Beoordelingen Bekendeartiestboeken.nl

• Afspraken nakomen 9,3

Corien uit: Loon op zand

06-06-2018

Uw ervaring:
We hadden New Timeless geboekt voor een privé feest. Wat een SUPER feest hebben zij ervan gemaakt! Ongekend! Zang, entertainment, wat een sfeertje hebben ze neergezet, alles hebben die gasten. De boeking is super goed verlopen, goed contact met artiesten.nl, direct mail terug als we vragen hadden, contact met New timeless was goed geen enkele miscommunicatie. Top, wij raden aan! Met 5 vrienden hebben we dankzij New timeless een mega gezellig feest neergezet.x

Pieter & Elise uit: Gemert

29-05-2018

Uw ervaring:
Geweldig! Zoals wij ons huwelijksfeest voor ogen hadden, hebben Proost! en DJ Robert den Brok dit waar gemaakt. Het was een groot feest, echt fantastisch en nogmaals dank je wel! Vrienden, familie en kennissen praten er nog steeds over.. "Het feest was zo gaaf!" Dit is een dag met een spetterende avond, die ze ons nooit meer ontnemen.

Leon uit: Winssen

01-05-2018

Wilco uit: Heesch

23-04-2018

Astrid uit: Wierden

05-04-2018

Uw ervaring:
Frans Duijts heeft ons 1 jarig bestaan een onvergetelijke avond bezorgd.
Wat een topper is het

André uit: Maastricht

30-03-2018

Arie uit: Lelystad

20-03-2018

Uw ervaring:
We hadden Sylvia Samson als mystery guest, en het was een doorslaaand succes. Ongelooflijke dynamiek en zeer warme persoonlijkheid. Stemming voor de volle 100% en zonder twijfel voor herhaling vatbaar!

Robin uit: Eindhoven

21-02-2018

Uw ervaring:
Alle communicatie verliep top. Vrijwel direct reactie van Robert. Zowel CargoVibes / Q5 new style / Lange Frans en John West hebben ons feest tot een geweldig spektakel gemaakt.

Els uit: Etten-Leur

20-02-2018

Uw ervaring:
Superrrr leuke avond gehad. Iedereen sprak vol lof over djagno wagner ga hem zeker weer boeken voor mijn bruiloft. Nu was het voor mijn verjaardag top alles was tot in de puntjes geregeld

Stefan uit: Berghem

20-02-2018

Uw ervaring:
X-Static geboekt voor de carnaval in Berghem. Was top! Superband, alles goed geregeld!