Beoordelingen Axius advocaten & mediators

• Advies 9,4
  • Deskundigheid 9,5
  • Betrokkenheid 9,5

Petra den Hatrtog uit: Elst (utr)

05-08-2018

zeer prettig geholpen,goede uitleg

Frans uit: Elst

05-08-2018

Prettig geholpen.

Jan Willem van Rijswijk uit: Rhenen

01-08-2018

Geholpen door: Claudelle Schimmel-Blom

Snelle, professionele en persoonlijke ondersteuning. Zeer prettig samenwerken met Claudelle die zich voor de volle 100% inzet. Hartelijk dank!

Ad Paanstra uit: Bennekom

09-07-2018

Geholpen door: Ilse van de Kraats

zeer betrouwbaar en meelevend bedrijf, met zeer veel ervaring.
ik raad dan ook iedereen aan als je problemen heb neem gerust contact op met hun ze helpen je zeker verder.

Inge uit: Veenendaal

06-04-2018

Geholpen door: Robert van Huussen

Robert heeft mij bijgestaan in de afwikkeling van mijn vaststellingsovereenkomst na een reorganisatie bij mijn werkgever. Dit heeft hij snel, zeer effectief en op een heel prettige wijze gedaan.

Van Dijk uit: Veenendaal

15-03-2018

Wijnand Stijn uit: Renswoude

15-03-2018

Geholpen door: Robert van Huussen

Direct beschikbaar op maandagmorgen en een snelle assessment en advies van het onderwerp.

Jan van den Ham Advies en Begeleiding uit: Nunspeet

13-03-2018

Geholpen door: Robert van Huussen

Casus betrof een werkgever die weigerachtig was bij het maken van de eindafrekening van een werkneemster die in de WIA belandde. Op basis van perfect advies en snelle reactie naar de werkgever werd dit maanden slepende probleem binnen een paar dagen naar volle tevredenheid opgelost. Klasse!! Inhoudelijk goed en technisch perfect in no-time opgelost. Hulde aan axiusadvocaten!

Mw.A.M.Visser uit: Veenendaal

12-03-2018

Geholpen door: Ilse van de Kraats

Ik heb de begeleiding en het advies omtrent de gang van zaken over het algemeen positief ervaren.
Twee keer helaas een minpuntje: 1. Verkeerde naam bij aanhef brief tegenpartij, 2. Een mail veel later gekregen, was hierdoor niet op tijd op de hoogte van reactie tegenpartij. Met vriendelijke groet, Anri Visser.

Carole uit: Doorn

19-02-2018

Geholpen door: Job Blok

Job je hebt me heel goed geholpen, fijn... Ik kan nu verder, mijn dank is groot. Carole Mulder