Beoordelingen Baltussen Parket

• Website 8,8

Carla uit: Amstelveen

08-02-2017

Positieve ervaring:
Een tien geven vind ik aanstellerig, maar ik ben meer dan tevreden over dit bedrijf. Wat een superservice.

6,6

Positieve ervaring:
Baltussen blijkt een bedrijf wat goede service en mooie vloeren wil afleveren. Nadat er eea was misgelopen en er misverstanden waren ontstaan is dit na overleg toch goed opgelost en gecompenseerd. We voelden ons uiteindelijk serieus genomen in onze klacht en hier is ook zeker naar gehandeld. Al met al is het resultaat een mooi geschuurde vloer en een goede afhandeling van zaken. Baltussen neemt vloeren (opknappen) zeker serieus en laten je niet zitten. Met dank voor de goede afhandeling.

Adis uit: Drenthe

Positieve ervaring:
Zeer tevreden met de geleverde eiken planken vloer. Adviseur dacht goed mee waardoor ik uiteindelijk een mooiere resultaat kreeg dan gedacht!

Marcel uit: Klundert

8,1

Positieve ervaring:
Snel, kundig en stofvrij opgeleverd.

Yvonne uit: Oisterwijk

02-12-2016

Positieve ervaring:
Veel dank, hier hebben wij jaren plezier van.
Heel vakkundig gedaan.

Familie uit: Nieuw-Vennep

23-11-2016

Positieve ervaring:
Van aanvraag tot oplevering zijn wij zeer tevreden over de werkwijze van Baltussen. Wij hebben Baltussen gevonden via google en na bezoek van hun adviseur aan huis hebben wij hun de renovatie van onze 15 oude visgraat parketvloer laten uitvoeren. Het resultaat is nog mooier dan verwacht, de vloer lijkt echt weer als nieuw! Ik vond de mannen die de vloer kwamen doen zeer klantvriendelijk, netjes en behulpzaam. Bovenal vakmannen want de vloer ziet er echt top uit!

Annemiek uit: Alphen a/d Rijn

09-11-2016

Positieve ervaring:
Ik kan Baltussen Parket aanbevelen alles ging naar wens en afspraak

michael uit: Huizen

02-11-2016

Positieve ervaring:
een oude versleten parketvloer is nu als een prachtige nieuwe vloer gemaakt.
We zijn er super blij mee.

Ruud uit: Oisterwijk

31-10-2016
7,8

Positieve ervaring:
Aanvankelijk was de kwaliteit van het schuren en in de lak zetten van mijn vloer niet wat je ervan zou mogen verwachten. De V-groeven waren nog erg ruw en er vormden zich druppeltjes lak. Het bedrijf heeft mijn klacht echter goed opgepakt en de vloer opnieuw geschuurd en gelakt. Uiteindelijk heb ik nu een mooie vloer. Ik raad wel aan de 1e communicatie te verbeteren.

Afke uit: Spijkenisse

28-10-2016
9,6

Positieve ervaring:
Heel tevreden vriendelijk en deskundig personeel.
Wij hebben onze vloer laten schuren en het resultaat is top!