Beoordelingen Beijk Catering vaste klanten

8,0
101 beoordelingen
  • Totaal oordeel 7,9
  • Kwaliteit culinair 7,8
  • Presentatie / uitstraling 7,8
  • Assortiment 7,7
1 t/m 10 van 101 beoordelingen

Debbie Bolt uit: Groningen

15-10-2018
9,0
ja

audrey schievink uit: groningen

03-09-2018
7,6
ja

Mark Hebels uit: Groningen

27-08-2018
8,0

Positieve ervaring:
Personeel zeer behulpzaam!

Tips / Verbeterpunten:
Meer afwisseling in assortiment
Friet of gebakken vis (op vrijdag?)
Brander mayo in assortiment
Joppiesaus in assortiment

ja

Gina Hillinga uit: Groningen

13-08-2018
8,4

Positieve ervaring:
medewerkers doen veel moeite om wens van de klant in te vullen

Tips / Verbeterpunten:
vrij statisch aanbod, weinig verandering in assortiment, bijvoorbeeld salades met Quinoa, advocado, andere vruchtensappen als vlierbessen oid
Kan zijn dat de vraag hiernaar te laag is maar in andere restaurants van de rabobank kom ik dat wel tegen

ja

Nikkie Smit uit: Heerenveen

13-08-2018
7,0

Positieve ervaring:
vriendelijke bediening, vers bereide producten

Tips / Verbeterpunten:
Prijs/kwaliteit verhouding. Sommige producten zijn erg duur in verhouding tot wat je krijgt.

ja

Henk uit: Groningen

13-08-2018
9,0
ja

Rixt uit: Groningen

13-08-2018
8,6
ja

Diane Goeree uit: Groningen

12-08-2018
7,2

Positieve ervaring:
flexibiliteit van Agnes en Wilma is geweldig en ook als er bijv bij ons iets fout gaat attenderne ze ons even zodat het voor de toekomst beter kan.

Tips / Verbeterpunten:
toscaanse tomatensoep terug naar het oude recept.
meer informatie zichtbaar over voedingswaarden e.d.

ja

Stefan Spiering (testinvul!! niet in resultaat meenemen) uit: Groningen

09-08-2018
8,2

Positieve ervaring:
Veel maatwerk is mogelijk als je overlegd met de medew. Beijk. Altijd belangstellend naar : hoe was je vakantie, of je weekend. en heb de indruk dat er heel hard gewerkt wordt door personeel

Tips / Verbeterpunten:
Hospitality/ vriendelijkheid moet nog wat beter. Men toont wel interesse in je maar kan soms ook in het algemeen heel negatief zijn over zaken, dat past minder bij hospitality

Ik mis in deze enquete iets meer verdiepte vragen en vragen over wat je van bediening vindt, van de prijs, mvo-zaken.

Ook vind ik dat informatie over energie/calorie van een product nog beter kan.

ja

Yan Grange uit: Groningen

09-08-2018
8,2

Positieve ervaring:
Nette uitstraling, goede producten. Goede keuzemogelijkheden.

Tips / Verbeterpunten:
De rijen zijn soms wat lang maar dat heeft natuurlijk met pieken te maken...

ja