Beoordelingen Bedtime

17-01-2012
7,7

Ervaring met: matrassen, bedbodems, kussens

Positieve ervaring:
goede en beleefde benadering, een foutje bij de levering wordt snel hersteld, men neemt de tijd om alle vragen te beantwoorden en informatie te geven.

Negatieve ervaring:
tot nog toe geen negatieve ervaring!

Sieger uit: Haarlem

17-12-2011

Ik ben: vaste klant

Ervaring met: matrassen, bedbodems, kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Zeer proffesionele zaak met kundig personeel! Een absolute aanrader!

Marieke uit: Haarlem

14-12-2011

Positieve ervaring:
Ik ken Bedtime omdat de locatie dichtbij mijn (vorige) woonadres lag. Verder ben ik erg tevreden over het advies. Geniet momenteel zeer van mijn pilsnerdonzen dekbed. Tevens een synthetisch dekbed voor mijn kind gekocht, alhoewel de onderhandelingen van hen om eenzelfde donzen dekbed te krijgen al zijn ingezet...

George uit: Overveen

13-12-2011

Ervaring met: matrassen, bedbodems, kussens

Positieve ervaring:
Goed en helder advies bij keuze nieuw bed. Er werd voor ons ruim de tijd genomen om tot een goede keuze te komen zonder onze keuze in een bepaalde richting te duwen.
Tevens werd ons een levertijd aangegeven die bij lange na niet is gehaald: het ging veel sneller? Dat stellen wij erg op prijs.
We kennen uw zaak overigens wel maar de aandacht werd vooral getrokken door de advertentie op station Haarlem.

Jetty

12-12-2011
7,9

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: matrassen, kussens, dekbedden, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Ik ben vriendelijk en voor mijn gevoel deskundig geholpen en slaap inmidels heerlijk op mijn nieuwe matras. Het kussen was even wennen bij het op mijn zij slapen, maar ligt nu ook lekker. De molton hoezen bevallen ook goed. ben benieuwd hoe ze zullen zijn na een wasbeurt.

Negatieve ervaring:
Het dekbed gebruik ik nog niet omdat de breedte van 140 niet past in mijn overtrekken. Die zijn allemaal 1.20/1.30. Mijn vraag is of er ook een wollen dekbed is van 1.20 breed ? Wilt u me hierover bellen? Dankuwel.

A.R. uit: badhoevedorp

12-12-2011

Ik ben: maak een keuze

Ervaring met: matrassen, bedbodems, dekbedden, hoeslakens, moltons of accessoires

eerlijke voorlichting en levering

Floor uit: sevenoaks, uk

Ervaring met: matrassen, bedbodems

Positieve ervaring:
Heel blij met ons bed, in jaren niet zo goed geslapen.

Bente uit: Haarlem

Ervaring met: matrassen

Positieve ervaring:
had auping bed bij oude concurrent gekocht, die met pensioen is gegaan en toen heeft bedtime de zorg overgenomen en er voor gezorgd dat ik een heel nieuw binnenwerk van m'n matras heb gekregen, waardoor de bekken klachten zo goed als weg zijn! Thanks daar voor!

Maaike uit: Heemstede

9,9

Ervaring met: kussens, dekbedden

Goed advies gekregen.

geen

ingrid uit: haarlem

4,3

Ik ben: terugkerende klant

Ervaring met: matrassen, bedbodems, slaapkamers voor volwassenen, kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
ik was onder de indruk van de tijd die de verkoopster voor ons nam en het advies dat zij gaf. Dat kom je nog maar zelden tegen. Aan de andere kant, we gingen meer dan 10.000 besteden dus daar mag je ook wat aandacht voor verwachten

1. als er iets misloopt, ligt het nooit aan Bedtime
2. als klant zit je niet te wachten op een bijdehandte grote mond van de chauffeur
3. afspraken die herhaald niet worden nagekomen, dat kan echt niet.