Beoordelingen AZ Isolatietechniek

• Resultaat 8,8

Frank uit: Huizen

12-10-2018

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

ondanks vertraging bij aanvang van het werk, werd er hard en schoon gewerkt. Alles werd na afloop schoongeblazen n afgespoeld. Bij een probleem dat tijdens het werk ontstond werden we duidelijk eerst geïnformeerd. Een prettige en open werkwijze van de twee personeelsleden.

Huub uit: Huizen

11-10-2018
7,4

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Jammer dat de jongens bij het vertrek van het bedrijf hun bus niet hebben gecontroleerd. Ze miste het belangrijkste onderdeel, de boormachine. En daardoor konden Ze 1,5 uur wachten totdat hij gebracht werd. Daarna is het super gegaan.

Justin uit: Breda

06-10-2018
1,0

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Verschrikkelijk. Afspraak gemaakt, vrij genomen en de eerste keer komt er niemand opdagen, nieuwe afspraak gemaakt waarbij gezegd wordt door onze contactpersoon "desnoods kom ik zelf!" en weer komt er niemand opdagen! En dan nog durven zeggen; "tussen zeggen en doen zit een verschil"

Waardeloos, zelf overal achteraan moeten bellen.

Heeft ons 2 vrije dagen gekost en er is nog niets geïsoleerd! Uiteraard gaan wij op zoek naar een ander bedrijf.

Rebecca uit: Purmerend

25-07-2018

Ervaring met: Bodem Isolatie

Transparant met kennis van zaken. Heeft een korte levertijd en is flexibel indien gewenst. Zo moesten wij onze afspraak verzetten. Was allemaal geen punt. 7:15 uur stonden de heren voor de deur en om 8:15 was het klusje alweer geplaatst. Netjes alles opgeruimd en al. Nu genieten van een dikke laag isolatiekorrels. Kom maar op met de winter!

Carlo uit: Woerden

24-05-2018

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Normaal ben ik niet van de referenties, maar dit keer verdiend AZ een pluim. Klein menselijke vergissing en John nam direct actie en belde me elke keer terug met de voortgang. Vervolgens binnen notie alles volgens planning. Betrouwbare onderneming!

David uit: IJmuiden

17-12-2017

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Prima bedrijf! Voor spouwmuurisolatie zou ik iedereen adviseren om met AZ isolatie in zee te gaan. John is zeer deskundig en geeft je alle informatie graag. Heldere afspraken gemaakt die volledig zijn nagekomen.

uit: De Meern

15-12-2017

Ervaring met: Spouwmuurisolatie

Net werk geleverd met prettige samenwerking

Eddie uit: Vianen

14-09-2017

Geweldig!!
Bij het maken van de afspraak een goed verhaal en een scherpe prijs.
Het werk werd daarna perfect uitgevoerd.
Zeer tevreden en nu heerlijk warm in huis.