Beoordelingen AV&L Advocatuur

• Betrokkenheid 9,3

Bennie uit: Harfsen

08-06-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

Ik werd in eerste instantie geholpen door Mariken Peters, later door Jolette Derksen. Ik werd door beiden zeer goed geholpen, alleen maar lovende woorden.

Marjon

07-06-2018

F

07-06-2018

Geholpen door: Mariken Peters

Ondanks de halsstarrige houding van de tegenpartij Allianz in dit lange Letselschade traject, heeft de vasthoudendheid van AV&L uiteindelijk tot een min of meer bevredigend resultaat geleid. Ik heb de samenwerking met mijn belangenbehartiger AV&L als prettig en constructief ervaren.

anoniem uit: anoniem

05-06-2018

Geholpen door: Lieke Hilhorst

deskundig, korte lijnen, helder.

anoniem

31-05-2018

Geholpen door: Mariken Peters

Zeer betrokken en geeft nooit op.

Paul

Geholpen door: Mariken Peters

Zeer positief, betrokken, reeel en deskundig. Ik vond het een zeer prettigge samenwerking.

Anoniem

Geholpen door: Lieke Hilhorst

Heel fijn bedrijf en betrokken en vakkundige mensen. Ben heel blij dat ze mij zo goed hebben kunnen helpen om mijn zaak tot een goed eind te brengen

Anoniem uit: --

Geholpen door: Jolette Derksen

Bijzonder fijn geholpen, na overname van de case met grote deskundigheid, betrokkenheid en het juiste advies. Het ingeslagen pad is zover als mogelijk gevolgd met wel steeds een realistisch doel voor ogen. Bij de eindafhandeling werd mijn belang als cliënt voorop gesteld en is een duidelijk juridisch advies gegeven wat uiteindelijk resulteerde in een positief resultaat.

Adino uit: Papendrecht

29-05-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

Mariken Peters heeft de 1e contact gelegd en direct alles in gang gezet. Verdere opvolgingen door Jolette Derksen. Communicatie, adviezen, deskundigheid en betrokkenheid zijn perfect.

anoniem

29-05-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

Zeer fijn contact en op een juiste / adequate manier alles in goed overleg afgehandeld.