Beoordelingen BijzondereTrouwringen.nl

• Prijs / kwaliteit verhouding 8,7
  • Kennis & vakmanschap 9,3

Katrien uit: Ruurlo

15-10-2017

Positieve punten: heel persoonlijk advies/ is de afspraken helemaal nagekomen én perfect en snel geleverde ringmaat garantie. Ook leuk om even in de "keuken" te mogen kijken. Kortom: ERG tevreden

eigenlijk niets

Lineke uit: Berkel en Rodenrijs

13-10-2017
9,6

Positieve punten: Persoonlijke aandacht
Vakmanschap

Kristof uit: Gorinchem

10-10-2017

Positieve punten: Zeer veel keuze, een goed inzicht in wat we zochten en een heel mooi assortiment

Geen

Elske uit: Amersfoort

08-10-2017
8,1

Positieve punten: Mooie ringen. Ook fijn om even een 'proefring' te kunnen passen voor de ringen echt gemaakt worden. En dat er doordat ik twijfelde over de maat ook nog een extra afspraak gemaakt kon worden om dit nog eens na te gaan.

Wouter uit: Utrecht

07-10-2017

Positieve punten: Goede communicatie. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit. Leuk dat je iets koopt bij een echte vakman.

Verbeterpunten of tips:
Beste Hildardjan. Wij zijn nog steeds heel blij met onze ringen en hebben weinig verbeterpunten. Wij vinden de websites wel erg rommelig en daardoor krijg je niet het gevoel dat je met een betrouwbare vakman te maken hebt maar eerder met een webshop. Daar kwamen we pas achter toen we je ontmoet hadden. Ik denk dat een rustigere en vooral duidelijkere website een veel betere uitstraling kan geven aan wat je verkoopt. Groeten, Wouter en Eva

Roxane uit: Huizen

01-10-2017

Positieve punten: Klantgericht, eerlijk, behulpzaam en persoonlijk.

Hilde uit: Julianadotp

19-08-2017

Positieve punten: Klein en prettig bedrijf, mooie ringen!
Persoonlijk geholpen. Goed maatadvies.
We hadden wat haast met de datum, fijn meegedacht en alles op tijd!

Bart uit: Apeldoorn

12-08-2017

Annemiek en Mark uit: Zwolle

04-08-2017

Positieve punten: We hebben het contact met Hildardjan Verweij als prettig ervaren. Hij nam de tijd om ons goed van advies te voorzien en ringen te laten passen. Wij vonden het een belangrijke pré dat onze ringen van gerecycled goud gemaakt konden worden. We dragen de ringen nu met groot plezier.

Niet van toepassing.

Monique de Vries uit: Utrecht

03-08-2017

Positieve punten: We hebben supermooie witgouden ringen laten maken; in de mijne zit een groene briljant. Hildardjan heeft een topcollectie en neemt veel tijd om te bespreken wat het best bij je past. Hij geeft goed en duidelijk advies. Je krijgt zo echt iets heel persoonlijks. Ontvangst was ook prettig. We zijn erg happy met onze bijzondere ringen!

Geen