Beoordelingen Bad Hesselingen

7,5

Leeftijdscategorie: 36-40 jaar

Regelmatige bezoeker: nee

Positieve ervaring:
Vanmiddag met mijn dochter gezwommen in jullie bad. Het was megadruk, niet normaal. Om half 3 ging het doek naar beneden, omdat er (dacht ik) diplomazwemmen was. Wat een benauwd en opgesloten gevoel geeft dat. En ook al die mensen uit het Wedstrijdbad kwamen het recreatiebad in. Nog voller. Ik voelde me als een haring in een ton. Alle stoeltjes waren bezet.
Na de verbouwing was ik hier niet meer geweest. Het viel mij tegen.
En dan ook nog het volle pond moeten betalen 2x €5,00 voor een half bad? Vind ik schandalig!

Leermomenten:
Ik vind dat als het Wedstrijdbad gaat sluiten dat dit even aangegeven kan worden en jullie dit ook in de prijs moeten aanpassen.
Ik had baantjes willen zwemmen, maar nu kon ik alleen maar poedelen met steeds trappen in mijn buik..zo druk was het. Jammer.

Willem uit: Oranjewoud

02-12-2016
9,5

Leeftijdscategorie: 36-40 jaar

Positieve ervaring:
Ik kon in veel zwembaden, maar Bad Hesselingen in Meppel onderscheid zich t.o.v. andere zwembaden.
Er is altijd wat te doen, innovatief en het team is prettig oplettend. Het nieuwe Jungel Kinderbad is helemaal een topper. Er is heel Nederland niet een dergelijk bad te vinden.

Leermomenten:
Gewoon zo een beetje eigenzinnig doorgaan zoals jullie nu doen.

Ron uit: Meppel

27-10-2016
6,8

R. uit: Wolvega

01-09-2016

Positieve ervaring:
Enthousiast team met veel activiteieten voor de jeugd.

Ciska uit: Veeningen

03-07-2016
8,5

Leeftijdscategorie: tot 20 jaar

Joeri uit: Nijeveen

06-04-2016

Leeftijdscategorie: 60 jaar en ouder

Positieve ervaring:
Gezellig zwembad. Vriendelijk Personeel .

Leermomenten:
Zonder vooraankondiging wordt het wedstrijdbad gesloten omdat er les is. Baby's moeten steeds op hun rug zwemmen, dat is onnatuurlijk en beangstigend. Waarom wordt buitenbad gesloten om 9.30 uur ?? Muur van buitenbad kan beter schoongemaakt: grijs en vet.

Refaja uit: Echten

24-10-2015

Leeftijdscategorie: tot 20 jaar

Positieve ervaring:
Op onze zorgboerderij komen elk weekend kinderen logeren. Met deze groep ondernemen we leuke activiteiten. Een bezoek aan zwembad Hesselingen hoort hier ook bij! De kinderen worden altijd enthousiast begroet. Er worden leuke activiteiten aangeboden door het personeel. De glijbaan is spectaculair met haar verschillende effecten. Kortom een echte aanrader voor een gezellig dagje zwemmen.

Mary uit: Bolsward

06-05-2015

Regelmatige bezoeker: nee

Positieve ervaring:
Een geweldig, betaalbaar en overzichtelijk zwembad waar we met heel veel plezier een dagje uit zijn geweest, zeker voor herhaling vatbaar. dikke duim!!!!!!

Leermomenten:
Voor ieder wat wils, Ga zo door. Een plek waar men graag wil komen.!

S. uit: Meppel

24-02-2015

Positieve ervaring:
Ohh wal hebben de kinderen het weer naar de zin gehad tijdens de zwemdisco. Leuke DJ trouwens. Leuke muziek. Kinderen waren dol enthousiast.

Jan uit: Meppel

05-02-2015
5,4

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Leermomenten:
Ik betaal EUR 4,80 voor een wedstrijdbad wat volgens u open is van 12.00 - 15.30. De ene keer wordt het bad 1/3 verkleind omdat er zwangere dames gaan zwemmen, de ander keer (vandaag 5-2) wordt het bad 1/2 verkleind voor dames les. Met een schreeuwende badmeester. En diepte twee meter. Ik zag een paar oude dames het bad direct verlaten want uitrusten aan het begin van het bad is niet meer mogelijk. Ik was van deze zaken niet op de hoogte en voel me daardoor als klant tekort gedaan. U vermeldt hier dus nergens iets over. Graag wil ik van u weten wat u hier aan gaat doen. Ik betaal voor het hele wedstrijdbad, dan wil ik die gedurende de openingstijden ook kunnen gebruiken.Kan dat niet, dan moet u dat communiceren en de entreeprijs aanpassen.