Beoordelingen Avondopleidingen SKO

• Startgarantie 9,0

Bianca uit: Waslwijk

27-12-2017

Gevolgde opleiding/cursus: BKB en BKC

Het tempo ligt erg hoog, maar voor mij is het erg fijn om 1x in de week naar school te gaan. Elke week een fijne docent waar je je eventuele vragen aan kunt stellen. Voor mij persoonlijk is dit erg fijn!

Brenda uit: Hedel

24-12-2017

Gevolgde opleiding/cursus: BKB/BKC

Daisy uit: Schijndel

28-06-2017
9,6

Gevolgde opleiding/cursus: Telefoniste/receptioniste

Al maanden was ik aan het zoeken naar een geschikte opleiding richting receptioniste/telefoniste.
Overal was dit een vrij duur kostenplaatje of liep ik tegen andere dingen aan zoals dag opleidingen of weekend opleidingen.
Totdat iemand mij vertelde over SKO avond opleidingen.
Direct ben ik gaan informeren en 2 maanden later begon ik al aan de opleiding receptioniste/telefoniste.
Deze kon ik perfect combineren met mijn baan en dagelijkse leven.
De begeleiding van docenten was erg goed en de sfeer enorm prettig.
Dit beide heeft er voor gezorgd dat ik binnen 5 maanden mijn diploma op zak had.
Kort daarna heb ik mijn droombaan gevonden als telefoniste, dit allemaal dankzij SKO!

Philip uit: Goes

06-12-2016

Gevolgde opleiding/cursus: Medewerker Personeelszaken (nog bezig)

Prima opleiding, faciliteiten prima, jammer dat je € 0,70 cent moet betalen voor de koffie.... maar is blijkbaar niet anders.

Anouschka uit: Den bosch

6,4

Gevolgde opleiding/cursus: Notuleren

De lessen brachten in verhouding met het theorieboek weinig vernieuwing, veel herhalingen van facetten. De lessen ervaarde ik lager in nivo dan in verhouding tot het examen. Ook had ik meer vergaderingen willen oefenen in verschillende moeilijkheidsgraad. Examen schrijven ipv op de laptop is niet meer van deze tijd en komt in de praktijk ook niet meer voor. Dat moet echt anders! Het landelijke examen zou hetzelfde kunnen zijn. Nu blijkt dat de moeilijkheidsgraad per examen verschilt en de puntentelling hetzelfde blijft met een lager gemiddelde tot eindresultaat in regio den Bosch. Betalen om je werk in te zien vind belachelijk. Je betaald en voor de opleiding en voor het examen, bovendien heeft de cursist zijn eigen werk gemaakt. Dat zou ik in de toekomst anders willen zien.

J.S. uit: 's-Hertogenbosch

7,0

Gevolgde opleiding/cursus: Notuleren

Mijn ervaring om een avondopleiding te doen bij SKO is goed bevallen. Heb een leuke docent die weet waarover ze praat en bij vragen kan je altijd bij haar terecht.

Tonny uit: Boxtel

7,8

Jolanda uit: Zaltbommel

Gevolgde opleiding/cursus: Excel

Marleen uit: Boxtel

4,5

Gevolgde opleiding/cursus: excel

Ik heb mijn doel bereikt en excel leren kennen, dit zat meer in de werkmap dan in de lessen.

Simon uit: Vlijmen

Gevolgde opleiding/cursus: Excel