Beoordelingen Beukema Ongediertebestrijding

• Resultaat 9,6

Guus uit: Bladel

02-12-2017

Ongedierte: Houtaantasters

Maanden lang hadden wij last van bedwantsen op internet vonden we Patrick Beukema samen met zijn team heeft hij ons gehele huis verhit en zijn we nu na eerst 4 andere bedrijven gebruikt te hebben eindelijk verlost van bedwantsen. voor de mensen die ook last krijgen van bedwantsen, twijfel niet neem Beukema

Rene uit: Dordrecht

28-11-2017
9,8

Ongedierte: Houtaantasters

Bij onze heeft Beukema onze gehele ondervloer en bebalking gerenoveerd door grote aantasting van boktorren. Het was een hele operatie maar het ziet er weer top uit en de komende 10 jaar zijn we verzekerd van een boktor vrije vloer.

Ron uit: Rotterdam

28-11-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Bedrijf die het duidelijk heel erg druk heeft.. gezien het snelle resultaat snap ik waarom. Bedankt mannen!

Ton uit: Rotterdam

13-10-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Geweldig snel geholpen, was snel van me muizen af! De mannen weten bijzonder veel over muizen en hun gedrag.

Wilco uit: Aerdenhout

04-10-2017

Ongedierte: Houtaantasters

Netjes werk afgeleverd erg tevreden mee.

Irma uit: Bloemendaal

31-07-2017

Ongedierte: Wespen

Erg prettig geholpen, bij de eerste keer gaf de bestrijder aan dat de mogelijkheid bestond dat er nabehandeling nodig zou zijn, ik schrok direct door alle verhalen van ongediertebestrijders op internet. De goedlachse bestrijder stelde me direct gerust dat het een service van het bedrijf zou zijn en inderdaad heel prettig na 1 week had ik nog last en belde op en werd direct vriendelijk te woord gestaan en er werd een nieuwe afspraak in gepland. Heel erg netjes nu al een week geen wesp meer gezien. Top bedrijf erg aan te raden voor iedereen in de omgeving van Haarlem

Simon uit: Ijmuiden

31-07-2017

Ongedierte: Duiven & Vogels

Wij hadden last van duiven op ons balkon, Richard heeft ons goed geïnformeerd en ons voor een scherpe prijs onze overlast weg genomen.

Irma uit: Haarlem

12-06-2017

Ongedierte: Wespen

vriendelijk te woord gestaan, en ook snel van de wespen verlost

Eduard uit: Bloemendaal

10-06-2017

Ongedierte: Houtaantasters

Zeer prettige ervaring gehad, we hadden een huis gekocht waar een grote huiszwam aanwezig was na een hele duidelijke uitleg, hebben de heren van Beukema vakkundig de zwam verwijderd en achteraf alles ook nog netjes opgeruimd.

Roger uit: Hoofddorp

03-06-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Patrick is een vakman. Zeer goede service. Snel en hij reageerde direct als we belde. Het duurde even voordat we van de muizen af waren, maar Patrick hield vol tot het probleem verholpen was. Overigens, zonder dat we extra moesten betalen.