Beoordelingen Beukema Ongediertebestrijding

• Resultaat 9,7

Bart uit: Hillegom

10-04-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Ik heb al een keer iemand anders over de vloer gehad. Maar die kregen het maar niet voor elkaar. Patrick was heel direct naar mij toe. Hij heeft wel voor elkaar gekregen wat die ander niet lukte

Rein uit: Haarlem

10-04-2017

Ongedierte: Anders

Duidelijke uitleg, en goed resultaat. Ik ben van mijn kakkerlakken af.

Bert uit: Haarlem

01-04-2017

Ongedierte: Houtaantasters

Dank je wel voor je duidelijke advies en hulp

Pieter uit: Amsterdam

25-01-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Patrik is nu drie keer geweest. Perfect op tijd, uitstekend advies. Ik heb het resultaat nog niet ingevuld in afwachting van het definitieve resultaat, maar het probleem is al een enorm stuk minder.

Jack uit: Volendam

24-01-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Ten einde raad contact opgenomen met dit bedrijf. Nog dezelfde dag zijn ze langs geweest. Het gevoel dat er echt wat aangedaan wordt is goud waard. Volgende week komt hij kijken hoe het er voorstaat. Deze jongen is voor mij goud waard.

Ricardo uit: Abcoude

20-01-2017

Ongedierte: Houtaantasters

Hele duidelijke uitleg gehad, nette en overzichtelijke offerte. Bedrijf wat duidelijk is over garantie en erg netjes werkt. Wij zijn zeer tevreden!

Jan uit: Amsterdam

30-12-2016

Ongedierte: Muizen & Ratten

Heel erg netjes van mijn probleem afgeholpen door Beukema, hoog service niveau en waar voor je geld.

Salima uit: Amsterdam

30-12-2016

Ongedierte: Insecten

Patrick is echt goede man, hij heeft ons snel van kakkerlak afgeholpen. Top service

Coen uit: Wilnis

29-12-2016

Ongedierte: Muizen & Ratten

Wij hadden een groot probleem met muizen die ons al jaren teisterde, Patrick en Faisal hebben ons er snel vanaf geholpen. Uitleg was erg duidelijk en het resultaat was heel snel!

Pieter Jan uit: Bilthoven

20-12-2016
9,6

Ongedierte: Insecten

Nog nooit heeft iemand mij zo gevoel van service en empathie laten ervaren zoals Patrick Beukema. In 1 keer wist hij ons bedwantsen probleem op te lossen, daarna belde hij de volgende heel erg netjes, hoe we de nacht ervaren hadden, nu na 4 weken en een gratis na-controle voor goed verlost van onze bedwantsen. een echte aanrader.