Beoordelingen Beestjes Kwijt

• Prijs / kwaliteit 9,4

Margreet Bazuin uit: Ridderkerk

17-06-2017

Last gehad van: zwammen & schimmels

Na opgave van probleem via internet werd ik direct benaderd door Mark Vennink. Hij kon snel langskomen en adviseren. Omdat het een nogal grote klus was heeft hij ook een samenwerkende aannemer ingeschakeld voor advies en bouwwerkzaamheden. Ook, net als Mark zelf, een heel correcte persoon waar je vertrouwen in hebt en met wie je graag zaken doet. Al met al is het probleem naar alle tevredenheid opgelost.

Sjoerd Brommeijer uit: Fijnaart

05-06-2017

Ongediertebestrijding via: Vennink Bedrijfshygiëne

Last gehad van: houtworm & boktor

Prima communicatie eerst opname en offerte
Gewerkt volgens opgave

irene van der linden uit: dordrecht

Last gehad van: bedwantsen

nadat enkele bedrijven geweest zijn zonder het gewenste resultaat, heb ik mark van Vennink bedrijfshygiene gecontacteerd. Na een lang telefoongesprek, waarin alles duidelijk ( zo duidelijk was geen enkel bedrijf geweest) werd uitgelegd, is mark langsgekomen. Na een grondige inspectie door middel van hun bedwants detectiehonden, is er een strijdplan opgesteld, waarin rekening gehouden werd met mij. De jongens van Vennink gaan zeer professioneel en zorgvuldig te werk en ik heb dit ook als zeer prettig ervaren. Het belangrijkste is, dat ik nu bedwantsvrij ben. Topbedrijf, goeie jongens, een aanrader.

Mop Van Tiggele uit: Rotterdam

Last gehad van: zilvervisjes

Vennink kwam nadat "de zilvervisjesdokter" ons op de dag van de geplande behandeling had laten zitten. Heel makkelijk contact gemaakt, Vennink was snel ter plaatse en behandeling werd degelijk uitgevoerd. Prettig is ook dat we na behandeling tips kregen. Vooralsnog geen visjes meer gezien.

Stefan van Leeuwen uit: Hendrik ido Ambacht

9,5

Last gehad van: zwammen & schimmels

Dit bedrijf gaat erg deskundig te werk en geeft hierbij ook de nodige informatie. Ik zou ze zeker aanbevelen bij andere en als we ze in de toekomst nog een keer nodig hebben dan zullen we niet aarzelen om een afspraak met ze te maken.
De prijs/Kwaliteit vraag kunnen we niet niet beantwoorden omdat het net gebeurd is en we niet onder de vloer kunnen nu.

Nelly Leeuwestein uit: Dordtecht

11-05-2017

Last gehad van: muizen

Mark gebeld. gaf goed advies en kon ook volgende dagal langskomen Terloops ook nog advoes gehad tegen zilvervisjes. Had Mark al enkele maanden eerder telefonisch gesproken over 'beestjes' die ik niet lokaliseren kon. Er samen telefonisch achter gekomen dat ze uit een Pittenzak kwamen. Top dat dat telefonisch kon !

Henny Prins uit: Willemstad

04-05-2017

Last gehad van: bedwantsen

Open, eerlijke communicatie, snel en komt betrouwbaar en professioneel over. En als prettig extraatje ook nog een heerlijk gevoel voor humor.....kortom: dikke tien!

Stefanie Van den Broek uit: Zundert

03-05-2017

Last gehad van: vliegen

Ontzettend kundig bedrijf, prettige mensen en goed advies over bestrijding van div. Ongedierte.

Guusje uit: Tilburg

03-05-2017

Last gehad van: bedwantsen

Na een weekend in een hotel in Antwerpen waar we bedwantsen hebben aangetroffen, wilden we graag zeker weten dat we er geen mee naar huis hadden genomen. Met behulp van inspectiehonden van Ronindogs is dit onderzocht voor ons en is ons verzekerd dat er geen in onze kamers zaten. Mark heeft het voor de zekerheid nagecheckt. Ook heeft hij ons goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Zeer tevreden!

bert albers uit: dordrecht

29-04-2017