Beoordelingen Beeks Oog&Oor

Theo uit: Sgravenzande

16-11-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Ik had een afspraak voor multifocale contactlenzen. Beeks heeft allerlei metingen gedaan en heeft daar ruim de tijd voor genomen. Daarbij bleek de oogdruk in mijn rechteroog veel te hoog te zijn. Ik kreeg een doorverwijzing en een envelop met de uitslagen van alle metingen en zat 2 dagen later bij de oogarts. Daar waren ze onder de indruk van de metingen van Beeks en vonden hem zeer goed geoutilleerd. De oogdruk was inderdaad veel te hoog maar er was gelukkig nog geen schade.
De oogdruk was 4 jaar geleden voor het laatst gemeten en was toen goed. Ben dus blij dat ik het op tijd heb laten checken en dat ik correct ben doorverwezen. Beeks, bedankt hiervoor!

Koos uit: 's-Gravenzande

11-11-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Ik heb een nieuwe bril gekocht. Mijn oude bril, bij een ander opticien vandaan was voor de 2e keer gebroken. De glazen werden in een ander montuur gezet. Vervolgens de nieuwe bril, bleek toch na wat weken niet goed te zijn. Dit is tot zeer volle tevredenheid verholpen.

Verbeterpunten/ tips:
Ik was pas op een vrijdagavond in de winkel en 1 verkoopster was met een klant bezig. er kwam een jonge dame binnen die geholpen wilde worden. Aan deze dame werd geen aandacht geschonken, er kwam ook geen ander personeelslid. De dame vertrok na 10 minuten.

24-10-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Beeks is een hele fijne winkel: professioneel, vriendelijke met een goede sfeer!

Verbeterpunten/ tips:
Cijfer 9: je moet alert blijven!

Janneke uit: 's-Gravenzande

15-10-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Met veel toewijding ben ik begeleid bij het verkennen van de mogelijkheid om multifocale contactlenzen te dragen. Toen deze optie niet geschikt bleek te zijn, is alle moeite gedaan om een goede bril uit te zoeken. Daarbij zijn de ogen steeds zorgvuldig gemeten.

Marck uit: 's-Gravenzande

28-09-2018

Ervaring met: oogmeting

Goed en snel geregeld!

Geen

Paula uit: Naaldwijk

21-08-2018

Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Mijn contactlens, die ik NIET bij Beeks gekocht heb, was zodanig onder mijn ooglid geschoven, dat ik 'm er zelf niet meer uitkreeg. Toen ik om hulp vroeg, werd ik direct geholpen en met veel geduld en nog meer vriendelijkheid is het uiteindelijk gelukt de lens uit het oog te halen. TOP service!!

Gerard uit: Den Haag

08-08-2018

Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Zeer klantvriendelijk en goede kennis van zaken je kunt merken dat je hebt te maken met een professionele team van mensen.

N.v.t.

Natasja

01-03-2018
9,7

Ervaring met: contactlenscontrole

Positieve ervaring:
zeer professioneel , kennis up to date
klantvriendelijk

geen ,ga zo door!

Dorith uit: 's Gravenzande

08-02-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Een zaak met ervaren, klantvriendelijk personeel waar ze kennis van zaken hebben en altijd voor je klaar staan.

Geen

A.S. uit: 's-Gravenzande

30-12-2017
9,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Aandacht voor de klant; terzake kundig, presenteert de nieuwste ontwikkelingen, open communicatie

Ga zo door