Beoordelingen Beukema Ongediertebestrijding

• Resultaat 9,6

Irma uit: Bloemendaal

31-07-2017

Ongedierte: Wespen

Erg prettig geholpen, bij de eerste keer gaf de bestrijder aan dat de mogelijkheid bestond dat er nabehandeling nodig zou zijn, ik schrok direct door alle verhalen van ongediertebestrijders op internet. De goedlachse bestrijder stelde me direct gerust dat het een service van het bedrijf zou zijn en inderdaad heel prettig na 1 week had ik nog last en belde op en werd direct vriendelijk te woord gestaan en er werd een nieuwe afspraak in gepland. Heel erg netjes nu al een week geen wesp meer gezien. Top bedrijf erg aan te raden voor iedereen in de omgeving van Haarlem

Simon uit: Ijmuiden

31-07-2017

Ongedierte: Duiven & Vogels

Wij hadden last van duiven op ons balkon, Richard heeft ons goed geïnformeerd en ons voor een scherpe prijs onze overlast weg genomen.

Irma uit: Haarlem

12-06-2017

Ongedierte: Wespen

vriendelijk te woord gestaan, en ook snel van de wespen verlost

Eduard uit: Bloemendaal

10-06-2017

Ongedierte: Houtaantasters

Zeer prettige ervaring gehad, we hadden een huis gekocht waar een grote huiszwam aanwezig was na een hele duidelijke uitleg, hebben de heren van Beukema vakkundig de zwam verwijderd en achteraf alles ook nog netjes opgeruimd.

Roger uit: Hoofddorp

03-06-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Patrick is een vakman. Zeer goede service. Snel en hij reageerde direct als we belde. Het duurde even voordat we van de muizen af waren, maar Patrick hield vol tot het probleem verholpen was. Overigens, zonder dat we extra moesten betalen.

Merijn uit: Amstelveen

Ongedierte: Muizen & Ratten

We hadden last van een rat. Deze was snel gevangen

Mark uit: Alkmaar

Ongedierte: Houtaantasters

Nette prijs en garantie. Echte aanrader !!

Bart uit: Hillegom

Ongedierte: Muizen & Ratten

Ik heb al een keer iemand anders over de vloer gehad. Maar die kregen het maar niet voor elkaar. Patrick was heel direct naar mij toe. Hij heeft wel voor elkaar gekregen wat die ander niet lukte

Rein uit: Haarlem

Ongedierte: Anders

Duidelijke uitleg, en goed resultaat. Ik ben van mijn kakkerlakken af.

Bert uit: Haarlem

01-04-2017

Ongedierte: Houtaantasters

Dank je wel voor je duidelijke advies en hulp