Beoordelingen AVAB Veiligheids advies bureau

05-06-2017
9,8

Restaurant Auguste maarsen

Duidelijk /helder/professionele aanpak

Salar uit: Loenen aan de vecht

30-05-2017

Hans en frietje

elise uit: loenen ann de vecht

03-04-2017

haarsalon breukelen

fijn bedrijf om mee samen te werken. ze denken ook goed mee voor het bedrijf waarvoor ze werken

Kees (C.J.A.) uit: Voorburg (z-h)

23-03-2017

C.V.B. BV (Collectief Vastgoed Beheer B.V.)

snel, accuraat, prijsconcurrerend en persoonlijke goede wetenschap over materiaal en zienswijze.
rekent ook geen voorrijkosten en kosten voor kleine materialen.
Nog klein bedrijf, maar erg doelgericht.

Willem uit: Loenen

04-12-2016

Schildersbedrijf de Graaf

Zeer nette eerlijke man,wil dolgraag een mooi bedrijf neer zetten, zeker een aanrader geeft prima uitleg en neemt alle tijd voor ze klanten, ga zo door Allan van mij een dikke 👍

Dylan uit: Mijdrecht

27-11-2016
9,6

AVAB Veiligheid

Erg prettige samenwerking met Alan Hussein van AVAB Veiligheid. Duidelijk advies, open communicatie, grote passie voor veiligheid en ontzettend professioneel. Ik ben zeer tevreden over AVAB en kijk uit naar de verdere toekomstige samenwerking.

Kardo uit: Groningen

23-11-2016
9,6

Designy

Heel prettige samenwerking met AVAB. Zeker een aanrader !

Star uit: Amsterdam

26-09-2016
n.v.t.

Iraqrestaurant

Nordin uit: Diemen

05-08-2016

Nordesign

Erg fijne samenwerking. Alan besteed aandacht aan details en stopt niet met werken tot hij volledig tevreden is met het eindresultaat. Alan is zeer professioneel, loyaal naar zijn klanten en partners, en gaat verder waar een ander bedrijf zou stoppen. De persoonlijke aanpak, met het oog voor detail is wat Alan van AVABVeiligheid onderscheid van de rest. Om nog maar niet te spreken over zijn expertise binnen zijn vakgebied, geen vraag is hem te moeilijk. Dit is duidelijk een man die zijn werk doet met een enorme passie. Ik zie uit naar het moment dat we weer kunnen samenwerken. Nogmaals bedankt!