Beoordelingen Beestjes Kwijt

• Prijs / kwaliteit 9,4

B. den Ouden uit: Papendrecht

14-02-2018

Last gehad van: kevers

We dachten dat we kakkerlakken in huis hadden. Gelukkig werden we snel en adeqaat geholpen door Vennink. Het bleken heipaalkevers te zijn die in een houten plank zaten. Meneer Vennink heeft ons telefonisch advies gegeven waardoor ons probleem snel verholpen was!

E H uit: Breda

19-01-2018
7,9

Last gehad van: muizen

Mark is een vriendelijke man met humor die bruinbare tips geeft.

Nicole Lafeber uit: Breda

08-11-2017

Last gehad van: vlooien

Sofia Pinheiro de Oliveira uit: Tilburg

02-11-2017

Last gehad van: bedwantsen

Zeer goed geholpen en hele goede nazorg. Er is genoeg ruimte voor vragen en alles wordt met alle geduld beantwoord! Er wordt heel secuur gewerkt en ze denken met je mee in het oplossen van je probleem.
Mark zorgt ervoor dat je kunt lachen op momenten waarin je je wanhopig voelt door de ongedierte.

John Kiele uit: Ridderkerk

06-10-2017

Last gehad van: bedwantsen

Vakman, zeer behulpzaam en eerlijk en uitstekend advies gegeven. Aan te raden voor iedereen met soortgelijke problemen!

J. van der Vijver uit: Berkel en Rodenrijs

05-09-2017

Ongediertebestrijding via: Vennink Bedrijfshygiëne

Last gehad van: houtworm & boktor

Mark Venning is supersnel, heel vriendelijk, vakbekwaam, to the point én eerlijk. De afspraak werd op heel korte termijn gemaakt, Mark inspecteerde mijn kast en gaf mij heel eerlijk te kennen in welke conditie mijn kast daadwerkelijk was. Vervolgens kreeg ik nadenktijd en ook de volgende afspraak werd op heel korte termijn gemaakt. Het hele contact verliep zeer prettig en respectvol én met veel humor.

Marianne van de Wiel uit: Zwijndrecht

20-08-2017

Last gehad van: motmuggen

Zaterdags contact gehad na al ruim 2 week grote overlast van motmuggen naar aanleiding van lekkage onder de keukenvloer.
Op maandag afspraak. Vlot antwoord duidelijk geholpen. En na behandeling gelijk geen last meer van de motmuggen...
Mark Vennink Bedankt! Voor de goede service!

M uit: Den Haag

08-08-2017

Last gehad van: bedwantsen

Ik dacht last te hebben van beestjes/bedwantsen. Mark heeft van begin af aan heel erg met me meegedacht wat het kon zijn en geholpen/bemiddeld met speurhonden van een ander bedrijf zo snel mogelijk bij me langs te laten komen om te kijken of bedwantsen daadwerkelijk het probleem waren of niet. Gelukkig bleken er geen bedwantsen te zijn. Andere beestjes waren ook uigesloten, dus over het bestrijden en prijs/kwaliteit kan ik niks zeggen. Mark reageerde altijd heel erg snel; zelfs in de avonduren! Heel erg fijn als je op dat moment heel erg omhoog zit.

Chris vd Hoek uit: Delfland

07-08-2017
9,7

Last gehad van: bedwantsen

Zeer competent, zorgzaam en betrouwbaar. Bovendien altijd goed geluimd en vol humor.

Een echte vakman die ik van harte kan aanbevelen.

Ellen Osté uit: Dordrecht

09-07-2017