Beoordelingen B& Vertalingen

• Kwaliteit 8,8
  • Snelheid 9,1

Pascale uit: Limburg

19-07-2018

Wesley Broekhoven heeft mijn boek 'Het jaar van de uil' (Kosmos, 2016) op uitstekende wijze naar het Engels vertaald. Dit was, gelet op het feit dat het een zeer persoonlijk boek is, een behoorlijke uitdaging. Maar hij is er met vlag en wimpel in geslaagd om er een zeer mooie en professionele vertaling van te maken waar ik erg blij mee ben. Wesley is niet alleen zeer deskundig, maar ook pro-actief; hij denkt met je mee en draagt zelf goede en creatieve oplossingen aan. Hij communiceert prima en er is sprake van een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Daarom wil ik Wesley en B-en Vertalingen van harte aanbevelen!

Tilly uit: Arnhem

20-06-2016

Wesly is professioneel ,duidelijk en de prijs is goed.
Hij reageerd snel en houdt de drempel laag.
Top werk!!

Pascale

26-04-2016

Ik ben zeer tevreden over de vertaling van mijn website www.pascalebruinen.com. B-envertalingen wist precies de juiste toon te treffen. De kwaliteit, leveringssnelheid en communicatie, alles is TOP! Pascale Bruinen

Elisa uit: Amstelveen

28-09-2015

Ik ben ongelofelijk blij met de vertaling (NL-EN) van een juridisch document. De kwaliteit van de vertaling is uitstekend en het document is binnen de afgesproken tijd opgeleverd. Bovendien is Wesley klantgericht en professioneel en was de samenwerking erg prettig. Ik kan B-envertalingen dan ook ten zeerste aan iedereen aanbevelen!

V uit: Utrecht eo

15-09-2015

Zeer tevreden, snelle service en goede kwaliteit

Wim uit: Amsterdam

04-09-2015

Gewoon goed voor de prijs.

31-08-2015

Volstrekt aan te raden!

Jenny uit: Rotterdam

22-07-2015

Ik ben tevreden met de supersnelle service die zij bieden. Top!
De vertalingen zijn professioneel en accuraat.

Bedankt B-vertalingen!

20-06-2015

Daan uit: Doornspijk

29-05-2015

Snel en perfect geregeld! bedankt.