Beoordelingen Bedtime

• Nazorg en garantie 9,0
  • Prijs 8,0

16-07-2017

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: matrassen, bedbodems, kussens, dekbedden, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Zeer goed geholpen, fijne mensen.

Veerle preyde uit: Haarlen

03-02-2017

Ervaring met: kussens

Positieve ervaring:
Top zaak! Twee weken heb ik vrijblijvend een kussen uit mogen proberen.

Tom uit: Haarlem

23-08-2016

Ervaring met: kussens

Positieve ervaring:
Dit is een retailer zoals retail bedoeld is. Men weet veel van de producten, stelt goed vragen in plaats van iemand te overdonderen met adviezen en overtreft elke keer weer mijn wensen. De eerste keer kwam ik om te oriƫnteren op een kussen en liep ik de deur uit met een probeerkussen. De tweede keer had ik een vraag over mijn kussen en een vraag namens mijn vrouw. Ik liep de deur uit met een 2e probeerkussen (voor mijn vrouw) en een goed advies. Toen wij uiteindelijk besloten hadden welke kussens we wilde hebben, bleek dat het kussen van mijn vrouw niet direct leverbaar was. Ik mocht mijn kussen alvast meenemen, we rekenen pas af nadat het kussen voor mijn vrouw is geleverd.

Een dikke pluim voor deze zaak, ik raad iedereen aan om hier bedden en aanverwante zaken te kopen!

Net

Karo uit: Haarlem

28-07-2016

Ervaring met: matrassen

Jannie uit: Bennebroek

10-05-2016
9,8

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: matrassen, slaapkamers voor volwassenen, kussens, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Heb zeer goede ervaring met AL het personeel van Bedtime. Ben geweldig goed en zeer vriendelijk geholpen.
Het was voor mij wat het matras en kussen betreft , best een zoektocht. Maar steeds werd ik weer geduldig en fijn geholpen.
Nu, een paar maanden later met eindelijk mijn definitieve matras, ben ik zeer tevreden en zal ik Bedtime zeker aanraden. Sandra, Bart en Carlo nogmaals bedankt.

Heb ik echt niet.

Ernst Jan uit: HAARLEM

09-05-2016

Ik ben: vaste klant

Ervaring met: matrassen, bedbodems, slaapkamers voor volwassenen, kussens, hoeslakens, moltons of accessoires

P uit: Overveen

09-04-2016

Ervaring met: bedbodems

Positieve ervaring:
Helaas waren de vloerdoppen van het Kuperusbed van mijn schoonmoeder versleten. Door Bedtime, dhr Res zonder probleem en kosteloos nieuwe doppen via Kuperus ontvangen. Grote waardering en pluim voor de service.

Susan uit: Ijmuiden

14-02-2016

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: matrassen, bedbodems, kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Superwinkel!!!

Sanne uit: Bergen

11-02-2016

Ik ben: vaste klant

Ervaring met: matrassen, slaapkamers voor volwassenen, kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

erika uit: haarlem

11-02-2016

Ik ben: terugkerende klant

Positieve ervaring:
Hoge bereidwilligheid van winkelpersoneel om matras combinaties klaar te leggen in de winkel, goede persoonlijke aandacht

Negatieve ervaring:
een aantal keren was het te druk in de winkel waardoor ik moest wachten en vaak weer vertrok daardoor mede daardoor heeft het erg lang geduurd tot ik tot een aankoop kwam