Beoordelingen Baltussen Parket

Geert uit: Westerbork

16-08-2018
4,4

Positieve ervaring:
Bij eerdere opdrachten (onder de vroegere directie) zeer tevreden. Afspraken werden nagekomen. Fouten kunnen voorkomen, maar werden zonder discussie deskundig en naar tevredenheid opgelost.

Ton uit: Hoogland

05-07-2018

Positieve ervaring:
Ik heb binnen twee weken van adviseur tot parketteer er geheel nieuwe vloer.
Er is stofvrij gewerkt zoals belooft. Mijn oude vloer is weer als nieuw.

Jacques uit: Dortmont

02-07-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben een 22 jaar oude massief eiken vloer door Baltussen laten schuren en in de witte olie zetten.
De planken waren verschoteld (hol getrokken) maar door het schuren is dit weer volledig vlak. De afwerking is heel mooi geworden en volgens getoond model van de adviseur. 2 ervaren parketteurs hebben goed werk verricht en alles netjes opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden.

Ineke uit: Almere

21-06-2018

Positieve ervaring:
Uitstekend advies gehad, waarna contact met klantenservice ook prima. En het schuren en lakken van onze vloer tenslotte ook top. Zeer aan te bevelen bedrijf.

Joop uit: Dieren

12-06-2018

Positieve ervaring:
Bij ons was een renovatie van de tapis-parketvloer aan de orde. Bij het oriƫnterend bezoek werd duidelijke informatie gegeven over de mogelijkheden. De werkzaamheden zijn snel en kwalitatief goed uitgevoerd.

Carla uit: Bergambacht

07-06-2018

cees uit: houten

05-06-2018

Positieve ervaring:
onze houten vloer is prima geschuurd en in de olie gezet. Precies zoals afgesproken. Vakwerk!

Linda uit: Monster

13-05-2018
9,9

Positieve ervaring:
Snelle reactie na aanvraag via website. Deskundige adviseur thuis. Opnieuw schuren en olien super gedaan door parketteur Ron! Mijn vloer is weer als nieuw! Bedankt Ron! Het was best veel en intensief werk!

Carl uit: Amsterdam

04-05-2018
9,5

Dennis uit: Rijswijk zh

04-05-2018

Positieve ervaring:
Baltussen kon op korte termijn (enkele dagen) langskomen voor een vrijblijvend advies voor vloeronderhoud. Gedurende de periode voor, tijdens en na het onderhoud en leggen van de nieuwe vloer zijn wij steeds goed op de hoogte gehouden.

De werkzaamheden waren afgerond binnen de afgesproken periode, en na vertrek was het (op de nieuwe vloeren na) alsof ze nooit geweest zijn, alles netjes opgeruimd en meegenomen.