Beoordelingen Baltussen Parket

• Website 8,8

Hans uit: Hoogeveen

12-04-2017

Positieve ervaring:
Perfecte voorlichting en begeleiding, vanaf de aanschaf van tot met het leggen van het parket.

berend uit: santpoort zuid

16-03-2017

nu 2 x met Baltussen gewerkt: beide keren TOP

j uit: Hoogeveen

15-03-2017
9,8

Positieve ervaring:
Een goede voorlichting in het eerste gesprek en het eind resultaat zoals uitgelegd Uiterst vakbekwaam

Fam. uit: Hoogeveen

15-02-2017

Positieve ervaring:
Joost Baltussen heeft ons een eerlijk en objectief beeld gegeven van de mogelijkheden. Kende onze vloer, heeft na grondige expertise kleurproeven gemaakt m.b.t. het resultaat. En dat resultaat zijn wij zeer tevreden mee.

Carla uit: Amstelveen

08-02-2017

Positieve ervaring:
Een tien geven vind ik aanstellerig, maar ik ben meer dan tevreden over dit bedrijf. Wat een superservice.

6,6

Positieve ervaring:
Baltussen blijkt een bedrijf wat goede service en mooie vloeren wil afleveren. Nadat er eea was misgelopen en er misverstanden waren ontstaan is dit na overleg toch goed opgelost en gecompenseerd. We voelden ons uiteindelijk serieus genomen in onze klacht en hier is ook zeker naar gehandeld. Al met al is het resultaat een mooi geschuurde vloer en een goede afhandeling van zaken. Baltussen neemt vloeren (opknappen) zeker serieus en laten je niet zitten. Met dank voor de goede afhandeling.

Adis uit: Drenthe

Positieve ervaring:
Zeer tevreden met de geleverde eiken planken vloer. Adviseur dacht goed mee waardoor ik uiteindelijk een mooiere resultaat kreeg dan gedacht!

Marcel uit: Klundert

8,1

Positieve ervaring:
Snel, kundig en stofvrij opgeleverd.

Yvonne uit: Oisterwijk

02-12-2016

Positieve ervaring:
Veel dank, hier hebben wij jaren plezier van.
Heel vakkundig gedaan.

Familie uit: Nieuw-Vennep

23-11-2016

Positieve ervaring:
Van aanvraag tot oplevering zijn wij zeer tevreden over de werkwijze van Baltussen. Wij hebben Baltussen gevonden via google en na bezoek van hun adviseur aan huis hebben wij hun de renovatie van onze 15 oude visgraat parketvloer laten uitvoeren. Het resultaat is nog mooier dan verwacht, de vloer lijkt echt weer als nieuw! Ik vond de mannen die de vloer kwamen doen zeer klantvriendelijk, netjes en behulpzaam. Bovenal vakmannen want de vloer ziet er echt top uit!