Beoordelingen Bien Connue Woninginrichting

• Kwaliteit 9,2
  • Plaatsing / montage / levering 9,1
  • Garantie / nazorg 9,2

15-07-2018

Mooi werk geleverd in onze keuken en klein schadegeval prima opgelost!

Daphne Kuipers uit: Vught

12-07-2018

Called prima geregeld. Eerlijk gewexen Opco aanbieding en prachtige oude gordijnen uitgelegd en langer gemaakt. Vakmanschap

Bert Gielis uit: Geldrop

12-07-2018
9,7

Prettige en klantgerichte informatie; aflevering en montage van gevraagd product in prima overleg en zeer vakbekwaam uitgevoerd.

E.M. van Oirschot uit: Maarheeze

31-01-2018

Ik heb het contact als zeer prettig ervaren. De gordijnen hangen perfect mijn woonkamer is helemaal opgeknapt.
Dank je.

Timmers uit: Vught

30-01-2018
9,9

Heel goed advies. Wij wisten niet eens dat dit soort jalousieën bestonden.

Jonkergouw uit: Den Bosch

30-01-2018
9,5

In punten heb ik al veel aangegeven,maar ik wil er nog onze persoonlijke beleving aan toevoegen:In de winkel werden wij door mevrouw en meneer zeer vriendelijk ontvangen en deskundig voorgelicht.Er werd met ons meegedacht.We zijn heel blij met het resultaat,qua kleur en materiaal.Ze hebben het tapijt ook met veel zorg gelegd.Kortom: wij hebben er een goed gevoel bij.

h van der ven uit: st michielsgestel

06-11-2017

Een waar genoegen om met Bien Connue in zee te gaan

Schoonen uit: ‘s-Hertogenbosch

06-11-2017

Een mooie winkel, altijd persoonlijke aandacht. Door de jarenlange ervaring, hebben ze oplossingen voor eigenlijk ieder probleem. Ruime keuze van gordijnen en vloeren. Door hun onafhankelijkheid weet je zeker dat je niet naar een bepaalde verkoop wordt gedirigeerd: je krijgt altijd het maatadvies wat je verwacht.

Piet Patings uit: Vught

03-11-2017

Alle raambekleding (heel veel) is met aandacht prima aangebracht. E.e.a. zeer correct afgehandeld.

Hanneke van der Kallen uit: Den Bosch

03-11-2017

Ik ben erg goed door jullie geholpen! Deskundig advies, toegespitst op mijn budget. Fijn dat ik verschillende staaltjes rustig thuis heb kunnen bekijken. Bedankt!