Beoordelingen Bedtime

• Prijs 8,1

Lienke uit: Santpoort-Noord

20-01-2019

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: matrassen, bedbodems, kussens, dekbedden, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Het was een feestje om een bed bij bedtime te kopen. We werden erg goed geholpen en hebben goed advies gekregen. Het was fijn dat we de slaap id konden gebruiken. Deze gaf inzicht in onze slaaphoudingen gedurende de nacht. Het plaatsen van het nieuwe bed was netjes en in een mum van tijd gedaan!

Anna uit: Hillegom

18-01-2019
9,8

Ik ben: terugkerende klant

Ervaring met: matrassen, kussens

Positieve ervaring:
Tot nu toe prettige service, vriendelijke mensen.

Maaike

18-01-2019

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: matrassen, dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Uitstekend zorgvuldig advies en echte aandacht van Sandra. Zeer professioneel.

Negatieve ervaring:
Mindere ervaring met andere collega.

Anja uit: Haarlem

13-01-2019

Ervaring met: kussens

Positieve ervaring:
Ik ben op zoek naar een kussen. In de winkel werd ik uitstekend geadviseerd! Daarbij mocht ik een kussen meenemen erop slapen en als hij bevalt houden en kopen of terugbrengen in het geval dat hij niet zou bevallen. Mij werd verteld dat ik net zolang kussens mocht uit proberen tot ik de juiste zou vinden... ik heb zelden zo’n uitmuntende service meegemaakt!!! En dat in een stad!!!! Echt: chapeau! Ik heb er alle vertrouwen in dat ik mijn ideale kussen ga vinden, maar dan wel bij deze winkel, ik ga nooit meer ergens anders naartoe. Beveel deze zaak van harte aan!

Geen

Suzanne uit: Haarlem

02-12-2018
7,3

Ervaring met: matrassen, bedbodems

Positieve ervaring:
Veel kennis en snelle levering.

Negatieve ervaring:
- Toen het bed stond, dacht ik:'had ik toch maar een andere kleur genomen'.
- Nog belangrijker is dat ik dikke matrassen van de Ikea had voor mijn IT-band. Ik ben namelijk een zijslaper. Daar had ik sinds de dikke matrassen geen last meer van. Aangegeven, dat ik mijn twijfels had over de matrassen van Auping. Ze leken me niet stevig genoeg; te slap/dun. Ik had ze voor de dikke matrassen al en moest ze toen al op elkaar leggen minder last te hebben. Er werd mij gewezen op de levensduur van de aupingmatrassen en dat ze echt beter waren, dan die van de Ikea. Helaas, zal ik ze binnenkort toch weer moeten vervangen, want ik heb te veel last.

Stephanie uit: Haarlem

24-11-2018
9,6

Ik ben: terugkerende klant

Ervaring met: matrassen, bedbodems, slaapkamers voor volwassenen, kussens

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijk, deskundig en uitgebreid geholpen zonder het gevoel te krijgen gelijk over te moeten gaan op een aankoop. Maar uiteindelijk ons bed natuurlijk bij Bedtime gekocht :-)

Malou uit: Ijmuiden

23-11-2018

Ik ben: vaste klant

Ervaring met: matrassen, slaapkamers voor volwassenen, kussens, dekbedden, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Als klant word je vriendelijk geholpen. Het personeel heeft geduld, geeft goed adviezen, denken met je mee.

Ida uit: Bloemendaal

08-10-2018
8,5

Ik ben: eerste keer klant

Ervaring met: matrassen, bedbodems, dekbedden, hoeslakens, moltons of accessoires

Positieve ervaring:
Ik kreeg goed advies. ik kreeg alle aandacht en alle tijd. personeel was geduldig

Willem uit: Santpoort

08-10-2018
7,1

Ervaring met: matrassen

Negatieve ervaring:
Na klacht over matras(over de hardheid) weinig medewerking om een andere matras te mogen proberen of deze beter(geen rug pijn) bevalt

Kevin uit: Alkmaar

07-10-2018
9,7

Ervaring met: matrassen, bedbodems

Positieve ervaring:
Zeer prettig geholpen in de winkel en goed advies gekregen, zowel het hele bestelproces en bezorgproces is vlekkeloos gegaan. Leuk is dat de eigenaar zelf bij de bezorging aanwezig is en zorg draagt dat alles naar wens gaat, absoluut een aanrader en wij komen zeker terug!