Beoordelingen B&O Bandenservice

• Website 8,6

Jos uit: Helmond

10-11-2018

Positieve ervaring:
Wij waren een voor een kleine vakantie in Makkum. Om het mooie Friesland goed te bekijken wilden we een landelijke route rijden maar helaas ging er iets mis en hebben we 1 voorband compleet kapot gereden. Aangezien we helemaal naar Noord-Brabant moesten en de thuisbrenger niet harder mag dan 80, op zoek naar een bedrijf wat banden verkoopt. Zodoende kwamen wij hier terecht. Liepen op zaterdag om 11.00 binnen en werden heel vriendelijk te woord gestaan. Er werd gelijk gekeken en beloofd dat we zo snel mogelijk weer mobiel zouden zijn en dat was zo, binnen een half uur was de band vervangen en konden we weer verder. Echt een geweldig bedrijf met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Als het dichterbij was hadden ze er zeker een nieuwe klant bij maar helaas is het te ver voor ons. Een aanrader.

Hendrik uit: Franeker

22-07-2018
9,5

Positieve ervaring:
Het balanceren van mijn wielen, zeer proffesioneel.

Louis

08-03-2018

Positieve ervaring:
Mijn achterband was geheel kapot gereden, waardoor ik een 'thuisbrenger' erop gezet heb. Vanochtend(8/3/18) om 8:45 bij B&O binnengelopen, en binnen 20 minuten was er een (tijdelijke) band gemonteerd. Tevens 4 nieuwe banden besteld, en een afspraak gemaakt om op zaterdagochtend 8:00 4 nieuwe banden erop te laten monteren. Dit is Service met een hoofdletter! Daar kan geen internetbandenshop tegenop!

Ga zo door!

Erik uit: Pietersbierum

05-03-2018

Positieve ervaring:
Snelle service, goed te woord gestaan en super monteur. Alle keren ervoor ook prima en volgens geholpen

Tips/ verbeterpunten:
Modernere website indien jullie dit zelf nodig achtten.

Paulus uit: Rotsterhaule

26-12-2017

Goed en correct

Durk uit: Sneek

26-12-2017

Positieve ervaring:
Hele vriendelijke en professionele monteurs

Ga zo door toppers

N. uit: Makkum

07-03-2017

Positieve ervaring:
Goed geholpen en goed advies voor de banden van de auto van mijn zoon.

jan uit: Bolsward

15-04-2016

Positieve ervaring:
Super bedrijf, met vriendelijke mensen die bereid zijn om mee te denken, ook als stage adres een bedrijf waar onze leerlingen veel leren en graag zijn.

Jaap uit: Pingjum

07-04-2016
8,5

snelle afspraak

Tips/ verbeterpunten:
Sierdoppen in het midden van het wiel waren vergeten te plaatsen.
Bandenspanning werd niet gecontroleerd!
Auto werd na de bandenwissel voor de uitgang gezet terwijl ik nog moest afrekenen, zodat ik me moest haasten omdat ik in de weg stond voor in/uit verkeer.

Bram uit: Minnertsga

29-10-2014

Positieve ervaring:
mee denken met de klant en komen met goede alternatieven en accuraat reageren