Beoordelingen Beijk Catering vaste klanten

17-01-2017
8,2

Aard van de service: Partycatering

Positieve ervaring:
Goede prijs/kwaliteitverhouding. Flexibele partner die snel en efficient kan inspringen op de klantvraag.
Goede klachtafhandeling.

Martijn uit: Dwingeloo

Miranda uit: Eindhoven

7,0

Positieve ervaring:
We hebben 2 leuke dames die ons in het restaurant goed verzorgen en af en toe verwennen.

Ga zo door.

Diana uit: Dwingeloo

6,2

Positieve ervaring:
Door het verschuiven van de saladebar, is er meer ruimte voor de wachtrij gekomen. De bediening is altijd vriendelijk

Tips / Verbeterpunten:
Het valt mij op dat ten opzichte van het begin, het assortiment oa. iets terugzakt. Er is meer keus qua "vette" hap. De voorbereide salades zijn er niet meer. Ook de smoothie is gestopt. Het beleg voor de belegde broodjes is gedurende de week hetzelfde. Er is minder variatie

Harry uit: Dwingeloo

Positieve ervaring:
Ik vind de kwaliteit van de producten gemiddeld erg goed. De prijs is niet veel hoger dan bij de vorige cateraar (toch het enige vergelijkingsmateriaal).

Tips / Verbeterpunten:
Doordat sommige producten vers zijn kan het soms leiden tot vertraging.Ik zie dat hier steeds nieuwe creatieve oplossingen voor gezocht worden. Ga vooral zo door met het vinden van een goede oplossing.

7,5

vriendelijk, behulpzaam

Richard uit: Dwingeloo

Henk uit: Dwingeloo

Martijn uit: Dwingeloo

15-09-2016
7,8

Positieve ervaring:
Sinds Beijk de catering heeft overgenomen is het assortiment vergroot en wat culinairder geworden

Tips / Verbeterpunten:
De menu's van de kassa lijken onhandig ingedeeld, het afrekenen kan tamelijk lang duren waardoor er een opstopping veroorzaakt wordt.

Bastian uit: Groningen

13-09-2016

Positieve ervaring:
Heerlijke soepjes en afgebakken broodjes die volgens Beijk suggestie maar ook eigen invulling belegd worden, heerlijke maaltijdsalades en dat allemaal met veel liefde door Agnes gemaakt!

op dit moment geen