Beoordelingen BeCare

Myrna M. Trumpi-Kalshoven

19-04-2017

Training: AED en reanimatie cursus

Goede begeleiding door Bas en Irene Drent van BeCare op de locatie van de gebruiker. Op professionele wijze werd de informatie overgedragen. De deelnemers werden degelijk geinstrueerd en daarnaast ook geënthousiasmeerd.

Bente Pollemans

13-04-2017

Training: AED en reanimatie BASIS - Zuidwest Nederland

Veel verschillende dingen geleerd en toegepast. De theoretische uitleg van te voren was erg handig. Fijn dat het via onze voetbalvereniging regelt was, anders had ik er minder snel aan gedacht om zo'n training te volgen.

Ad Knops

22-03-2017
7,0

Training: AED en reanimatie BASIS - Zuidwest Nederland

Voor mij als n herhaling dus niet helemaal neutraal. Training was gebaseerd op basiskennis reanimatie en gebruik van de AED. Goede uitleg van de instructrice en aanwezige materialen. Certificaat wordt snel toegezonden

Thea Jansen

19-03-2017

Training: Herhaling AED en reanimatie - Zuidwest Nederland

Goed gepresenteerd,erg enthousiaste instructrice, die er ook nog allerlei andere zaken bij besprak.Ook de vorig jaar geleerde zaken werden opgefrist en uitgediept. Had nieuw item bij zich om de Heimmrich greep te oefenen.

Struik

05-03-2017

Training: Kinder EHBO herhalingscursus - Zuidwest Nederland

Super fijne training! Legt veel uit en vooral veel praktische tips. De theorie is duidelijk en overzichtelijk overgebracht. Ook de nieuwe richtlijnen worden gelijk aangeleerd. Theorie deel en praktijkdeel zijn nuttig, er wordt geen overbodige informatie gegeven. Trainer heeft veel ervaring en dat merk je. Op elke vraag is een antwoord. Locatie is prima, goede ruimte voor deze cursus. Fijne stoelen met klaptafeltje zodat je mee kunt schrijven.

Arianne

24-02-2017
6,0

Training: Bedrijfshulpverlening (herhaling)

Voor de 2e keer de herhalingscursus gevolgd bij jullie, welke door dezelfde personen is gegeven. Maar de manier van lesgeven bevalt mij totaal niet. Ik wil uitleg en zeker over de belangrijke zaken. Niet zelf verzinnen hoe het moet en het vervolgens 10x fout voor zien. Ik leer er niets van als 3 personen voor mij een verkeerd antwoord geven. Dat geldt voornamelijk voor het EHBO gedeelte, maar ook het brandgedeelte mag zoals bovenstaande verlopen.

Monique Brijs

23-02-2017

Training: Herhaling AED en reanimatie - Zuidwest Nederland

Deze herhaling aed en reanimatie werd heel goed gegeven, goede inhoud, niveau was goed te doen (ik ben zelf een beginner). Locatie was goed, nl op onze huisartsenpraktijk waar ik werkzaam ben, zeer leerzaam.

Wim Elen

22-01-2017

Training: BHV herhaling - Zuidwest Nederland

was goed omdat degene die les gaven uit de praktijk kwamen zowel het ehbo gedeelte al het brand gedeelte. De lunch is altijd goed verzorgd. AED gedeelte was een goede herhaling.

Ellen Knaap

15-01-2017

Training: BHV basis na e-learning - Zuidwest Nederland

We hebben veel geleerd, zowel van de BHV/reanimatie-kinderen als het brandgedeelte. Het was een interactieve en leerzame dag met tijd voor theorie en praktijk. Daarnaast was er veel tijd voor vragen uit werk en prive situatie`s, waarvoor we goede adviezen kregen. Super docenten en een gezellige sfeer. Wij gaan voor de herhaling eind van dit jaar.

Hennie Zeij

11-01-2017

Training: AED en reanimatie BASIS - Zuidwest Nederland

Het was een interactieve cursus met een goede trainer die liet ons veel zelf doen en de angst om te reanimeren is hiermee weggenomen. Het was ook zeer leerzaam om te werken met de AED en dat je eigenlijk gewoon de aanwijzingen moet volgen die het apparaat aangeeft. Ik heb meer gevoel gekregen bij het juist reanimeren. Ik ben zeer blij dat ik de cursus heb gevolgd.
Hennie Zeij