Beoordelingen Bandenservice Noorderkade BV

• Klantvriendelijkheid 9,8

Rene uit: Koning

27-02-2017

Ervaring met: Banden

Hoi mannen van Noorderkade, Ik heb vanmorgen 2 Nokian winterbanden bij jullie eronder laten zetten en laten uitlijnen. Ik wil graag even zeggen dat ik zeer tevreden over de banden en na het uitlijnen stuurt de V70 weer messcherp. Ook de service is een 10 waard. Prettig weekeind en zeker tot een volgende keer. Groeten René

Jan uit: Alkmaar

26-02-2017

Ervaring met: Overige

Mijn auto trok naar rechts. Online recenties waren veelbelovend. Dus een afspraak gemaakt. Ik moet zeggen petje af zeer deskundig en top apparatuur. Bleek zowel aan de auto als in de banden te zitten. Resultaat is fantastisch na het monteren van 4 nieuwe banden en uitlijnen! Kom zeker weer terug. Heren bedankt!

W uit: Avenhorn

01-08-2016

Ervaring met: Banden

Gewoon zo als het hoort prettig geholpen en goed advies.
Ja Ronald bij deze nog bedankt.

Sam uit: Stompetoren

15-07-2016

Ervaring met: Banden

Deskundig advies, eerlijke en open manier van zaken doen, een woord is een woord en snelle service.

M uit: DE Goorn

14-07-2016

Ervaring met: Banden

In het kort eerlijk en vakmensen, en geven vrijblijvend goeie adviezen. Toppie.

Jorrit uit: Doorwerth

Ervaring met: Banden

De heer Ronald Tuijp is zeer klantvriendelijk, een fantastische vent die zijn afspraken nakomt. Het aanbevelen waard. Bandenbedrijf Noorderkade, What else?

Maartje uit: Middenbeemster

Ervaring met: Banden

Kleinschalig goed bedrijf met vakbekwaam personeel. Ze hebben bijna alles, of kunnen het bestellen. Goed geholpen, en de koffie is ook lekker!

M uit: Beemster

Ervaring met: Velgen

Zeer deskundig en vriendelijk. topper in balanceren en uitlijnen en advies betreft winter en zomerband voor uw auto.

13-06-2016