Beoordelingen Beijk Catering vaste klanten

8,0
114 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,0
  • Kwaliteit culinair 7,9
  • Presentatie / uitstraling 7,9
  • Assortiment 7,8
1 t/m 10 van 114 beoordelingen

Ankie de Wildt

17-04-2019
8,6

Positieve ervaring:
Altijd vers en prima kwaliteit

Tips / Verbeterpunten:
geen

ja

Peter Bezuijen uit: Groningen

17-04-2019
10

Positieve ervaring:
De dames zijn erg bereidwillig en spontaan

Tips / Verbeterpunten:
NVT

ja

uit: Heerenveen

17-04-2019
6,4

Positieve ervaring:
rode currysoep

Tips / Verbeterpunten:
Ik heb geen enkele verbtering gemerkt sinds de vorige enquete van een paar maanden geleden. Nog steeds wordt er regelmatig nee verkocht, zijn producten bij de 1e lunchronde al uitverkocht, zijn producten niet geleverd maar wel besteld, en is het assortiment gezonde producten en maandbroodjes schaars.

nee

Henk Duin uit: Groningen

17-04-2019
9,8
ja

audrey uit: groningen

25-02-2019
8,4
ja

15-02-2019
6,4

Positieve ervaring:
heerlijke rode currysoep en Toscaanse tomatensoep.

Tips / Verbeterpunten:
sinds het vertrek van Marijke is de service significant achteruit gegaan. Te vaak komt het voor dat de maandbroodjes er niet liggen of in een andere versie (geen tzaziki maar roomkaas). En te vaak wordt er "nee" verkocht omdat ingrediƫnten niet "binnen zijn gekomen" of omdat "het niet verkoopt dus het niet wordt bested" of omdat "de ingrediƫnten van Beijk niet mogen worden besteld (ook al is het een maandbroodje)". Keer op keer teleurstelling ontmoedigt de aankoop van jullie produkten. Ook het assortiment aan kaas en vleeswaren is heel beperkt en het komt ook regelmatig voor dat er niet voldoende is.

nee

Stefan uit: Groningen

11-02-2019
8,8

Positieve ervaring:
De dames hier op locatie hebben de zaken goed voor elkaar en werken hard. Zijn klantgericht, maar durven ook wel grenzen te stellen en aan te spreken. Hier en daar zou een hopitality-training denk ik nog tot een echte positieve klantbeleving kunnen leiden.

Tips / Verbeterpunten:
Vorige keer aangegeven dat de enquete ook aangepast moet worden en er gevraagd wordt naar de prijs van de producten. Dit is helaas dus nog niet doorgevoerd. Ik vind de prijzen momenteel aan de zeer hoge kant en ook de indexering is aan de hoge kant. Hierover krijg ik ook regelmatig klachten. Qua tactisch overleg verloopt alles nog niet vlotjes. Dit kan overduidelijk beter. Krijg de indruk dat de dames op locatie wat vaker een complimentje zouden kunnen krijgen vanuit hun leiding wat ze goed doen. Worden wel aangesproken op verbeterpunten, dus dat gaat goed.
I.v.m. meerdere verbeterpunten dus een 7 deze keer.

ja

Diane Goeree uit: Groningen

11-02-2019
8,0

Positieve ervaring:
enorme flexibiliteit en geheugen van wat iedereen wel/niet op zijn of haar broodje wil.

Tips / Verbeterpunten:
op drukke momenten moet je wel eens lang wachten op je broodje naar keuze. Wellicht een idee om een paar "standaard" broodjes klaar te maken zodat je keuze hebt of wachten en naar keuze of iets meer standaard. Op die manier wellicht ook stimuleren om bepaald broodje extra te verkopen.

ja

Merijn Martens uit: Norg

11-02-2019
8,8
ja

P Bezuijen uit: Groningen

11-02-2019
9,2

Positieve ervaring:
Altijd weer even vriendelijk, goede service.

Tips / Verbeterpunten:
Niet van toepassing

ja