Beoordelingen Beukema Ongediertebestrijding

• Resultaat 9,7

Jack uit: Volendam

24-01-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Ten einde raad contact opgenomen met dit bedrijf. Nog dezelfde dag zijn ze langs geweest. Het gevoel dat er echt wat aangedaan wordt is goud waard. Volgende week komt hij kijken hoe het er voorstaat. Deze jongen is voor mij goud waard.

Ricardo uit: Abcoude

20-01-2017

Ongedierte: Houtaantasters

Hele duidelijke uitleg gehad, nette en overzichtelijke offerte. Bedrijf wat duidelijk is over garantie en erg netjes werkt. Wij zijn zeer tevreden!

Jan uit: Amsterdam

30-12-2016

Ongedierte: Muizen & Ratten

Heel erg netjes van mijn probleem afgeholpen door Beukema, hoog service niveau en waar voor je geld.

Salima uit: Amsterdam

30-12-2016

Ongedierte: Insecten

Patrick is echt goede man, hij heeft ons snel van kakkerlak afgeholpen. Top service

Coen uit: Wilnis

29-12-2016

Ongedierte: Muizen & Ratten

Wij hadden een groot probleem met muizen die ons al jaren teisterde, Patrick en Faisal hebben ons er snel vanaf geholpen. Uitleg was erg duidelijk en het resultaat was heel snel!

Pieter Jan uit: Bilthoven

20-12-2016
9,6

Ongedierte: Insecten

Nog nooit heeft iemand mij zo gevoel van service en empathie laten ervaren zoals Patrick Beukema. In 1 keer wist hij ons bedwantsen probleem op te lossen, daarna belde hij de volgende heel erg netjes, hoe we de nacht ervaren hadden, nu na 4 weken en een gratis na-controle voor goed verlost van onze bedwantsen. een echte aanrader.

Lia uit: Amsterdam

04-08-2016

Ongedierte: Wespen

Geweldig snel geholpen, we kunnen eindelijk weer lekker in de tuin zitten, ook de geplaatste bijenbekjes was iets waar wij nog niet aan gedacht hadden.

Roger uit: Weesp

23-07-2016

Ongedierte: Insecten

Patrick heeft ons in een keer van ons bedwantsen probleem verlost, nette afspraken en zeker iemand die doet wat hij zegt.

Harmen uit: Almere

19-07-2016

Ongedierte: Wespen

Ik kon het bedrijf niet en kwam ermee in contact nadat ik op internet een offerte had aangevraagd voor het bestrijden van een wespennest in de spouwmuur van mijn huis. Patrick reageerde snel en correct. Hij maakte een afspraak om dezelfde dag nog te komen (zondag, zonder meerkosten).
Hij kwam exact op de afgesproken tijd en bestreed het nest op een vakkundige manier. Het resultaat was 100%. Daarna spraken we elkaar nog even over andere vormen van ongediertebestrijding. Patrick weet goed waarover hij praat.

Alex uit: Amsterdam

12-07-2016