Beoordelingen Beestjes Kwijt

Veronique Hartsema uit: Den Haag

21-02-2019

Ongediertebestrijding via: Ongediertemeldpunt

Last gehad van: muizen

Ik ben echt ontzettend tevreden. Mijn muizenplaag is binnen één bezoek verholpen! Echt een 10 waard voor mij. Ik zal iedereen Ongediertemeldpunt, Elroy Kerklaan aanraden.

Sachsia Blank uit: Almere

20-02-2019

Last gehad van: vlooien

Geachten,

Ik ben gebeld en geholpen door Gert-Jan Drop en dat ging sneller dan ik gedacht had.

Met vriendelijke groet,

Sachsia Blank

Michael Metternich uit: OOSTZAAN

20-02-2019
9,7

Last gehad van: muizen

Super goede ervaring; is nu voor de tweede keer hier geweest, een paar maanden na de eerste keer. Net zoals de eerste keer duidelijk in wat hij deed en waarom. Onze 2 kinderen liepen rond, waar hij perfect rekening mee hield en ze kregen zelfs een cadeau. Dus voor hen was de ervaring zeker top.

A S uit: Breda

19-02-2019

Ongediertebestrijding via: Vennink Bedrijfshygiëne

Last gehad van: houtworm & boktor

Zeer snelle en vakkundige analyse van het probleem en goed advies

O Hassán uit: Ridderkerk

19-02-2019

Ongediertebestrijding via: Vennink Bedrijfshygiëne

Last gehad van: muizen

Wat een geweldig bedrijd en vriendelijke man! Gisteren gebeld omdat wij muizenkeutels hadden gevonden in de keukenkast, snel afgesproken, hij had om 11:30 tijd maar wij konden 11:45 thuis zijn. Hij had zijn agenda aangepast en stond voor de deur te wachten op ons. Proffessioneel naar de situatie gekeken en beoordeeld. Hierna heeft geconstateerd dat er wellicht een enkele muis in het huis is geweest en dat er geen sprake was van muizenplaag. Hij heeft advies gegeven en mijn hand geschud om verder te gaan. Ik vroeg wat deze afapraak mij heeft gekost en hoeveel ik deze beste man schuldig ben, het antwoord was: het kost je niets, graag gedaan. Doe wat leuks met je kinderen voor dat geld. Fantastisch toch dat zulke eerlijke bonafide bedrijven nog bestaan die op deze betrouwbare manier hun werk doen?!
Hartelijk dank, ik zal jullie overal aanraden.

Laura L/S Bonaldo uit: Purmerend

16-02-2019

Last gehad van: muizen

Aardige hulp. Afspraak is afspraak dat is fijn! Ik kreeg al gelijk vertrouwen in het bedrijf.

P. Van der Poel uit: Zoetermeer

10-02-2019

Ongediertebestrijding via: Vermin Free

Last gehad van: muizen

Pieter was erg vriendelijk en behulpzaam! Het probleem zat op een moeilijk bereikbare plek, en hij heeft dat prima weten op te lossen.
Dit is de tweede keer dat hij bij ons is geweest om problemen op te lossen. En bij elk volgend probleem is hij de eerste die ik bel!

T Crawford uit: Diemen

Last gehad van: muizen

Gert-Jan was a really nice guy and he solved the problem in minutes! He also gave some good pointers over how to avoid such problems in the future! If a problem will occur again we will definitely call him.

T Kroon uit: Diemen

Last gehad van: muizen

Vriendelijk, Geeft veel informatie over het probleem, is bereid om opnieuw langs te komen mochten de problemen aanhouden. All in all top service!

T Kroon uit: Diemen

Last gehad van: muizen

Gert-Jan was hartstikke vriendelijk en heeft het probleem goed aangepakt. Verder gaf hij ons nog tips over hoe we het in het vervolg moeten aanpakken en dat we hem altijd kunnen belllen als er iets is! :)