Beoordelingen Bekendeartiestboeken.nl

• Afspraken nakomen 9,2

Patricia uit: Elburg

20-04-2017

Uw ervaring:
Heel prettig contact gehad over het boeken van een artiest.
Mandy en Laura zijn op ons feest geweest, het was in een woord geweldig, wat een leuke meiden.... De sfeer, de muziek en hun enthousiasme was overweldigend.
Dank voor alles.

Michael uit: Waddinxveen

21-03-2017

Uw ervaring:
Wij zochten een artiest en zijn via deze site bij de juiste gekomen. Wij hadden Django Wagner ingehuurd Wat een Top Kerel, hij deed leuk mee in de polonaise en hij maakte er geweldig feest van.
De communicatie was perfect gelopen via www.bekendeartiestenboeken.nl

Judith uit: Uden

08-03-2017

Uw ervaring:
Wij hebben n erg leuke middag gehad met n zeer leuke artiest aanbevolen door Bekendeartiestboeken.nl. Het buro is zeer behulpzaan en mijn vragen werden snel beantwoord. De gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen.

Joost uit: Oldenzaal

06-03-2017

Uw ervaring:
Topband geboekt: de Suskes. Origineel, flexibel en zeer goed in het maken van een top feestsfeer! Aanrader!

Nick uit: Houten

20-02-2017

Uw ervaring:
Via Robert den Brok voor de 21e verjaardag van mijn dochter de DJ en Dave Roelvink geregeld. Duidelijk communicatie vooraf en alle afspraken werden keurig nageleefd. Het is een onvergetelijk feest geworden en de DJ en Dave waren TOP!!! Voor volgend feest zeker weer Robert inschakelen.

Jelco uit: Valkenswaard

18-02-2017
9,8

Uw ervaring:
Geweldig bedrijf. Goede bereikbaarheid en goed advies. Toen de artiest die we wilde boeken al volgeboekt was kwamen ze met een goed advies voor iets vergelijkbaars. Geen spijt van gehad, ze weten wat de klant wil. Chapeau!

Celina uit: Nieuwegein

16-01-2017

Uw ervaring:
Optreden van Jebroer op het Sweet16 feest van Celina in Nieuwegein.
Het dak ging eraf.

Volgende ronde bel ik jou weer.

Top geregeld Robert.

Pjotr uit: Den Haag

19-12-2016
7,2

Pascalle uit: Breda

19-12-2016

Uw ervaring:
Alles prima verlopen, onze collega's hebben een geweldige avond gehad.

Nqtdus uit: Bergen op Zoom

09-11-2016

Uw ervaring:
Verliep perfect. De leerlingen op school waren enthousiast over de artiesten. Goede ervaringen met Robert. Is zelfs in eigen tijd naar het feest gekomen om te kijken of alles goed verliep.