Beoordelingen Bekendeartiestboeken.nl

• Afspraken nakomen 9,2

Marjan uit: Assendelft

18-07-2017

Uw ervaring:
Goede en snelle contacten met Robert.
Geweldig optreden van de 3 j's op bruiloft dochter , ze deden niet moeilijk mbt verzoeken, het was een feestje.

Belinde uit: Meersel-Dreef

06-07-2017

Uw ervaring:
Erg goed advies gekregen over de verschillende artiesten en Shirma was een grote hit!

Jill uit: Swalmen

26-06-2017

Ik heb beoordeeld als: Bedrijf

Janna uit: Urk

21-06-2017

Uw ervaring:
Ons bruiloftsfeest moest ook echt een feest worden.
Robert kun je 24/7 bellen en neemt de tijd voor je. Na wat overleg besloten om Q music the Party in combinatie met Ronnie Ruysdael te boeken. Alles werd uit handen genomen en ruim voor de tijd besproken dus geen verrassingen meer op de avond zelf. Feest zelf was geweldig en de zaal ging plat (super combinatie) . Ik zou het zo weer over doen.. Bedankt mannen.

Peter uit: Nieuw Vennep

09-06-2017

Prima geregeld

Aart uit: Tiel

07-05-2017

Uw ervaring:
Probleemloos geboekt Marcel Hufnagel, sympathieke man en uitstekende muzikant. Voelt goed aan wat de feestvierders willen horen. Aan te bevelen.

André uit: Edw

07-05-2017
9,6

Ik heb beoordeeld als: Bedrijf

Uw ervaring:
Prettige samenwerking gehad met ziwel Isabelle Profoos als Belle Perez. Zeer tevreden.

Patricia uit: Elburg

20-04-2017

Uw ervaring:
Heel prettig contact gehad over het boeken van een artiest.
Mandy en Laura zijn op ons feest geweest, het was in een woord geweldig, wat een leuke meiden.... De sfeer, de muziek en hun enthousiasme was overweldigend.
Dank voor alles.

Michael uit: Waddinxveen

21-03-2017

Uw ervaring:
Wij zochten een artiest en zijn via deze site bij de juiste gekomen. Wij hadden Django Wagner ingehuurd Wat een Top Kerel, hij deed leuk mee in de polonaise en hij maakte er geweldig feest van.
De communicatie was perfect gelopen via www.bekendeartiestenboeken.nl

Judith uit: Uden

08-03-2017

Uw ervaring:
Wij hebben n erg leuke middag gehad met n zeer leuke artiest aanbevolen door Bekendeartiestboeken.nl. Het buro is zeer behulpzaan en mijn vragen werden snel beantwoord. De gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen.