Beoordelingen Bedaffair

• Plaatsing / montage / levering 8,8
  • Garantie / nazorg 8,9

Huls uit: Harfsen

09-12-2017

Ledstrips voor onderzijde bedombouw besteld en zeer snel geleverd.
Prima artikel,even gepruts daar ons bed een stalen frame zonder ombouw is,maar uiteindelijk een goede oplossing gevonden en het werkt uitstekend.

Sebastiaan den Uijl uit: Den Haag

09-12-2017
8,1

Goede ervaring, zeer vriendelijk geholpen door de verkoopster. Prima kwaliteit van het matras.

Annelies uit: Leiden

B. van der Knaap uit: Rotterdam

Plezierig en positief.

Anna Hulst uit: Alkmaar

05-12-2017

Definitieve keuze gemaakt, na het bekijken van de webshop, via een telefoongesprek. Heel deskundig geadviseerd, de volgende dag al in huis, keurig verzorgd afgeleverd.

Ad Koevoets uit: Groningen

15-11-2017

Nadat bleek dat ons artikel niet goed functioneerde, kreeg ik na één mailtje een geheel nieuw product thuis bezorgd. Hulde voor de goede service!!!

Nicolette Roelofs uit: Amsterdam

12-11-2017

Zeer kundig, persoonlijk en uitgebreid advies. De uiteindelijke levering van het bed duurde langer dan afgesproken, maar de plaatsing van het bed is uitstekend gegaan. De kleine attenties bij levering stelde ik zeer op prijs. Ik beveel Bedaffair dan ook zeker aan!

Judith Pijprrs uit: Amsterdam

05-11-2017
6,5

De levering met betaling was niet prettig. Ik zou mijn klant daarna persoonlijk bellen ipv een email te sturen. Ik heb toch in vertrouwen 2500,- euro over gemaakt extra. Geeft een fijner gevoel om dan persoonlijk contact te hebben.

Linda Langheld uit: Amsterdam

28-10-2017

Melanie Hendriks uit: Barneveld

25-10-2017

In de showroom zijn we heel fijn geholpen door Arend Vaders, hij nam heel ruim de tijd, luisterde goed naar onze wensen en budget. Hij gaf deskundig advies. We hebben er in totaal wel ruim 2 uur gezeten en hebben allerlei verschillende matrassen en bedbodems geprobeerd. Nu is het bed geleverd en het is werkelijk prachtig! Het ligt ook geweldig! De eerste paar nachten moest ons lichaam even wennen, maar nu slapen we heerlijk! We zijn heel blij en we raden iedereen aan om een bed bij Bedaffair te kopen!