Beoordelingen Bart Rovers

• Communicatie en bereikbaarheid 10,0
  • Nakomen afspraken 10,0

Wil uit: Eindhoven

09-08-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: consument

Ervaring met: Anders

Bart heeft een schutting geplaatst tussen ons perceel en dat van de buren. Prachtig materiaal, vakkundig geplaatst, alle medewerkers van Bart zijn vriendelijk, correct behulpzaam en vakkundig.Er wordt zorgvuldig gewerkt en de afwerking is top. Prijzen zijn redelijk Er moet nog een tweede schutting komen en die opdracht gaat natuurlijk naar Bart.

Ruth uit: Eindhoven

04-08-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: zakelijke klant

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Interieurbeplanting, Anders

Na een offerte opgevraagd te hebben bij Bart werd ik binnen 24 uur gebeld en kwam Bart vrijwel meteen op gesprek om de wensen en mogelijkheden te bespreken. In tegenstelling tot andere partijen die ik gevraagd had een offerte uit te brengen, kreeg ik bij Bart meteen het gevoel dat hij op een eerlijke ( prijs - kwaliteit ) manier adviseerde en mij meehielp een goed eindresultaat te bedenken. Uiteindelijk is het resultaat super, ik ben goed snel en kundig geholpen, daarnaast was het feit dat Bart passie heeft voor zijn vak super!! Naast Bart hebben diverse collegas van Bart aan dit project meegeholpen, fijne kundige precieze en eerlijke vakmensen!