Beoordelingen Azer Solutions

• Eindresultaat 9,5

Farzan uit: De Bilt

30-03-2017

Bedrijfsnaam: Fiets Bazaar

Ik ben zeer tevreden over Azer Solution. Ze zijn betrouwbaar, deskundig en altijd bereikbaar voor de klanten. In het begin had ik een beetje twijfels om met hen samen te werken. Maar toen ik met hen paar keer telefonisch gesproken heb, wist ik dat ik met hen in zee kan gaan. Na afloop van het eerste project, gaf ik hen een nieuw opdracht. Na afloop van elk project zijn er kinderziektes, maar ze zijn gelukkig altijd bereikbaar om dat samen op te lossen. Ik heb ze ook al aan anderen aangeraden.

martin uit: nieuwegein

21-02-2017

Bedrijfsnaam: Autopraktikum

werken met Azer Solutions stemt tot volle tevredenheid,
makkelijk bereikbaar en goede adviezen en wederzijdse interactiviteit, en nog een extra compliment voor medewerkster, Cev. Aliova, als ik de naam hopelijk goed schrijf, dank Autopraktikum

Ray uit: Capelle aan den IJssel

20-02-2017

Bedrijfsnaam: Rijschool Flits

Een perfecte ervaring!!!

Wilbert uit: Geldermalsen

11-02-2017

Bedrijfsnaam: Rijschool Geldermalsen

Geweldige vakman, snel, vakkundig, behulpzaam, goed bereikbaar, en kwaliteit tegen betaalbare kosten!

Serge uit: Hengelo

05-02-2017

Bedrijfsnaam: Verkeersschool Zomer

Ze helpen je zonder winstoogmerk en ze maken een goede website die in verhouding staat met de prijs

Jansipke uit: Dronryp

29-01-2017

Bedrijfsnaam: Autorijschool js de Boer

Marion uit: Malaga

29-01-2017

Bedrijfsnaam: Getmoreperformance

Vorige website had ik reviews staan

Frans uit: Hardenberg

28-01-2017

Bedrijfsnaam: Rijschool Ribberink

Goede adviezen over opbouw en pagina layout!
Erg behulpzaam en vriendelijk, top!

Fayssal uit: Utrecht

27-01-2017

Bedrijfsnaam: Theoriecentrum california

Een top bedrijf. Ben echt goed geholpen. En klantvriendelijk echt alles was duidelijk. Ben heel tevreden

First name: Yasmin From: Spain

19-01-2017

Yasmin Demirhan

I had in mind creating a not mediocre yet unique website. Azer Solutions accomplished converting the vision I nurtured in my mind to an outstanding website.
I am highly satisfied with their service and I recommend Azer Solutions to everyone in any field if you want to work with higly professional people who takes on your business and works through it with great dedication and commitment creating tangible magic.

ja