Beoordelingen AZ Isolatietechniek

• Resultaat 8,2

Jos uit: Gulpen

21-04-2019

Ervaring met: Vloer Isolatie

Graag wil ik nog een note toevoegen aan het review van 8-2 jl. betreffende de vloerisolatie. Niet dat ik wil terugkomen op dit verhaal (ik heb de mankementen inmiddels opgelost). Na het genoemde relaas is er telefonisch nog een stevige discussie geweest waarbij duidelijk is geworden waar en waarom de communicatie is stukgelopen. Daarna hebben, niet helemaal met pais en vree, onze wegen elkaar gescheiden.
Mijn verwondering was dan ook des te groter toen ik op 19 april uit het niets een telefoontje van AZ customer service ontving naar aanleiding van deze vloerisolatie en de review die ik geschreven had.
Dat telefoontje heeft dan toch de indruk bij mij achtergelaten dat er iets constructiefs met mijn klachten is gedaan en de bereidheid aanwezig is om van dit voorval te leren.
“You never get a second chance to make a first impression”, is het cliché maar dit telefoontje, vond ik toch een reden om alsnog een positief punt aan deze first impression toe te voegen.

Mvk uit: Baarn

02-04-2019

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Prettig werken met John. Komt afspraken na, keurig gewerkt, resultaat goed.

Jos uit: Gulpen

08-02-2019
3,8

Ervaring met: Vloer Isolatie

Info aanklikken over vloerisolatie en hupsakee, meteen respons voor het maken van een afspraak met een adviseur, zaken doorgesproken, offerte, bevestiging en de trein ging lopen. Datum doorgeven waarop uitvoering gepland kon worden. Toch een misverstandje over de uitvoering: uitgerekend op de door mij niet opgegeven data werd de uitvoering gepland. Mailtje schrijven leverde geen reactie. Dus zelf maar even bellen. Dat liep dus niet zo gesmeerd, maar alah kniesoor die daar op let, kan gebeuren; de isolatiemonteurs stonden in ieder geval op de daarna afgesproken datum in de vroege ochtend op de stoep, werkten hard door en waren uiteindelijk in een recordtijd klaar zodat ze om 13 uur, keurig opgeruimd en wel, naar hun thuisbasis konden terugrijden.
In vol vertrouwen keurig netjes meteen de rekening voldaan.
So far so good maar helaas….
Zo’n firma houdt er natuurlijk geen rekening mee dat een bewoner rond de pensioenleeftijd het in zijn hersens haalt om de moed te hebben zijn knieën kapot te kruipen om voor alle zekerheid toch even poolshoogte te nemen hoe het er allemaal uitziet. Het met de smartphone genomen fotootje van de installatiemonteurs tijdens het werk gaf toch wel het geloof in de kwaliteit maar onder het motto “vertrouwen is goed, controle is beter” trok ik mijn kloffie aan om te bewonderen welke waar ik voor mijn geld nu eigenlijk had gekregen. En hoe verder mijn avontuur in de krochten van mijn huis vorderde, hoe bedenkelijker het werd. Maar wie was ik om te twijfelen aan ervaren installatiemonteurs met (als ik de rekening analyseerde) een salaris waar menig ervaren topingenieur jaloers op zou zijn geweest. Maar zelfs voor een leek als ik, kan beoordelen dat het onmogelijk de bedoeling kan zijn dat ontluchtingsgaten van een kruipruimte zomaar verdwijnen onder de isolatie. Wat ik ook nogal merkwaardig vond was dat over een lengte van een meter of 5 zomaar een strook van 20 cm isolatie ontbrak. Zonder verstand te hebben van koudebruggen, ben ik ervan overtuigd dat dit er met zekerheid een was. Om niet muggezifterig over te komen wil ik een aantal verdere opmerkingen hier achterwege laten maar prikken doen ze toch.
Nu is het doorgaans niet mijn bedoeling een hele firma te beoordelen op een paar installatiemonteurs die mogelijk een slechte dag hadden. Tenslotte zijn we allemaal mensen die de plank al eens misslaan. Nee, ik beoordeel een firma veel liever op de manier hoe ze met klachten omgaan en dat is bij deze firma op zijn zachts gezegd abominabel, daargelaten de customer service afdeling die als enige respons gaf op mijn mailtjes. Maar helaas, een correcte en vriendelijke dame alleen is niet voldoende om mijn pijn te lenigen. Maar liefst 6 keer bedelde ik de adviseur/vetegenwoordiger (accountmanager) via de mail om een antwoord op enkele simpele met foto’s gedocumenteerde vragen. Maar een reactie kwam nooit, niet via mail noch via telefoon. En moe geworden van het stilzwijgen (of liever gezegd doodzwijgen) heb ik de customer service verzocht of na maanden zeuren iemand anders dan mijn mail door iemand anders te beantwoorden was. Prompt ontving ik na maanden van stilzwijgen een telefoontje van de adviseur/vertegenwoordiger voor een afspraak aan huis. Toen vervolgens op het afgesproken tijdstip zonder enige afmelding niemand verscheen, had ik het helemaal gehad.
Ik prijs me gelukkig zelf geen 2 linkerhanden te hebben om de onvolkomenheden zelf op te lossen zodat ik gelukkig niet ten onder hoef te gaan aan opgehoopte frustraties. Het is in ieder geval duidelijk dat deze firma niet bepaald het vertrouwen gewonnen heeft, zeker niet voor isolatie die niet controleerbaar in spouwmuren, onder daken etc worden aangebracht.

Johan uit: Bunnik

28-01-2019

Ervaring met: Vloer Isolatie

Snel en alles netjes achtergelaten

Rene uit: Assen

10-01-2019
3,2

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Verkoop praatje was prachtig. Alleen bleek het bij uitvoering niet mogelijk. Dan verwacht je als klant wel feedback. De nota was wel snel ter plekke maar meneer verkoop had hem zin meer. De handtekening was immers binnen. Jongens op de werkvloer prima mensen. Afdeling verkoop helaas ver van fatsoenlijk. Na meerdere keren contact maar via het bedrijf zelf geklaagd toen werd de heer verkoper zelfs boos. En had het over na trappen.

tineke uit: Huizen

16-10-2018
8,2

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

We hebben een goede ervaring gehad met dit bedrijf. Alles werd goed en open gecommuniceerd. Met name de de kennis van John gaf de doorslag om met het bedrijf in zee te gaan. Daarnaast hebben we het vertrouwen dat de kwaliteit en het resultaat oké zijn. Kwaliteit is voor ons als leek moeilijk te beoordelen en ook mede door het warme weer van de afgelopen tijd weet ik niet of we het resultaat al kunnen meten,maar all met al voor degene die dit leest zeg ik: Wat mij betreft kunt u met een gerust hart met dit bedrijf in zee gaan.

Frank uit: Huizen

12-10-2018

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

ondanks vertraging bij aanvang van het werk, werd er hard en schoon gewerkt. Alles werd na afloop schoongeblazen n afgespoeld. Bij een probleem dat tijdens het werk ontstond werden we duidelijk eerst geïnformeerd. Een prettige en open werkwijze van de twee personeelsleden.

Huub uit: Huizen

11-10-2018
7,4

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Jammer dat de jongens bij het vertrek van het bedrijf hun bus niet hebben gecontroleerd. Ze miste het belangrijkste onderdeel, de boormachine. En daardoor konden Ze 1,5 uur wachten totdat hij gebracht werd. Daarna is het super gegaan.

Justin uit: Breda

06-10-2018
1,0

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Verschrikkelijk. Afspraak gemaakt, vrij genomen en de eerste keer komt er niemand opdagen, nieuwe afspraak gemaakt waarbij gezegd wordt door onze contactpersoon "desnoods kom ik zelf!" en weer komt er niemand opdagen! En dan nog durven zeggen; "tussen zeggen en doen zit een verschil"

Waardeloos, zelf overal achteraan moeten bellen.

Heeft ons 2 vrije dagen gekost en er is nog niets geïsoleerd! Uiteraard gaan wij op zoek naar een ander bedrijf.

Rebecca uit: Purmerend

25-07-2018

Ervaring met: Bodem Isolatie

Transparant met kennis van zaken. Heeft een korte levertijd en is flexibel indien gewenst. Zo moesten wij onze afspraak verzetten. Was allemaal geen punt. 7:15 uur stonden de heren voor de deur en om 8:15 was het klusje alweer geplaatst. Netjes alles opgeruimd en al. Nu genieten van een dikke laag isolatiekorrels. Kom maar op met de winter!