Beoordelingen Baltussen Parket

• Website 8,8

San uit: Den Haag

17-01-2018

Positieve ervaring:
Hele prettige mensen zowel in advies (aan huis) als in uitvoering. Ik had niet verwacht dat mijn parket er weer zo mooi uit zou kunnen zien. Zelfs de diepe slijtage rond de eettafel is verdwenen!

Hille uit: Bunschoten

06-12-2017
9,7

Positieve ervaring:
Wij hebben een positieve ervaring opgedaan vanaf het maken van een afspraak tot en met het inventariseren, behandeling en kleur kiezen doormiddel van deskundig en geduldig adviseren van de vertegenwoordiger.
Eveneens zijn wij zeer positief over het uitvoeren van het schuren en oliƫn van de vloer in de gewenste kleur door de door ons als zeer deskundig en liefde voor zijn vak tonende parketeur Ron.
Ook de contacten met het bedrijf v.w.b. het onderhouden van de vloer ervaren wij als zeer positief.

Paul uit: Amersfoort

29-11-2017

Positieve ervaring:
Wij hadden de wens om in een enorm strakke berbouwingsplanning ook nog de parketvloer te laten schuren en olieen....
Dit is in korte tijd gepland en meer dan uitstekend uitgevoerd.

Jan uit: Hoogeveen

29-11-2017
9,7

Positieve ervaring:
Baltussen heeft onze Junckers 22 mm massieve parketvloer van 1985 vakkundig geschuurd en gelakt. Volgens mij is 'ie nog nooit zo mooi geweest....
Goede adviezen, vriendelijk en vakkundig personeel, netjes en snel. Heel tevreden!

John uit: Hillegom

30-10-2017

Positieve ervaring:
Vorige week is onze bestaande maple parketvloer geschuurd en gelakt.
Dit naar zeer grote tevredenheid.
mooi werk geleverd.

Joke uit: Bodegraven

04-09-2017
8,2

Positieve ervaring:
Heel klantvriendelijk personeel en bij miscommunicatie positieve eindconclusie.

John uit: Spijkenisse

21-06-2017

Positieve ervaring:
Baltussen Pakket maakt het volledig waar. Wat zijn dit fantastische vakmensen. De vloer ziet er als nieuw uit. Voor werkelijk alles hebben ze een oplossing. Dit bedrijf is werkelijk top !

Ron uit: Schiedam

21-06-2017

Rob uit: Poeldijk

31-05-2017

Positieve ervaring:
Nette vakkundige medewerkers en een snelle service.

Loes uit: Groningen

17-04-2017

Positieve ervaring:
Een deskundig advies en een deskundige man die het parket geschuurd heeft en gelakt. Bovendien zijn beide zeer sympatiek.
Verder zeer uitgebreide info over het onderhoud.