Beoordelingen Azer Solutions

• Eindresultaat 9,4

Abid uit: Spijkenisse

01-09-2017

Bedrijfsnaam: VT Opleidingen

Wat een geweldig bedrijf! Professioneel, deskundig, meedenkend en bovenal wat een inzet. Wij hebben al jaren een ander bedrijf en Azer Solutions heeft voor ons nieuwe bedrijf de website met webshop ontworpen en gebouwd. Nog nooit zijn we zon bedrijf tegen gekomen als deze! Ik raad iedereen aan om voor Azer Solutions te kiezen!

Colin uit: Rijswijk

22-07-2017

Bedrijfsnaam: JouwRijles.nl

Soms hoor je dat als iets te mooi klinkt om waar te zijn dat je het niet moet geloven.
Als Azer Solutions een voorstel doet wat eigenlijk te mooi is om waar te zijn dan regelen ze dat gewoon.

Onze website is geheel vernieuwd precies zoals wij het wilde hebben, zonder dat we alles tot in de kleinste details moesten voorkauwen. De communicatie liep zeer soepel, zowel tijdens kantooruren als daarbuiten.

Facebook recensies hadden ze nog nooit voor een klant in een site geïmplementeerd, dat doen ze voor ons gewoon even erbij, en het ziet er direct super gelikt uit.

Ze kunnen zich erg goed verplaatsen in de klant waardoor ze precies weten wat je nodig hebt.

Helden.

Martin uit: Schiedam

01-05-2017

Bedrijfsnaam: Autorijschool Martin Oostrum

Erg blij met meedenken, uitvoering en persoonlijke benadering....DANK

Joost uit: Zoeterwoude

01-05-2017

Bedrijfsnaam: Chalant - ICT B.V.

Uitstekende samenwerking en goede ideeen.

Farzan uit: De Bilt

30-03-2017

Bedrijfsnaam: Fiets Bazaar

Ik ben zeer tevreden over Azer Solution. Ze zijn betrouwbaar, deskundig en altijd bereikbaar voor de klanten. In het begin had ik een beetje twijfels om met hen samen te werken. Maar toen ik met hen paar keer telefonisch gesproken heb, wist ik dat ik met hen in zee kan gaan. Na afloop van het eerste project, gaf ik hen een nieuw opdracht. Na afloop van elk project zijn er kinderziektes, maar ze zijn gelukkig altijd bereikbaar om dat samen op te lossen. Ik heb ze ook al aan anderen aangeraden.

martin uit: nieuwegein

21-02-2017

Bedrijfsnaam: Autopraktikum

werken met Azer Solutions stemt tot volle tevredenheid,
makkelijk bereikbaar en goede adviezen en wederzijdse interactiviteit, en nog een extra compliment voor medewerkster, Cev. Aliova, als ik de naam hopelijk goed schrijf, dank Autopraktikum

Ray uit: Capelle aan den IJssel

20-02-2017

Bedrijfsnaam: Rijschool Flits

Een perfecte ervaring!!!

Wilbert uit: Geldermalsen

11-02-2017

Bedrijfsnaam: Rijschool Geldermalsen

Geweldige vakman, snel, vakkundig, behulpzaam, goed bereikbaar, en kwaliteit tegen betaalbare kosten!

Serge uit: Hengelo

05-02-2017

Bedrijfsnaam: Verkeersschool Zomer

Ze helpen je zonder winstoogmerk en ze maken een goede website die in verhouding staat met de prijs

Jansipke uit: Dronryp

29-01-2017