Beoordelingen Axxent Nederland BV

• Nazorg en garantie 8,6

Aleksey uit: Weesp

24-03-2017

Positieve ervaring:
Eigenlijk was alles super. Speciaal aandacht voor de goede communicatie en advisatie van Patrick Nederlof!

Profesioneel, snel, open minded en goede communicatie en hulp!

dennis uit: delft

23-03-2017

Ik ben: vaste klant

Ervaring met: Kunststof kozijnen, Schuifpuien, Keralit

Positieve ervaring:
Wij zijn erg tevreden met de resultaten die hier geleverd zijn ,rene die lang komt voor de offerte is een prima man die duidelijkheid creeerd en relatief is met de prijzen.
Daar in tegen word alles best snel in werking gezet en komen ze de afspraken na die ze maken met je.
In een woord top

Tips / Verbeterpunten:
Op dit moment heb ik geen tips of verbeterings punten

Neta uit: Swifterbant

21-03-2017
9,8

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
Alle kozijnen en onlangs ook de voordeur inclusief kozijn zijn vervangen voor kunststof kozijnen. Ik ben uiterst tevreden over de gang van zaken en de kwaliteit van het geleverde product.

Mark uit: Amsterdam

Ervaring met: Kunststof kozijnen, Deuren

Positieve ervaring:
Very pleased with the quality of the doors and windows.
The installation engineers did a terrific job especially in the finish of all parts.
Our contact,Patrick, was very helpful in explaining,addressing any concerns we had while the work was undertaken especially considering our Dutch is very poor.

Wendy uit: Swifterbant

8,2

Positieve ervaring:
Mijn ervaring is positief, de kozijnen zijn mooi en ik zal Axxent zeker aan vrienden en kennissen aanbevelen.

Tips / Verbeterpunten:
Planning kan beter, Mijn oude kozijnen gaven problemen het team bestond uit een voorman en een leerling waarmee ik niet kon communiceren. (de leerling)
Hij moest veel begeleid worden, daardoor liep het soms wat stroever. Voor de rest, netjes gewerkt, netjes opgeruimd , kleine slordigheidsfoutjes daarin. Verder baalde ik wel ( en zij misschien ook ) van de extreem lange werkdagen.............vrijdag gingen ze om 23 uur pas weg , dat is echt not funny.

Ger uit: Huizen

6,6

Positieve ervaring:
snelle levering, heldere uitleg en presentatie en bij de buren zag het er allemaal prima uit.

Tips / Verbeterpunten:
In de offerte wordt genoemd dat alles wordt afgedekt, gelukkig geen schade aan de vloer, maar er is niets afgedekt. Wel schade aan het kozijn, roggels en peuken op de plaats en verschillende schroeven gebruikt die bij de nazorg niet konden worden vervangen. dat moet ik zelf maar doen????

C. uit: Zoetermeer

18-02-2017

Positieve ervaring:
Een goed product tegen een scherpe prijs en vakkundig geplaatst

Tips / Verbeterpunten:
Communiceren over offerte, afspraken, factuur via e-mail en eventueel schriftelijk bevestigen .De kant is sneller geinformeerd en kan tijdig reageren. En het is efficiënter voor de organisatie

Andre uit: Varsseveld

17-02-2017
9,5

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ervaring met: Kunststof kozijnen, Dakkapellen, Deuren, Keralit

Positieve ervaring:
Duidelijke uitleg over mogelijkheden. Goed advise, sterker nog, ze kwamen met ideeen die ik niet wist. Snelle levertijd en alles was er ook! Kunnen veel bedrijven nog wat van leren. De monteurs zijn keurig, netjes gewerkt en de boel opgeruimd. Enige minpuntje is dat ze Twents praten en voor FC Twente zijn en dat is voor een Achterhoeker een minpuntje

Tips / Verbeterpunten:
Ik ben altijd erg kritisch, maar ik heb helaas geen verbeter punten. AXXENT, ga zo door!

Travis uit: Maarssen

10-02-2017

Myrna uit: Koog aan de Zaan

09-02-2017

Positieve ervaring:
Snel en goed werk afgeleverd, uiters goede communicatie zowel met de verkoper als de vakmensen die het hebben aangebracht. Het ziet er heel mooi uit en we zijn er blij mee.

Tips / Verbeterpunten:
Alles goed ook de nabehandeling.zeker aan te bevelen.