Beoordelingen Beers Financieel Adviesbureau

Ervaring met: Verzekeringen, Hypotheken, Bankzaken

Ferdie uit: Vlijmen

04-04-2018

Positieve ervaring:
Ik ben al jaren klant van de GWB, zelfs al bij de voorloper van GWB. Het vertrouwde is door al die jaren gebleven. Frappant is dat onze zonen zonder meer ook zich aanmelden bij GWB. Niet omdat we daarover gesproken hadden, maar omdat ze gezien hadden dat als wij iets afgehandeld moesten hebben dat binnen de kortste keren naar tevredenheid geregeld was.Onze zonen hebben zelf hun eigen verzekeringen en hypotheek geregeld. Door de adequate beantwoording en afhandeling zijn zij ook klant geworden. Zo'n 'beoordeling' spreekt voor zich. De totale beoordeling van onze kant is 9,9. Maar dat kan ik boven niet kwijt. Maar een 10 verdienen ze ook wel. Het is dat het niet hoger kan, maar anders ...... Dit niveau vasthouden zal moeilijk genoeg zijn.

Corrie uit: Elsloo

13-02-2018
9,8

Ervaring met: Verzekeringen, Hypotheken

klaas uit: schin op geul

09-01-2018

Positieve ervaring:
Klinkt overdreven allemaal deze scores.
Ik sta volledig achter deze cijfers.
Altijd een correcte behandeling en heel vriendelijk personeel. Zeer zeker een aanrader voor al uw financiele zaken.

Angelique uit: Landgraaf

08-08-2017

Ervaring met: Verzekeringen

Positieve ervaring:
Een toegewijd team dat zich inzet voor klanten en daarbij kosten noch moeite spaart

Anjes uit: Valkenburg

18-10-2016

Ervaring met: Verzekeringen, Financieringen

Positieve ervaring:
Na een nare ervaring met Interbank heeft Nicolle van Beers adviesburo mij heel goed geholpen met een oplossing te vinden. Dank hiervoor aan Nicolle en het Beers team. TOP.

Eric uit: Valkenburg

06-10-2016
9,6

Ervaring met: Verzekeringen

Positieve ervaring:
Wij zijn nual jare n klant van van Beers, voor het verzorgen van inboedelverzekering, reisverzekering, ziektekostenverzekering etc. en hebben alleen maar lof voor de medewerkers die altijd net dat stapje extra zetten en daarbij vertouwen scheppen. Daarnaast wordt actief meegedacht mbt, "value for money" dekking van polissen en worden wij geadviseerd op het moment dat er wijzigingen zijn die betrekking hebben op onze situatie. Perfect wat ons betreft. Met een bijzonder woord van dank aan Kim!!

Negatieve ervaring:

04-10-2016

Ervaring met: Verzekeringen, Hypotheken, Financieringen, Bankzaken, Pensioenen

In een woord super

Negatieve ervaring:
Soms duurt het even voordat ik bericht krijg op een verzoek / vraag. Maar dat zal dan een goede reden hebben.