Beoordelingen Bakker Piet

• Klantvriendelijkheid 9,0

René uit: Soest

06-10-2018
9,5

Een vriendelijk verzoek. Wilt u overwegen om ook een filiaal in Soest te openen. Wij verblijven enkel de weekenden in Vierhouten. Het zou fijn zijn als we ook doordeweeks bij terecht zouden kunnen. ;-)

Brasserie de Volksmond uit: Ermelo

26-09-2017

Er zijn zelfs gasten die in Elspeet brood halen omdat ze dat kennen van ons. Mooie produkten. En als er dan iets is wordt er direct op gereageerd en naar gehandeld. Prima samenwerking met Ronnie en z'n team

Ada uit: Elspeet

26-09-2017

Ook 'smorgens vroeg mag je even achterom een warm broodje halen.!!

aly uit: elspeet

25-09-2017

waar vind je zulk lekker brood als bij bakker piet.
altijd lekker vers!!!
het personeel is vriendelijk en gemotiveerd.
de winkel en het assortiment ziet er zeer verzorgd uit.

Linda uit: Putten

25-09-2017

Beste warme bakker in de omgeving!

G uit: Elspeet

7,3

Veel keus maar gebak wordt steeds kleiner en vooral duurder
je kunt tot 22.30 uur online bestellen en de volgende dag ophalen maar bestel je rond 19.30 uur is het de volgende dag er niet want waarschijnlijk wordt er na sluitingstijd geen mail meer gelezen

a uit: elspeet

7,3

Ik mis het tarvo mout brood bij jullie.
Ik mis de kaascroissants heb ik ook al eens aangegeven.
Vaak zijn de kadetten in de bovenste helft hol dit heb ik al meerdere malen aangegeven maar heb niet het idee dat er iets mee wordt gedaan.
Ik kom regelmatig bruine stukken tegen in mijn witte brood dat ziet er niet erg smakelijk uit.

Anneke uit: Harderwijk

24-09-2017

ik kom er regelmatig, altijd vriendelijk, altijd vers en altijd verrassingen die ik daar kan kopen, mooie produkten en verstand vd produkten!! Zou in Harderwijk ook een bedrijf mogen starten......

23-09-2017

Ik wordt naar tevredenheid geholpen en het brood smaakt heerlijk. Helaas is er alleen maar een keuze in lactosevrije gebakjes.

Jonathan uit: Elspeet

23-09-2017