Beoordelingen AV&L Advocatuur

marga Pieters uit: Doorn

24-01-2019
9,6

Geholpen door: Jolette Derksen

Mariken en Jolette zijn warme en meelevende persoonlijkheden. Ze willen echt het beste voor je. Ze denken met je mee. Heel erg bedankt!

Rene van lier uit: Radio-Kootwijk

23-01-2019

Geholpen door: Mariken Peters

Zeer professioneel en deskundig, denkt goed mee.
Hele goede adviezen.
En een goede onderbouwde aanpak wat snel met de tegenpartij tot positief resultaat wordt bereikt.

René uit: 's-Heerenberg

02-12-2018
9,8

In één woord SUPER.

In de vier en half jaar, al vanaf de eerste dag een eerlijk en een super gevoel voor mij en mijn gezin. Door de rust die ze aan ons gaf, kon ik weer in alle rust werken aan de omgang met mijn gezin, door dat ik mij voor de rest geen zorgen meer moest maken , ik dank jullie daar voor.

Hubertus . X uit: Arnhem

22-11-2018

Geholpen door: Lieke Hilhorst

Gewoon goed en zeer provisionele hulp ik ben meer dan tevreden bedank ,

André uit: Arnhem

06-11-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

Vlak na het ongeluk (ben als voetganger aangereden door een scooter) zit je toch even in zak en as. Ik vind dat ik goed geholpen ben door een betrokken advocaat. Deskundig advies en goed op de hoogte gehouden van de te nemen stappen. Ik ben tevreden met het resultaat.

Niels uit: Kampen

27-08-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

De kwestie was nogal complex en de procedure duurde daardoor behoorlijk lang. Dat vergt vasthoudendheid en blijvende aandacht voor het uitblijven van reacties van bv. artsen en andere deskundigen. Gelukkig bleven jullie tot het eind scherp

Jaap uit: Doetinchem

01-08-2018

Geholpen door: Mariken Peters

AV&L heeft voor mij het maximale resultaat behaald. Dit door de professionele aanpak.

R vd Heijden uit: Heeswijk Dinther

01-08-2018

Supergoed in mediation, geduldig

P uit: Doetinchem

19-07-2018
8,2

Geholpen door: Mariken Peters

Mijn eerste contact met AV&L Advocatuur was met Mariken Peters. Meteen had ik het gevoel dat mijn zaak bij haar in goede handen was. Mariken Peters is niet alleen enorm ervaren en professioneel, ook haar gedrevenheid spat er vanaf. Al snel werd duidelijk welke stappen ze ging nemen en wat mijn rol daarin was. Na een tijd werd mijn zaak overgenomen door Lieke Hilhorst. Ook over haar ben ik zeer tevreden. Ze is enorm snel in haar reacties en heeft in korte tijd veel bereikt. Vanwege zwangerschapsverlof heeft Mariken Peters de zaak verder opgepakt en boven verwachting afgerond. Het was niet makkelijk en we moesten een lange adem hebben, maar uiteindelijk ben ik zeer tevreden met het behaalde resultaat en beveel ik AV&L Advocatuur dan ook aan iedereen aan.