Beoordelingen Beter Zicht Optiek & Optometrie

• Snelheid dienstverlening 9,5

Dirk uit: Almere

11-05-2016
9,8

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, zonnebril

Positieve ervaring:
Frank staat altijd klaar, is vriendelijk en denkt in oplossingen! We komen er met ons hele gezin. Toevallig was de bril van onze dochter in Belgie stukgegaan tijdens een valpartij. Even kort e-mail contact met Frank en hij had de glazen al binnen toen we terug kwamen van vakantie. Direct een nieuw monteur uit kunnen zoeken, even wachten en mijn dochter liep vol trots met haar nieuwe bril weer de winkel uit. Dat is pas service!

Verbeterpunten/ tips:
Ga zo door.

Tineke uit: Alnere

30-08-2014

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen

Positieve ervaring:
Zeer klantvriendelijk!! Ben van bril overgestapt naar lenzen wat nooit lukte bij andere opticien. Nu met heel veel geduld en vakkennis lijkt t te werken!!

Wendy uit: Almere

29-08-2014
8,5

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Professionee, klantvriendelijk, men neemt de tijd voor je.

Verbeterpunten/ tips:
Strakker de mail in de gaten houden en reactietermijn. Tegenwoordig hebben we allemaal "haast" en willen snel reactie.

M uit: Almere

29-08-2014

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Keurig geholpen, professionele benadering en staat open voor suggesties. Vind het een prettig idee dat er meer kennis aanwezig is dan bij de standaard opticien.