Beoordelingen AV&L Advocatuur

• Betrokkenheid 9,3

André uit: Arnhem

06-11-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

Vlak na het ongeluk (ben als voetganger aangereden door een scooter) zit je toch even in zak en as. Ik vind dat ik goed geholpen ben door een betrokken advocaat. Deskundig advies en goed op de hoogte gehouden van de te nemen stappen. Ik ben tevreden met het resultaat.

Niels uit: Kampen

27-08-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

De kwestie was nogal complex en de procedure duurde daardoor behoorlijk lang. Dat vergt vasthoudendheid en blijvende aandacht voor het uitblijven van reacties van bv. artsen en andere deskundigen. Gelukkig bleven jullie tot het eind scherp

Jaap uit: Doetinchem

01-08-2018

Geholpen door: Mariken Peters

AV&L heeft voor mij het maximale resultaat behaald. Dit door de professionele aanpak.

R vd Heijden uit: Heeswijk Dinther

01-08-2018

Supergoed in mediation, geduldig

P uit: Doetinchem

8,2

Geholpen door: Mariken Peters

Mijn eerste contact met AV&L Advocatuur was met Mariken Peters. Meteen had ik het gevoel dat mijn zaak bij haar in goede handen was. Mariken Peters is niet alleen enorm ervaren en professioneel, ook haar gedrevenheid spat er vanaf. Al snel werd duidelijk welke stappen ze ging nemen en wat mijn rol daarin was. Na een tijd werd mijn zaak overgenomen door Lieke Hilhorst. Ook over haar ben ik zeer tevreden. Ze is enorm snel in haar reacties en heeft in korte tijd veel bereikt. Vanwege zwangerschapsverlof heeft Mariken Peters de zaak verder opgepakt en boven verwachting afgerond. Het was niet makkelijk en we moesten een lange adem hebben, maar uiteindelijk ben ik zeer tevreden met het behaalde resultaat en beveel ik AV&L Advocatuur dan ook aan iedereen aan.

Suzan uit: Gemert

Geholpen door: Mariken Peters

Wat een fijne, lieve vrouw.
Heel veel aan haar gehad.
duidelijke uitleg.
kon haar dag en nacht bereiken als ik graag iets wilde weten.
Super!

Marloes uit: Duiven

7,8

Stephan uit: Boxmeer

20-06-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

Eerste klas Advocate die haar tanden in de zaak zet. En ook een heel prettige vrouw in omgang. Ze zegt waar het opstaat,netjes en correct.Ook AV & L haar werkgever en collega's staan voor je klaar als ze verhinderd was of als ze op vakantie was. Een TOP Bedrijf. !!!!

Bennie uit: Harfsen

08-06-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

Ik werd in eerste instantie geholpen door Mariken Peters, later door Jolette Derksen. Ik werd door beiden zeer goed geholpen, alleen maar lovende woorden.

Marjon

07-06-2018