Beoordelingen Baltussen Parket

• Website 8,8

Dennis uit: Rijswijk zh

04-05-2018

Positieve ervaring:
Baltussen kon op korte termijn (enkele dagen) langskomen voor een vrijblijvend advies voor vloeronderhoud. Gedurende de periode voor, tijdens en na het onderhoud en leggen van de nieuwe vloer zijn wij steeds goed op de hoogte gehouden.

De werkzaamheden waren afgerond binnen de afgesproken periode, en na vertrek was het (op de nieuwe vloeren na) alsof ze nooit geweest zijn, alles netjes opgeruimd en meegenomen.

rob uit: Haarlem

26-04-2018

Positieve ervaring:
Mijn houtenvloer is als nieuw

M.A.M. uit: Baarn

26-04-2018

Positieve ervaring:
Het parket is in de afgesproken tijd door vakkundig en vriendelijke parketteurs geschuurd en in de olie gezet. Zeer tevreden over het proces en natuurlijk het resultaat.

San uit: Den Haag

17-01-2018

Positieve ervaring:
Hele prettige mensen zowel in advies (aan huis) als in uitvoering. Ik had niet verwacht dat mijn parket er weer zo mooi uit zou kunnen zien. Zelfs de diepe slijtage rond de eettafel is verdwenen!

Hille uit: Bunschoten

06-12-2017
9,7

Positieve ervaring:
Wij hebben een positieve ervaring opgedaan vanaf het maken van een afspraak tot en met het inventariseren, behandeling en kleur kiezen doormiddel van deskundig en geduldig adviseren van de vertegenwoordiger.
Eveneens zijn wij zeer positief over het uitvoeren van het schuren en oliƫn van de vloer in de gewenste kleur door de door ons als zeer deskundig en liefde voor zijn vak tonende parketeur Ron.
Ook de contacten met het bedrijf v.w.b. het onderhouden van de vloer ervaren wij als zeer positief.

Paul uit: Amersfoort

29-11-2017

Positieve ervaring:
Wij hadden de wens om in een enorm strakke berbouwingsplanning ook nog de parketvloer te laten schuren en olieen....
Dit is in korte tijd gepland en meer dan uitstekend uitgevoerd.

Jan uit: Hoogeveen

29-11-2017
9,7

Positieve ervaring:
Baltussen heeft onze Junckers 22 mm massieve parketvloer van 1985 vakkundig geschuurd en gelakt. Volgens mij is 'ie nog nooit zo mooi geweest....
Goede adviezen, vriendelijk en vakkundig personeel, netjes en snel. Heel tevreden!

John uit: Hillegom

30-10-2017

Positieve ervaring:
Vorige week is onze bestaande maple parketvloer geschuurd en gelakt.
Dit naar zeer grote tevredenheid.
mooi werk geleverd.

Joke uit: Bodegraven

04-09-2017
8,2

Positieve ervaring:
Heel klantvriendelijk personeel en bij miscommunicatie positieve eindconclusie.

John uit: Spijkenisse

21-06-2017

Positieve ervaring:
Baltussen Pakket maakt het volledig waar. Wat zijn dit fantastische vakmensen. De vloer ziet er als nieuw uit. Voor werkelijk alles hebben ze een oplossing. Dit bedrijf is werkelijk top !