Beoordelingen Babel

• Service en communicatie 8,1

Saskia

13-11-2018

Taal Engels

Excellente docenten met native-speech. Zeer goed op de hoogte van alle ins en outs, ook didactische vaardigheden om alle kennis goed over te dragen. Daarbij beschikt Babel over goede portalen waarvan je tijdens de cursus gebruik van maakt. Al met al heel prettig leren!

Maarten

13-11-2018

Taal Duits

aangezien er niet een groep gevormd kon worden vh zelfde niveau, heb ik bijzonder prettig 1 op 1 onderwijs van Carolin Streblow ontvangen. Uitstekend maatwerk, zeer prettig en relevant.

Romina

Moamen

Ik heb curses in babel.
Ik ben blij met docenten maar ik heb nodig meer tijd om alls te begrijpen.
Ik heb alleen vraag over de tijds les misschien hebben we nodig meer tijd voor de les .
Ik heb naar babel gekomt en ik was niet weten over de taal maar nu ben ik niet super maar bijna goed .

Carlijn

Taal Engels

De twee docenten van wie ik les kreeg, waren vriendelijk, vakkundig en inspirerend. Ze creeerden een veilige en ontspannen sfeer waarin iedereen tot zijn/haar recht kwam en volop kon oefenen. Het programma werd getailord naar de wensen van de groep. Ik beveel Babel bij iedereen aan.

Maria

Taal Engels

I had individual lessons. In my case intake wasn't correct, so the assigned book was way too easy. But my teacher did a great job, Pam was bringing a lot of additional materials during our classes.

Zoƫ

11-11-2018

Taal Engels

De service van Babel was volledig toereikend. De docent was een native speaker, wat voor mij heel veel belangrijke tips en informatie heeft opgeleverd. Daarnaast is My Babel goed opgezette website waar je alles makkelijk kan vinden.

Carolina

11-11-2018

Barbara

09-11-2018

Taal Nederlands

ik wilde graag beter Nederlands leren, maar dat kan nooit lukken als mensen in de klas zitten die op lager niveau zijn dan jij. Ik dacht dat de instaptoets belangrijk was maar toen zag ik, dat er mensen zijn, die waarschijnlijk op lager niveau waren dan ik. En dat is heel vervelend. Ik begrijp dat ik ook fouten maak, maar er was echt te groot verschil tussen de mensen in de groep. Ik vraag me af waarom er geen toets aan het eind van de cursus is? Is het alleen belangrijk om geld te krijgen van de mensen - of is voor Babel ook de kwaliteit belangrijk?
Maar de docenten waren heel goed en konden alles heel goed uitleggen.

Laura

09-11-2018
7,3

Taal Nederlands

De kwaliteit van de docenten wisselt veel, sommige verdienen een 10/10 en anderen waren vreselijk. De faciliteiten binnen de lokalen kunnen verbeterd worden - stoelen zijn heel onconfortabel, sommige ruimtes zijn lawaaierig van wegen ??ventilatie systeem??. Het aantal cursisten binnen een groep kan ook grote voelen en daardoor komt er minder individuele aandacht.