Beoordelingen Beware Beach

• Eten en drinken 8,2
  • Bediening 8,0

ING

18-07-2018

Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen, Bedrijfsuitje

Met 70 collega's een prachtige, actieve dag op het strand gehad. Hoog fun gehalte door powerkiten en strandzeilen. Goede begeleiding vanuit Beware Beach. Dank!

Guus uit: Welberg

13-07-2018

Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

werkt zeer verslavend. zeker een aanrader om te proberen.

Navingo uit: Schiedam

26-06-2018

Kenbri Fire Fighting uit: Numansdorp

18-06-2018

Verzuimdata B.V.

12-06-2018

Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Bedrijfsuitje

Wij hebben een fantastisch personeelsuitje gehad. Alles was gewoon perfect.

Bjorn uit: Utrecht

11-07-2016
8,5

Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Kitesurfles

Top kiteles gehad van Martijn !! Relaxed en professioneel met een super goede persoonlijke touch..

Menzis uit: Wageningen

14-10-2015

We hebben enorm genoten, mazzel met het weer gehad. Begeleiding van Sjors en Rick was prima, spullen waren netjes in orde. Handig dat jullie kluisjes voor je spullen aanbieden! Voor wat betreft Brouw waren we een tikkie minder tevreden. Ontvangst was minder en communicatie over het BBQ buffet ontbrak. We zijn zelf maar begonnen bij gebrek aan intructies....Verder was lunch en BBQ heel goed! We zaten wel heel dicht op andere groep (provincie zuidholland) en konden niet aan onze tafel komen, terwijl aan de andere van zijde voldoende ruitme was. Wellicht zijn we vorig jaar te veel verwend ;-).
Maar overall zeer tevreden en we komen wellicht nog eens terug!

Provincie Zuid-Holland uit: Den Haag

7,8

Leuk uitje gehad, sfeer was prima, locatie goed, dus wat dat betreft geen klagen. De positieve indruk komt wel voornamelijk voor rekening van de strandactiviteiten en wat minder door de ervaringen bij Brouw. Begrijp me niet verkeerd: het was ok, maar daar is ook alles mee gezegd. Cappuccino of koffie verkeerd bij ontvangst was niet mogelijk terwijl we er best extra voor wilden betalen en de lunch en het hamburgerbuffet waren wel héél eenvoudig. Misschien had ik daar zelf ook duidelijker naar moeten vragen. Ik had van de catering wat sterkere verwachtingen, maar nogmaals: het was niet verkeerd...gewoon wat eenvoudiger dan ik me had voorgesteld. Wat wel echt een dingetje was aan het begin van de middag, was de drukte. Er was te weinig personeel voor de hoeveelheid gasten. Begrijpelijke omstandigheden (wie verwacht nou zulk mooi weer begin oktober!) maar het heeft wel invloed op de beleving van je uitje als je letterlijk twintig minuten aan de bar staat te wachten op een drankje. Overall: prima dag, heerlijk buiten, gewoon ok gegeten en genoten van de gastvrijheid, zowel van Beware als van Brouw

BLOCC uit: Baarle-Nassau

7,8

Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Bedrijfsuitje

We hebben heerlijk ge-Blowkart, veel geluk gehad met het weer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wat betreft de lunch, we hadden de "lunch de luxe" geboekt. We vonden dit redelijk eenvoudig. We hadden we per telefoon en op de dag zelf aangegeven dat er een vegetariër in ons gezelschap zat. Maar dit werd niet opgepikt, uiteindelijk toen we dit tijdens de lunch nog eens gemeld hadden kregen we een vervanging voor de kroket.

HHSK uit: Den Haag

29-09-2015

Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

we hebben een geweldige dag gehad, goede locatie en begeleiding.
zeker voor herhaling vatbaar