Beoordelingen AV&L Advocatuur

• Betrokkenheid 9,3

anoniem uit: anoniem

05-06-2018

Geholpen door: Lieke Hilhorst

deskundig, korte lijnen, helder.

anoniem

31-05-2018

Geholpen door: Mariken Peters

Zeer betrokken en geeft nooit op.

Paul

Geholpen door: Mariken Peters

Zeer positief, betrokken, reeel en deskundig. Ik vond het een zeer prettigge samenwerking.

Anoniem

Geholpen door: Lieke Hilhorst

Heel fijn bedrijf en betrokken en vakkundige mensen. Ben heel blij dat ze mij zo goed hebben kunnen helpen om mijn zaak tot een goed eind te brengen

Anoniem uit: --

Geholpen door: Jolette Derksen

Bijzonder fijn geholpen, na overname van de case met grote deskundigheid, betrokkenheid en het juiste advies. Het ingeslagen pad is zover als mogelijk gevolgd met wel steeds een realistisch doel voor ogen. Bij de eindafhandeling werd mijn belang als cliënt voorop gesteld en is een duidelijk juridisch advies gegeven wat uiteindelijk resulteerde in een positief resultaat.

Adino uit: Papendrecht

29-05-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

Mariken Peters heeft de 1e contact gelegd en direct alles in gang gezet. Verdere opvolgingen door Jolette Derksen. Communicatie, adviezen, deskundigheid en betrokkenheid zijn perfect.

anoniem

29-05-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

Zeer fijn contact en op een juiste / adequate manier alles in goed overleg afgehandeld.

Myra Praktijk voor Psychotherapie en Coaching uit: Nijmegen

27-05-2018

Geholpen door: Mariken Peters

Mariken Peters heeft me deskundig geholpen bij een Schadeclaim na een Medische fout.
Ze deed de begeleiding op een zeer betrokken en meelevende wijze.
Ze heeft mijn Schadeclaim met succes en overtuigend en ten positieve voor mij afgerond.
Daar ben ik haar zeer dankbaar voor.

Gerbert Looman uit: Didam

24-05-2018
9,8

Geholpen door: Mariken Peters

ik had een meningsverschil met Interpolis omtrent mijn arbeidsongeschiktheid en Mariken heeft dit keurig opgelost