Beoordelingen AV&L Advocatuur

• Betrokkenheid 9,3

P uit: Doetinchem

8,2

Geholpen door: Mariken Peters

Mijn eerste contact met AV&L Advocatuur was met Mariken Peters. Meteen had ik het gevoel dat mijn zaak bij haar in goede handen was. Mariken Peters is niet alleen enorm ervaren en professioneel, ook haar gedrevenheid spat er vanaf. Al snel werd duidelijk welke stappen ze ging nemen en wat mijn rol daarin was. Na een tijd werd mijn zaak overgenomen door Lieke Hilhorst. Ook over haar ben ik zeer tevreden. Ze is enorm snel in haar reacties en heeft in korte tijd veel bereikt. Vanwege zwangerschapsverlof heeft Mariken Peters de zaak verder opgepakt en boven verwachting afgerond. Het was niet makkelijk en we moesten een lange adem hebben, maar uiteindelijk ben ik zeer tevreden met het behaalde resultaat en beveel ik AV&L Advocatuur dan ook aan iedereen aan.

Suzan uit: Gemert

Geholpen door: Mariken Peters

Wat een fijne, lieve vrouw.
Heel veel aan haar gehad.
duidelijke uitleg.
kon haar dag en nacht bereiken als ik graag iets wilde weten.
Super!

Marloes uit: Duiven

7,8

Stephan uit: Boxmeer

20-06-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

Eerste klas Advocate die haar tanden in de zaak zet. En ook een heel prettige vrouw in omgang. Ze zegt waar het opstaat,netjes en correct.Ook AV & L haar werkgever en collega's staan voor je klaar als ze verhinderd was of als ze op vakantie was. Een TOP Bedrijf. !!!!

Bennie uit: Harfsen

08-06-2018

Geholpen door: Jolette Derksen

Ik werd in eerste instantie geholpen door Mariken Peters, later door Jolette Derksen. Ik werd door beiden zeer goed geholpen, alleen maar lovende woorden.

Marjon

07-06-2018

F

07-06-2018

Geholpen door: Mariken Peters

Ondanks de halsstarrige houding van de tegenpartij Allianz in dit lange Letselschade traject, heeft de vasthoudendheid van AV&L uiteindelijk tot een min of meer bevredigend resultaat geleid. Ik heb de samenwerking met mijn belangenbehartiger AV&L als prettig en constructief ervaren.

anoniem uit: anoniem

05-06-2018

Geholpen door: Lieke Hilhorst

deskundig, korte lijnen, helder.

anoniem

31-05-2018

Geholpen door: Mariken Peters

Zeer betrokken en geeft nooit op.

Paul

30-05-2018

Geholpen door: Mariken Peters

Zeer positief, betrokken, reeel en deskundig. Ik vond het een zeer prettigge samenwerking.