Beoordelingen Beukema Ongediertebestrijding

• Resultaat 9,7

Roger uit: Hoofddorp

03-06-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Patrick is een vakman. Zeer goede service. Snel en hij reageerde direct als we belde. Het duurde even voordat we van de muizen af waren, maar Patrick hield vol tot het probleem verholpen was. Overigens, zonder dat we extra moesten betalen.

Merijn uit: Amstelveen

Ongedierte: Muizen & Ratten

We hadden last van een rat. Deze was snel gevangen

Mark uit: Alkmaar

Ongedierte: Houtaantasters

Nette prijs en garantie. Echte aanrader !!

Bart uit: Hillegom

Ongedierte: Muizen & Ratten

Ik heb al een keer iemand anders over de vloer gehad. Maar die kregen het maar niet voor elkaar. Patrick was heel direct naar mij toe. Hij heeft wel voor elkaar gekregen wat die ander niet lukte

Rein uit: Haarlem

Ongedierte: Anders

Duidelijke uitleg, en goed resultaat. Ik ben van mijn kakkerlakken af.

Bert uit: Haarlem

01-04-2017

Ongedierte: Houtaantasters

Dank je wel voor je duidelijke advies en hulp

Pieter uit: Amsterdam

25-01-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Patrik is nu drie keer geweest. Perfect op tijd, uitstekend advies. Ik heb het resultaat nog niet ingevuld in afwachting van het definitieve resultaat, maar het probleem is al een enorm stuk minder.

Jack uit: Volendam

24-01-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Ten einde raad contact opgenomen met dit bedrijf. Nog dezelfde dag zijn ze langs geweest. Het gevoel dat er echt wat aangedaan wordt is goud waard. Volgende week komt hij kijken hoe het er voorstaat. Deze jongen is voor mij goud waard.

Ricardo uit: Abcoude

20-01-2017

Ongedierte: Houtaantasters

Hele duidelijke uitleg gehad, nette en overzichtelijke offerte. Bedrijf wat duidelijk is over garantie en erg netjes werkt. Wij zijn zeer tevreden!

Jan uit: Amsterdam

30-12-2016

Ongedierte: Muizen & Ratten

Heel erg netjes van mijn probleem afgeholpen door Beukema, hoog service niveau en waar voor je geld.