Beoordelingen Bedaffair

• Garantie / nazorg 8,9

Fien Mooij uit: Hoogwoud

13-08-2017
7,5

Onderslopen waren van mooie kwaliteit. De kussenslopen ook, alleen de prijs van de 2 slopen vond ik erg hoog !

Hans Aertsen uit: Amsterdam

13-08-2017

Vlotte afhandeling van de bestelling via de website.

08-08-2017

Topmatras besteld, waarna we snel werden verrast met een mail dat levering binnen 4 weken zou plaatsvinden. Daarna werd het stil. Eind van die betreffende week heb ik gebeld wat de status was en toen bleek de matras al even bij de leverancier te liggen en waren jullie verbaasd dat die nog geen contact had opgenomen. Maandag contact door leverancier die die vrijdag kon leveren. Tip: laat klant weten dat matras binnen is en aan leverancier is overhandigd voor levering. Dan kan klant dat ook actief volgen. Nu duurde het dus gevoelsmatig (ruim) een week langher dan verwacht voor we zo lekker lagen als we nu doen!
Uitermate tevreden met het product!

Paas uit: Rijswijk

18-07-2017
7,4

Assortiment : showroom is genoeg om een keuze te kunnen maken in combinatie met info van verkoper.
Het fysiek (aan)voelen is een voordeel, via internet is het alleen bespeuren en mis het beoordelen. daarom is boven genoemde belangrijk voor mij.
Levering : tijd van bestelling en levering, is best lang.
Garantie / nazorg : geen mening over. nog niet nodig gehad. hoop het niet nodig te hebben.
Voordeel is dat ik

Adjana Nieuwkoop uit: Scheveningen

16-07-2017

Ook bij de levering van een product dat net niet aan de verwachtingen voldoet kon ik terugvallen op een uitstekende nazorg! Ik ben zeer tevreden.

Erik uit: Amsterdam

15-07-2017
5,2

Een piep klein flesje wordt verstuurd in een super grote doos. Erg onhandig omdat ik hem in een winkel moest laten bezorgen waar de doos erg in de weg stond.

René uit: Amsterdam

13-07-2017

Fijn om even in een fysieke winkel de stof van het beddengoed te kunnen zien / voelen en de levering ging snel.

Thomas uit: Amsterdam

12-07-2017

We hebben uitgebreid en goed advies gekregen over de voor- en nadelen van de verschillende soorten matrassen en materialen. Proefliggen in de showroom is aan te raden, want je voelt echt veel verschil tussen de matrassen (en wat wel of niet lekker ligt, is heel persoonlijk). Wij slapen tot nu toe elke nacht als roosjes!

Warmoltz uit: Bergen

12-07-2017

Goede service, top kwaliteit bedden

Van Dort uit: Gorssel

11-07-2017
9,7

Matras ligt perfect en kussens uitstekende kwaliteit, super tevredenen!