Beoordelingen Beeks Oog&Oor

• Afspraken nakomen 9,4
  • Snelheid dienstverlening 9,5

Janneke uit: 's-Gravenzande

15-10-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Met veel toewijding ben ik begeleid bij het verkennen van de mogelijkheid om multifocale contactlenzen te dragen. Toen deze optie niet geschikt bleek te zijn, is alle moeite gedaan om een goede bril uit te zoeken. Daarbij zijn de ogen steeds zorgvuldig gemeten.

Marck uit: 's-Gravenzande

28-09-2018

Ervaring met: oogmeting

Goed en snel geregeld!

Geen

Paula uit: Naaldwijk

21-08-2018

Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Mijn contactlens, die ik NIET bij Beeks gekocht heb, was zodanig onder mijn ooglid geschoven, dat ik 'm er zelf niet meer uitkreeg. Toen ik om hulp vroeg, werd ik direct geholpen en met veel geduld en nog meer vriendelijkheid is het uiteindelijk gelukt de lens uit het oog te halen. TOP service!!

Gerard uit: Den Haag

08-08-2018

Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Zeer klantvriendelijk en goede kennis van zaken je kunt merken dat je hebt te maken met een professionele team van mensen.

N.v.t.

Natasja

01-03-2018
9,7

Ervaring met: contactlenscontrole

Positieve ervaring:
zeer professioneel , kennis up to date
klantvriendelijk

geen ,ga zo door!

Dorith uit: 's Gravenzande

08-02-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Een zaak met ervaren, klantvriendelijk personeel waar ze kennis van zaken hebben en altijd voor je klaar staan.

Geen

A.S. uit: 's-Gravenzande

30-12-2017
9,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Aandacht voor de klant; terzake kundig, presenteert de nieuwste ontwikkelingen, open communicatie

Ga zo door

jaap uit: `s Gravenzande

30-12-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril

Positieve ervaring:
Top zaak,.kwil niet anders!.....komen er ruim 20 jaar,.....super kundig en goed gevoel telkens weer,.bij elke aankoop

Martijn uit: Naaldwijk

29-11-2017

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Het is altijd goed, het advies, de snelheid, de informatie verstrekking, vriendelijkheid, duidelijkheid, professionaliteit, .... kortom alles.

Verbeterpunten/ tips:
Er moet ruimte blijven voor verbetering vandaar dat ik geen 10e heb gegeven. Op welk vlak dit moet zijn weet ik echt niet omdat ik al zeer tevreden ben, dus dit laat ik aan de creativiteit van het Beeks Oog&Oor team over.

Peter uit: 's-Gravenzande

16-11-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Ontzettend vriendelijk en vakkundig geholpen