Beoordelingen Biggelaar Parket

21-07-2018

21-07-2018

Driessen uit: Helmond

20-07-2018

Top beleving sales, levering, montage en service

Beekmans uit: Veghel

20-07-2018

wij hebben tijdens de verkoop en het maken van afspraken en de montage goede en fijne ervaringen gehad met Biggelaar parket.

J.schins uit: Uden

16-07-2018

Wij zijn vriendelijk te woord gestaan en de medewerkers die onze vloer gelegd hebben waren kundig en vriendelijk.leuk item is dat. mari een van de leggers 40jaar geleden ook een parketvloer bij ons heeft gelegd. Wij hebben alleen maar goede ervaringen.

Eric van Aerle uit: HELMOND

16-07-2018
8,5

Mooi en perfect afgewerkt.

Gerry Smits uit: Winssen

09-07-2018

vriendelijke mensen, die een snelle oplossing vonden bij de levering van een verkeerde vloer. 's avonds lag de vloer die we uitgezocht hadden!!!

de Haas uit: Rosmalen

21-06-2018

alles is perfect gegaan vanaf het opnemen van de schade .het contact naar de verzekering . Het advies daarna in de showroom echt alle mogelijkheden laten zien die mogelijk waren . Nette vaklieden die vloer mooi gelegd hebben en zelf ook weinig rommel maakten en alles netjes achter lieten. alle afspraken geheel nagekomen .We zijn heel tevreden

Huub Boons uit: Veghel

18-06-2018
7,7

We zijn goed geholpen in de showroom en ook zijn we tevreden over de inspectie vooraf. Ramon (als ZZPer werkzaam bij Biggelaar Parket) is heeft de vloer prima gerepareerd, geschuurd en behandeld. We hebben wel met hem afgesproken dat hij, wanneer de vloer goed is gedroogd, de overgang van de oude vloer en aanbouwvloer, verder beter komt afwerken omdat we daar nog niet tevreden over zijn. Met Theo heb ik afgesproken dat ik dit direct met hem kan regelen. We gaan er vanuit dat dit goedkomt.

Maurice Spaan uit: Bakel

18-06-2018