen hebben maar ze hebben ook erg veel geld gekost. De eerste beschadigingen zitten er al op... Of het dat vele geld waard is, kunnen we ws pas veel later zeggen.

Frank uit: Hoogeveen

05-06-2017

Positieve punten: Denkt goed mee met de wensen van de klant.
Vriendelijk en een echte vakman. Uitstekend!

Geen.