Beoordelingen Bekendeartiestboeken.nl

• Afspraken nakomen 9,3

Wouter uit: Gent

01-12-2018

Uw ervaring:
The Partysquad geboekt voor een fuif, super vriendelijk en echte sfeermakers. We hadden wat verzoekjes uit de zaal waarvan we dachten 'daar geen we ze niet mee lastig vallen' maar ze waren zo enthousiast dat we ze hebben voorgesteld en ze vonden alles leuk en hebben ermee rekening gehouden. Ook ruim op tijd aangekomen en organistorisch alles perfect.

Erik uit: Oss

30-11-2018
9,6

Uw ervaring:
Via Rob hebben Etienne ALvares geboekt en alles was tot in de nopjes geregeld! dikke pluim..

Marty uit: Aalten

28-11-2018

Uw ervaring:
Wij hadden Keizer als artiest voor ons schoolfeest.
Communicatie met Robert was prima en absoluut warm te noemen. Keizer was wat aan de late kant, maar is zijn geplande optreden tijdig begonnen. Als persoon met onze leerlingen kan ik Keizer als een warm en open persoon omschrijven. Wij hebben als school een mooi feest gehad, waar Keizer voor onze leerlingen en super aandeel had.

Trudy uit: Oss

27-11-2018

Uw ervaring:
Geweldig, perfect met de afspraken en ook altijd telefonisch te bereiken als artiesten hadden wij John West en Pap en Pudding. Zeker aan te raden om bij jou te boeken, artiesten waren precies op tijd complimenten voor jou!
Groetjes Fred Trudy Manon van der Linden

Jacqueline uit: Amstelveen

14-11-2018

Uw ervaring:
We zochten een drumband en kwamen uit bij meneer Fanfare! Maakt in zijn eentje evenveel geluid als een hele fanfare en tovert bij iedereen een lach op het gezicht.

Echt supersnelle en fijne service van bekendeartiestenboeken.nl. Wij bedachten namelijk pas op dinsdag dat het wel leuk zou zijn om meneer Fanfare voor die zaterdag er na te boeken. Contact was steeds erg prettig en alles was gewoon goed geregeld!

Iris uit: Rotterdam

12-11-2018

Uw ervaring:
We hebben het optreden van Ruby Prophet als zeer goed ervaren. Echter hebben we duidelijk laten weten dat we graag wilden dat ze zich niet te ‘bloot’ zou kleden, dit had volgens ons beter nagekomen kunnen worden. Voor de rest vonden we het fijn dat er zo goed contact op te nemen was met bekendeartiestboeken.nl.

Philippe uit: Amsterdam

Uw ervaring:
Via allerlei omwegen op het Internet bij bekendeartiestboeken.nl terecht gekomen. De band waarvoor interesse bestond werd ook via een ander bureau aangeboden. Door de snelle, volledige en vriendelijke (meedenkende) reactie op de aanvraag door bab.nl bij jullie de boeking geplaatst. Andere bureau not amused. Waarschijnlijk ook omdat bleek dat zij een veel hogere gage -maar waarschijnlijk marge- rekenden. Volgende keer zoek ik jullie site direct op.

Brandon uit: Raamsdonksveer

Uw ervaring:
Robert regelt je feest zoek niet verder !

Rene uit: Nuenen

Uw ervaring:
DJ ötzi zette de tent op stelten en vele dachten dat het de echte was wat natuurlijk een voordeel is.
Verder zeer vriendelijk en correct met een perfect optreden.

Bob uit: Doorn

Uw ervaring:
Wij hebben een fantastische avond gehad met Dries. Dries is een echte topper. Zijn trouwe vriend Gunther was de slagroom op de taart.