Beoordelingen AV-Tours en Safari's

Arie uit: Meerlo

17-10-2017
7,5

Soort reis: Familiereis

Voor ons zat er net iets teveel safari in. Het was sympathiek geweest als bekend zou zijn geweest dat Tarangire vol met dazen vliegen zit dit voor veel rode plekken hebben gezorgd. De gids had in het Tarangire park opener kunnen zijn toen hem iets dwars zat.
Het switchen van twee keer lake Majare naar één keer was goed, maar levert vast en zeker minder kosten op en dat mag opener op tafel.
Het was mij niet bekend dat de safari gids met ons aan tafel zou gaan.
Het was een prachtige reis in een land met fantastische mensen. De ervaring om op het dak van Afrika te zijn is weergaloos. Dieren kijken is meer dan televisie kijken, maar zien (mede door de gids op gewezen). Het leven zien en beleven is fantastisch.
De accommodaties waren voor ons meer dan gemiddeld. Wij voelden ons er weleens opgelaten bij, maar dat ook wel weer heel mooi.
De gehandicapten werkplaats, houtsnijwerk en verkooppunten voelden voor ons iets te commercieel, maar is mooi om te ervaren.

Aanbeveling: jaLand: TanzaniaAantal personen: 4

Gerrit en Corrie uit: Klarenbeek

10-10-2017

Soort reis: Groepsreis

Wij hebben enorm genoten van de rondreis door het prachtige Uganda. We begrijpen helemaal waarom dit land "De parel van Afrika" genoemd wordt! De reisleider en de gids was niets te veel om het ons naar de zin te maken. Het programma was afwisselend en boeiend. De trekkings naar de chimpansees en de gorilla's vonden wij een groot avontuur. Geweldig om oog in oog te staan met deze prachtige dieren waar wij zo veel op lijken... Het reizen met een kleine groep is ons erg goed bevallen. Wij kunnen u AV-Tours van harte aanbevelen!

Aanbeveling: jaLand: UgandaAantal personen: 6

Antoinette uit: Raalte

08-10-2017

Soort reis: Groepsreis

het was een reis die we niet gouw zullen vergeten . zeer goed verzorgd ,goede reisleider ,rustige chauffeur
zal jullie zeker aanbevelen en als we weer in de gelegenheid zijn een grote reis te maken komen we zeker weer bij jullie

Aanbeveling: jaLand: KeniaAantal personen: 2

Corine uit: Groningen

24-09-2017

Soort reis: Groepsreis

Ik heb een fantastische reis gehad. Elke dag was een aaneenschakeling van hoogtepunten, van de kwaliteit van de lodges tot het aantal en de variëteit in dieren die we gezien hebben.
Mede dank zij het prettige gezelschap, de reisbegeleider en Gideon, onze chauffeur en 'wildspotter'.

Hartelijk dank!

Aanbeveling: jaLand: KeniaAantal personen: 1

Niels uit: Duiven

22-09-2017

Soort reis: Individuele rondreis

Wij hebben een schitterende rondreis door een deel van Uganda gemaakt met ons tweeen. Wij hebben ons bijna 8 maanden verheugd op deze reis en hadden hoge verwachtingen. De werkelijkheid bleek echter nog beter. Het is een prachtig land, aardige mensen en verschrikkelijk veel te bekijken. Wij hadden een hele fijne gids/chauffeur. Aardige vent en veel kennis en nog belangrijker misschien, gek van zijn land.
Wij hebben een aantal parken bezocht, de chimpansee habutation gedaan en de gorilla tracking. Een uur bij de gorilla's lijkt een minuut, maar is een onbeschrijfelijke ervaring. Een hele dag chimpansees is aan te raden i.p.v. alleen de tracking.
Alle parken waar wij zijn geweest zijn de moeite meer dan waard. Wij vonden Murchisons Falls het mooiste.
De pakketreis hebben wij in overleg met AV Tours iets aangepast en was prima geregeld. Lokale agent eveneens goed en is aan te raden. Accomodaties waren prima, verzorging was goed en wij hebben het op elke plek heerlijk gehad.
Al met al een hele positieve en prachtige ervaring en heeft ervoor gezorgd dat wij zeker naar Afrika en in ieder geval zeker nog eens naar Uganda teruggaan.
Matthijs en Mariëlle bedankt voor alle goede zorgen en een perfect geregelde reis en het feit dat jullie enthousiasme ons dit jaar over de streep heeft getrokken voor iets wat wij al langer wilde gaan doen.

Groeten, Niels en Karan

Aanbeveling: jaLand: UgandaAantal personen: 2

Sjon uit: Sant

14-09-2017
9,8

Soort reis: Individuele rondreis

superreis gehad , heel positief waren vooral het meedenken van AV bij het plannen reis, afspraken die zijn gemaakt voor en tijdens de reis zijn nagekomen. Prettige chauffeur.

Aanbeveling: jaLand: KeniaAantal personen: 4

Sjanet uit: De rijp

12-09-2017

Soort reis: Individuele rondreis

Reis die door het meedenken in Nederland en de geweldige begeleiding ter plekke helemaal voldoet aan onze wensen. Veel flexibiliteit en initiatieven van onze gids.

Aanbeveling: jaLand: KeniaAantal personen: 4

Kees en Kelly uit: Zevenbergschen Hoek

03-08-2017

Soort reis: Individuele rondreis

Een geweldige reis, een fantastische gids (Ivan) en wat een geweldig mooi land en ontzettend vriendelijke bevolking.
Echt een aanrader

Aanbeveling: jaLand: UgandaAantal personen: 2

Dany uit: Terhagen, België

29-07-2017
9,8

Soort reis: Individuele rondreis

Wij beleefden een fantastische tijd in Uganda. Van de eerste tot de laatste dag een waar avontuur, een aanrader.
Met AV-Tours reizen, is reizen zonder zorgen, dit hebben we ook al eender mogen ondervinden, super.

Aanbeveling: jaLand: UgandaAantal personen: 3

Jeroen uit: Twello

24-06-2017

Soort reis: Reizen op maat

In 22 dagen met onze volwassen kinderen van Kaapstad naar Johannesburg gereisd, de reis volledig in overleg samengesteld, met voor ieder wat wils.
Van safari's tot bungeejumpen en een fietstocht door een van de townships.
Mathijs is hiervoor een avond thuis geweest en samen hebben we een reis samengesteld wat een mooie onvergetelijke vakantie is geworden met veel bijzondere herinneringen.

Aanbeveling: jaLand: Zuid-AfrikaAantal personen: 4