Beoordelingen Bekendeartiestboeken.nl

• Afspraken nakomen 9,2

Aart uit: Tiel

07-05-2017

Uw ervaring:
Probleemloos geboekt Marcel Hufnagel, sympathieke man en uitstekende muzikant. Voelt goed aan wat de feestvierders willen horen. Aan te bevelen.

André uit: Edw

07-05-2017
9,6

Ik heb beoordeeld als: Bedrijf

Uw ervaring:
Prettige samenwerking gehad met ziwel Isabelle Profoos als Belle Perez. Zeer tevreden.

Patricia uit: Elburg

20-04-2017

Uw ervaring:
Heel prettig contact gehad over het boeken van een artiest.
Mandy en Laura zijn op ons feest geweest, het was in een woord geweldig, wat een leuke meiden.... De sfeer, de muziek en hun enthousiasme was overweldigend.
Dank voor alles.

Michael uit: Waddinxveen

21-03-2017

Uw ervaring:
Wij zochten een artiest en zijn via deze site bij de juiste gekomen. Wij hadden Django Wagner ingehuurd Wat een Top Kerel, hij deed leuk mee in de polonaise en hij maakte er geweldig feest van.
De communicatie was perfect gelopen via www.bekendeartiestenboeken.nl

Judith uit: Uden

08-03-2017

Uw ervaring:
Wij hebben n erg leuke middag gehad met n zeer leuke artiest aanbevolen door Bekendeartiestboeken.nl. Het buro is zeer behulpzaan en mijn vragen werden snel beantwoord. De gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen.

Joost uit: Oldenzaal

06-03-2017

Uw ervaring:
Topband geboekt: de Suskes. Origineel, flexibel en zeer goed in het maken van een top feestsfeer! Aanrader!

Nick uit: Houten

20-02-2017

Uw ervaring:
Via Robert den Brok voor de 21e verjaardag van mijn dochter de DJ en Dave Roelvink geregeld. Duidelijk communicatie vooraf en alle afspraken werden keurig nageleefd. Het is een onvergetelijk feest geworden en de DJ en Dave waren TOP!!! Voor volgend feest zeker weer Robert inschakelen.

Jelco uit: Valkenswaard

18-02-2017
9,8

Uw ervaring:
Geweldig bedrijf. Goede bereikbaarheid en goed advies. Toen de artiest die we wilde boeken al volgeboekt was kwamen ze met een goed advies voor iets vergelijkbaars. Geen spijt van gehad, ze weten wat de klant wil. Chapeau!

Celina uit: Nieuwegein

16-01-2017

Uw ervaring:
Optreden van Jebroer op het Sweet16 feest van Celina in Nieuwegein.
Het dak ging eraf.

Volgende ronde bel ik jou weer.

Top geregeld Robert.

Pjotr uit: Den Haag