Beoordelingen Baltussen Parket

• Website 8,8

John uit: Spijkenisse

21-06-2017

Positieve ervaring:
Baltussen Pakket maakt het volledig waar. Wat zijn dit fantastische vakmensen. De vloer ziet er als nieuw uit. Voor werkelijk alles hebben ze een oplossing. Dit bedrijf is werkelijk top !

Ron uit: Schiedam

21-06-2017

Rob uit: Poeldijk

31-05-2017

Positieve ervaring:
Nette vakkundige medewerkers en een snelle service.

Loes uit: Groningen

17-04-2017

Positieve ervaring:
Een deskundig advies en een deskundige man die het parket geschuurd heeft en gelakt. Bovendien zijn beide zeer sympatiek.
Verder zeer uitgebreide info over het onderhoud.

Hans uit: Hoogeveen

12-04-2017

Positieve ervaring:
Perfecte voorlichting en begeleiding, vanaf de aanschaf van tot met het leggen van het parket.

berend uit: santpoort zuid

16-03-2017

nu 2 x met Baltussen gewerkt: beide keren TOP

j uit: Hoogeveen

15-03-2017
9,8

Positieve ervaring:
Een goede voorlichting in het eerste gesprek en het eind resultaat zoals uitgelegd Uiterst vakbekwaam

Fam. uit: Hoogeveen

15-02-2017

Positieve ervaring:
Joost Baltussen heeft ons een eerlijk en objectief beeld gegeven van de mogelijkheden. Kende onze vloer, heeft na grondige expertise kleurproeven gemaakt m.b.t. het resultaat. En dat resultaat zijn wij zeer tevreden mee.

Carla uit: Amstelveen

08-02-2017

Positieve ervaring:
Een tien geven vind ik aanstellerig, maar ik ben meer dan tevreden over dit bedrijf. Wat een superservice.

01-02-2017
6,6

Positieve ervaring:
Baltussen blijkt een bedrijf wat goede service en mooie vloeren wil afleveren. Nadat er eea was misgelopen en er misverstanden waren ontstaan is dit na overleg toch goed opgelost en gecompenseerd. We voelden ons uiteindelijk serieus genomen in onze klacht en hier is ook zeker naar gehandeld. Al met al is het resultaat een mooi geschuurde vloer en een goede afhandeling van zaken. Baltussen neemt vloeren (opknappen) zeker serieus en laten je niet zitten. Met dank voor de goede afhandeling.