Beoordelingen Beeks Optiek

• Afspraken nakomen 9,2
  • Snelheid dienstverlening 9,1

Anita uit: Valkenswaard

10-08-2017

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Beeks zoekt net zo lang tot er een oplossing gevonden is en je tevreden de winkel weer uit gaat.
Met contactlenzen ging het helaas niet goed bij mij, maar ik kom zeker terug voor een bril!!

H.a.m uit: Valkenswaard

08-08-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Ik ben geweldig geholpen!
Zeer tevreden!

Lotte uit: Valkenswaard

08-08-2017

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Toen ik binnen kwam lopen met de vraag of contactlenzen mogelijk was ook met de lage sterkte die ik heb werdt er meteen werk van gemaakt om te kijken of het iets zou kunnen worden dit Vondel meteen al heel postitief, omdat ik bij mij vorige opticien meteen werd weggestuurd met het feit dat dat niet mogelijk was. De weg bij Beeks naar het zoeken van de perfecte lens was helemaal super ik kon terugkomen als het niet goed was en of er problemen waren. Mijn mening over Beeks optiek heel vriendelijk al vanaf het moment dat ik binnen kwam lopen.

Verbeterpunten/ tips:
Op dit moment heb ik niet echt op of aanmerkingen dus ook niet echt verbeterpunten. De service is gewoon helemaal super en veel beter dan bij mijn vorige opticien.

Judith uit: Valkenswaard

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk en meedenkend voor de beste oplossing.

H uit: Vwaard

07-08-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting

Elly uit: Dommelen

05-08-2017
8,1

Ervaring met: oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Helemaal oké

Geen

04-08-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Assortiment monturen

H.J.M. uit: Bergeijk

04-08-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Ik ben uitstekend geholpen door deskundig personeel. Ik heb nu een bril die mij uitstekend bevalt. De beste tot nu toe en ik draag al 10 jaar een bril.
Ga zo door!!

geen