Beoordelingen Bastasol Zonwering & Outdoor Living

• Klantvriendelijkheid 8,9

Frank uit: Rotterdam

16-02-2019

Ervaring met: Zonwering

Brustor pergolazonwering is onlangs zeer kundig geplaatst. Nu maar wachten op het mooie weer.

Jo uit: Rotterdam

14-02-2019
7,8

Ervaring met: Horren

hans uit: rotterdam

Ervaring met: Zonwering

oude zonnescherm snel verwijderd en afgevoerd en nieuwe snel geplaatst, alleen jammer dat ze hele botte en versleten houtboren bij zich hadden. vriendelijke monteurs verder.

H.A. uit: Barendrecht

Ervaring met: Raamdecoratie

Enige minpuntje dat 5 van de 7 rolgordijnen het trekkort uit 2 delen bestaat erg vervelend want de sluitingen blijven iedere keer hangen op het gewichtje volgens mijn mening moet de trekkoorden ook uit een geheel bestaan, heb dit nog nooit meegemaakt ook bij mijn zoon niet die dezelfde rolgordijnen heeft ook bij u vandaan .

Louise uit: Rotterdam

7,4

Ervaring met: Rolluiken

Mijn beoordeling is gebaseerd op 1. het voortraject (eerste kennismaking, het inmeten en de planning van plaatsing) 2. de daadwerkelijke plaatsing en ik zal beide fases toelichten.

Mijn eerste contact met Bastasol was positief. Ron den Braber kwam professioneel over en dacht mee over de beste oplossing. Ook gaf hij in begrijpelijke taal uitleg en antwoord op mijn vragen. Het verloop van de bestelling was vooraf duidelijk en is ook volgens afspraak verlopen.

Op de dag van de plaatsing was er enige wrijving ontstaan tijdens een telefoongesprek tussen mij en een Bastasol medewerker in de winkel (naam onbekend). Deze medewerker kwam in eerste instantie niet erg klantvriendelijk over. Alhoewel de toon later veranderde kwamen we niet tot een oplossing. Nadat de monteurs met een andere medewerker in de winkel (naam onbekend) hadden gebeld kwamen we gelukkig wel tot een passende oplossing.

Mede daardoor, de positieve ervaring tijdens het voortraject en de kwalitatief hoogwaardige producten zal ik Bastasol zeker aanbevelen en zeer waarschijnlijk zelf ook weer benaderen voor zonweringsproducten.

Trudie uit: Spijkenisse

9,8

Ervaring met: Zonwering

Bij ons moest een zonnescherm van het ene adres overgeplaatst worden naar het andere adres, het is fantastisch opgelost door heel vriendelijk en deskundig personeel.

Rob uit: Rotterdam

Ervaring met: Zonwering

Deskundig advies bij bestelling, nemen ruim de tijd voor advies en uitleg aan de klant. Bij plaatsen zonwering werd secuur en netjes gewerkt. Ook werd er overlegd met de klant, om de zonwering naar zijn wensen te plaatsen. Leuk personeel, met op zijn tijd een geintje.

Cees uit: Maassluis

7,4

uit: Rotterdam

07-02-2019
6,8

Ervaring met: Horren

Jammer dat er alleen beoordelingen worden weergegeven over grote projecten. Bij de kleinere, minder belangrijke, zijn de communicatie problemen niet gering, wordt er langs elkaar heen afgesproken, en de uitvoering laat erg lang op zich wachten. Nu al 4 maanden, of heet dit vrouw onvriendelijk?
U vraagt naar een cijfer voor klantvriendelijkheid, ik zou nu zeggen een zoethoudertje.

Tineke uit: Barendrecht

23-01-2019

Ervaring met: Rolluiken

Zeer tevreden op vrijdagmiddag nog geholpen door een medewerker die trots is op wat hij doet en het bedrijf waar hij werkt!