Beoordelingen Autotrack

7,7

Nico

20-10-2017
2,0

Niet complete website. Doet het niet goed op de mac en heeft een onduidelijke, ondeugdelijke layout met foto's. Geef mij maar een van de andere sites.

Remco

15-07-2017
6,0

Autotrack website zuigt op ipad zowel in safari als in chrome. Site duidelijk niet voor ipad ontwikkeld. Content is goed.

Macb

07-07-2017
7,0

Wat ik erg mis in de app is dat ik in het eerste overzicht niet direct ook de verkooplocatie kan zien.
Verder genoeg filter mogelijkheden en handige mail melding mogelijkheid.

Olivier

08-04-2017
1,0

Er onduidelijk hoe ik een auto bedrijf kan reviewen.. slechte ervaring met het bedrijf waar ik een auto heb gekocht mede omdat autotrack aangaf dat deze BOVAG garantie gaf en dat niet bleek te zijn. Wil nu graag een review achterlaten maar kan het nergens vinden. Er onduidelijk!

Marianne

10-02-2017

Heldere site en Carfax rapport is een goede toevoeging.
Verbetering zou zijn als je notities zou kunnen maken bij je favorieten en ik vind het ook wel interessant om te kunnen zien hoe lang een advertentie al op de site staat.

Willem

06-12-2016
n.v.t.

Heeft u ook inzicht in de betrouwbaarheid van autobedrijven? Voorbeeld: ik zie een autobedrijf in Noord-Brabant dat alleen 's middags open is en slechts een mobiel telefoonnummer vermeldt. Ik heb hierbij mijn bedenkingen.

Jacqueline

22-06-2016

Ik had autotrack gemaild omdat ik vermoeden had van dubieuze handelingen bij de verkoop van een auto. Deze auto stond eigenlijk bij Autoscout24.
Ik ben voortreffelijk behandeld door Autotrack, ook al ging het niet om hun advertentie. Zij hebben me zelfs 4 mails gestuurd als reactie op mijn mails, telkens met een naam van de afzender. Totaal anders dan de concurrente.
Autoscout24 stuurde een standaard mail zonder afzender en ook zonder verdere belangstelling. Dit terwijl ik een paar duizenden euros kwijt had kunnen raken!!!!
Daarom voortaan zal ik alles via Autotrack doen, waar ze de klant serieus nemen!

Willem

16-03-2016

logische opbouw pagina, gedetailleerde filters, veel achterliggende gegevens over aanbieder en autohistorie.

ik

12-03-2016