Beoordelingen Bart Rovers

• Nakomen afspraken 9,0

Brian uit: Tilburg

08-12-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Bart heeft onze vragen en wensen goed verwoord, meegedacht en toe kunnen passen in de praktijk. Ook van punten waarvan wij dachten dat deze niet helemaal mogelijk zouden zijn werden zonder enige moeite oplossingen bedacht en gerealiseerd. Bedankt voor het mooie resultaat Bart!

Yvonne uit: Handel

06-12-2017
8,1

U heeft zaken met ons gedaan als: zakelijke klant

Ervaring met: Tuinaanleg, Groenvoorziening, Boomspecialisme, Anders

Hij heeft prima werk geleverd, denkt mee en is flexibel t.a.v. herinrichting voortuin, plaatsen schutting, leggen grasmat, leggen stoepje en snoeien/omzagen bomen.

Twan uit: Geldrop

04-12-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn bij Bart Rovers uitgekomen voor ons tuinontwerp en -aanleg. Zeer tevreden over de bevlogenheid van Bart. Bij eerste kennismaking kwam hij meteen met een ruwe schets van zijn ideeën. Terwijl andere hoveniers hier direct kosten voor vragen (gemiddeld €500 voor een ontwerp). We werden meteen enthousiast en hebben de ideeën van Bart en onzelf tot een fantastisch ontwerp samengevoegd. Bart is een hele harde werker en een fijne vent. Zelfs voor wat restpuntjes staat hij heel erg open en komt hij graag terug.

Resume een enorme aanrader!

Kenneth uit: Venlo

03-12-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Zeer betrouwbaar en vakkundig werk en advise.

T. uit: Rosmalen

02-09-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Bart heeft in het voortraject de tijd genomen om onze wensen voor een gehele nieuwe voor- en achtertuin aan te horen en daarnaast zijn eigen visie te schetsen. Hij dacht mee en had zijn eigen ideeën. Ook voor het daadwerkelijk uitzoeken van de planten, bomen, stenen en andere benodigdheden werd de tijd genomen bij tuincentra.

Bart is een prettig persoon om in huis te hebben en werkt met zorg en aandacht. Hij houdt van een mooie tuin en dat merk je, hij is niet zomaar tevreden. We zijn blij met het resultaat en ontvangen van Bart een overzicht van alle bomen en planten, zodat we ook tijdig voor onderhoud kunnen zorgen. Bedankt Bart (en Theo).

T. uit: Rosmalen

02-09-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Bart is een prettig persoon om in huis te hebben en werkt met zorg en aandacht. Hij houdt van een mooie tuin en dat merk je, hij is niet zomaar tevreden en heeft passie voor het hoveniersvak. We zijn blij met het resultaat en ontvangen van Bart een overzicht van alle bomen en planten, zodat we ook tijdig voor onderhoud kunnen zorgen. Bedankt Bart (en Theo).

Wil uit: Eindhoven

09-08-2017

Ervaring met: Anders

Bart heeft een schutting geplaatst tussen ons perceel en dat van de buren. Prachtig materiaal, vakkundig geplaatst, alle medewerkers van Bart zijn vriendelijk, correct behulpzaam en vakkundig.Er wordt zorgvuldig gewerkt en de afwerking is top. Prijzen zijn redelijk Er moet nog een tweede schutting komen en die opdracht gaat natuurlijk naar Bart.

Ruth uit: Eindhoven

04-08-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: zakelijke klant

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Interieurbeplanting, Anders

Na een offerte opgevraagd te hebben bij Bart werd ik binnen 24 uur gebeld en kwam Bart vrijwel meteen op gesprek om de wensen en mogelijkheden te bespreken. In tegenstelling tot andere partijen die ik gevraagd had een offerte uit te brengen, kreeg ik bij Bart meteen het gevoel dat hij op een eerlijke ( prijs - kwaliteit ) manier adviseerde en mij meehielp een goed eindresultaat te bedenken. Uiteindelijk is het resultaat super, ik ben goed snel en kundig geholpen, daarnaast was het feit dat Bart passie heeft voor zijn vak super!! Naast Bart hebben diverse collegas van Bart aan dit project meegeholpen, fijne kundige precieze en eerlijke vakmensen!