Beoordelingen Avondopleidingen SKO

• Sfeer 8,3
  • Startgarantie 8,9

Philip uit: Goes

06-12-2016

Gevolgde opleiding/cursus: Medewerker Personeelszaken (nog bezig)

Prima opleiding, faciliteiten prima, jammer dat je € 0,70 cent moet betalen voor de koffie.... maar is blijkbaar niet anders.

Anouschka uit: Den bosch

6,4

Gevolgde opleiding/cursus: Notuleren

De lessen brachten in verhouding met het theorieboek weinig vernieuwing, veel herhalingen van facetten. De lessen ervaarde ik lager in nivo dan in verhouding tot het examen. Ook had ik meer vergaderingen willen oefenen in verschillende moeilijkheidsgraad. Examen schrijven ipv op de laptop is niet meer van deze tijd en komt in de praktijk ook niet meer voor. Dat moet echt anders! Het landelijke examen zou hetzelfde kunnen zijn. Nu blijkt dat de moeilijkheidsgraad per examen verschilt en de puntentelling hetzelfde blijft met een lager gemiddelde tot eindresultaat in regio den Bosch. Betalen om je werk in te zien vind belachelijk. Je betaald en voor de opleiding en voor het examen, bovendien heeft de cursist zijn eigen werk gemaakt. Dat zou ik in de toekomst anders willen zien.

J.S. uit: 's-Hertogenbosch

7,0

Gevolgde opleiding/cursus: Notuleren

Mijn ervaring om een avondopleiding te doen bij SKO is goed bevallen. Heb een leuke docent die weet waarover ze praat en bij vragen kan je altijd bij haar terecht.

Tonny uit: Boxtel

7,8

Jolanda uit: Zaltbommel

Gevolgde opleiding/cursus: Excel

Marleen uit: Boxtel

4,5

Gevolgde opleiding/cursus: excel

Ik heb mijn doel bereikt en excel leren kennen, dit zat meer in de werkmap dan in de lessen.

Simon uit: Vlijmen

Gevolgde opleiding/cursus: Excel

Marlies uit: Tilburg

13-07-2016

Gevolgde opleiding/cursus: PDB

Betrokken docent die alle tijd neemt als je iets niet begrijpt

Nicolette uit: Heerewaarden

11-07-2016