Beoordelingen Bekendeartiestboeken.nl

Debora uit: Zwolle

25-07-2018
6,2

Uw ervaring:
Allereerst een groot compliment voor Danny Froger tijdens onze bruiloft; goed optreden, wist er echt een feestje van te maken!

Bekende artiestboeken.nl was op zich prima, maar wel redelijk eenrichtingsverkeer. Keuze moest snel gemaakt worden en betaling al vrij ver voor het optreden gedaan worden.
Playlist moesten we doorgeven voorafgaand aan de dag, maar Danny wist hier helaas niks van.

Jocelyn uit: Leersum

13-07-2018

Ingrid uit: Utrecht

25-06-2018

Uw ervaring:
Via deze site de band D.I.S.C.O. geboekt, fantastisch geregeld en wanzinnige leuke band. Top avond gehad.

Corien uit: Loon op zand

06-06-2018

Uw ervaring:
We hadden New Timeless geboekt voor een privé feest. Wat een SUPER feest hebben zij ervan gemaakt! Ongekend! Zang, entertainment, wat een sfeertje hebben ze neergezet, alles hebben die gasten. De boeking is super goed verlopen, goed contact met artiesten.nl, direct mail terug als we vragen hadden, contact met New timeless was goed geen enkele miscommunicatie. Top, wij raden aan! Met 5 vrienden hebben we dankzij New timeless een mega gezellig feest neergezet.x

Pieter & Elise uit: Gemert

29-05-2018

Uw ervaring:
Geweldig! Zoals wij ons huwelijksfeest voor ogen hadden, hebben Proost! en DJ Robert den Brok dit waar gemaakt. Het was een groot feest, echt fantastisch en nogmaals dank je wel! Vrienden, familie en kennissen praten er nog steeds over.. "Het feest was zo gaaf!" Dit is een dag met een spetterende avond, die ze ons nooit meer ontnemen.

Leon uit: Winssen

01-05-2018

Wilco uit: Heesch

23-04-2018

Astrid uit: Wierden

05-04-2018

Uw ervaring:
Frans Duijts heeft ons 1 jarig bestaan een onvergetelijke avond bezorgd.
Wat een topper is het