Beoordelingen Be more you

• Tevredenheid 10,0

Paul

10-04-2017
9,7

Bijna maandje klaar nu met de training, en ben de momenten van impact aan het verzamelen geslagen. Dat zijn er inmiddels erg veel. Serieuze doorbraaktraining, en was toch echt al wat coaching gewend. Next Level spul, dit.

Suzanne uit: Oostvoorne

12-06-2015
9,6

De flow you methode is gericht op het individu. Hierdoor veel persoonlijke aandacht, waardoor je echt effectief aan bepaalde zaken kan werken.

simone uit: Den Haag

27-05-2015
8,1

Inspirerend, confronterend en een eyeopener. Intensieve en bijzonder waardevolle training.

Michiel uit: Rotterdam

22-05-2015

Erg goede eerste ervaring met Be More You, nuttige inzichten verkregen, daadwerkelijk stappen gemaakt om meer rust te krijgen in m'n hoofd, nuttige tips en trucs, goede combinatie van theorie en praktijk met de 'huiswerkopdrachten', fijne locatie en goed hotel om volledig bezig te zijn met de training, goede trainer. Enige punt van aandacht zijn de kosten, dit is voor veel mensen waarbij het juist nuttig kan zijn, met name jongeren (zoekende, beginnend in hun carriere), vaak te prijzig. Vooral mogelijk via werkgever/bedrijf, maar die moeten hier wel het nut goed van inzien en helaas staat nog niet iedereen ervoor open.

Richard uit: Den Haag

20-05-2015

Ik ben zeer aangenaam verrast door de professionaliteit van "Be More You". Organisatie is meer dan goed verzorgd, de inhoud van de training/cursus is bijzonder en merk een groot verschil in mijn bewustwordingsproces voor de training en nu na de training. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Jan-Henk uit: Amersfoort

19-05-2015
8,2

Marleen uit: DH

18-05-2015
9,6

Verhelderend, inzicht, hoe zoiets lastigs toch zo gemakkelijk lijkt te zijn...., Karin zeer prettig. Oefenen oefenen oefenen

Inge uit: Nuenen

12-05-2015
7,9

Eerste effecten al merkbaar, meer innerlijke rust, beter in mijn vel. Hoofd niet meer zo "vol" met allerlei gedachten die er niet toe doen, meer in het nu. Heb de training net achter de rug, dus ben heel erg benieuwd welke ervaringen ik in de loop der tijd nog ga opdoen.

Jeanette uit: Utrecht

12-05-2015

BeMoreYou laat je op een hele praktische manier zien hoe je met meningen, opinies en overtuigingen omgaat in het hier en nu. Door de directe feedback die je krijgt via onder andere het beeldscherm en de gesprekken met een zeer goede coach, verdiep je op een snelle en effectieve manier je inzicht in je oude patronen om deze vervolgens los te kunnen laten. Dit geeft een buitengewoon opgeruimd gevoel!

Marieke uit: Oegstgeest

07-05-2015