Beoordelingen Berk Parketvloeren

• Plaatsing / montage / levering 8,9
  • Garantie / nazorg 8,8

Arends

06-12-2017

Gewoon super. Onze vloer ligt er nu al 8 jaar in en wij zijn er nog elke dag blij mee. Wil je advies, Cris staat gelijk voor je klaar. Niets is teveel gevraagd. Ook fijn de persoonlijke aandacht in de winkel.
Maar het alles belangrijkste is de kwaliteit de er geleverd wordt in combinatie met de garantie. Top!!!

M.R. van Dalen uit: DELFT

15-11-2017

Prima. Vakwerk.

Grootenboer uit: Delfgauw

12-11-2017
9,6

Na lang uitgesteld te hebben toch een keer binnen gelopen bij Berk vloeren en nu in het bezit van een fantastisch mooie multisense vloer. Overtuigend advies, snel en vakkundig gelegd en ook nog eens fantastisch afgewerkt. En dat allemaal tegen een prima prijs. Wij zitten er de komende jaren schitterend bij. Aanrader!!!!!! Bedankt Chris en Jolanda

Michel uit: Nootdorp

08-11-2017
7,9

J.B.van Halderen uit: delft

07-11-2017
8,5

Prima vakman die Martijn!! harde werker en netjes opgeleverd.
je zit een paar dagen in de rommel maar dan heb je weer een prima vloer terug die er weer jaren tegen kan!

Walta uit: Den Haag

06-11-2017

Na 10 jaar weer een opknapbeurt laten uitvoeren op onze parketvloer door Chris. Prima service en wederom een mooie vloer opgeleverd gekregen. Super blij mee!

Lendering uit: Pijnacker

05-11-2017

We zien graag de foto's op de website!

Rene en Nancy van Spijk uit: Honselersdijk

05-11-2017

Zeer prettig geholpen en geadviseerd door Chris en Jolanda Berk. De vloer is keurig gelegd. Persoonlijke oplevering, wij zijn zeer tevreden met onze Avatara vloer.

Schoterman uit: Den Hoorn

19-08-2017

Claudia Zuiderwijk uit: Rotterdam

17-08-2017

Uitstekende service en goede kwaliteit. Berk parketvloeren denkt mee en geeft goede tips waar wij zelf nog niet over na hadden gedacht. Wij zijn er erg blij mee.