Beoordelingen Autotrack

7,6

Hans

04-03-2018
7,0

Op zich prima informatie maar werkt niet op een smart Phone. Kan niet selecteren, selectievakje gaat automatisch weer uit. App heeft hetzelfde probleem. Gemiste kans! Zoek een goede bouwer want dit kost u klanten.

de Groot

27-02-2018
2,0

Bij Autotrack krijg je gratis een Carfax rapport. De gegevens echter kloppen niet met het auto verleden. Zo werden er APK gegevens van een voormalige auto mij ( G klasse ) toegevoegd aan een te koop staande andere auto! E klasse. Carfax weigerde deze aan te passen.

A.H.M.Wolf

27-01-2018
1,0

als jullie mij verplichten akkoord te gaan met cooky's", dan wil ik niet op jullie site kijken, en ik vind het erg onbeschoft

Willie

28-10-2017
5,0

Site is wel redelijk goed, alleen waarom kan ik niet meteen in een oogopslag zien waar de auto staat?
Verder wil ik me wel zeggen dat ik me dood erger aan de enorme domme reclame campagne van autotrack, ja hoor de tank is leeg dus we hebben een reden om een nieuwe auto te kopen.
Samen zijn deze 2 punten toch voldoende om de app van me telefoon te gooien en op een andere site te zoeken

Nico

20-10-2017
2,0

Niet complete website. Doet het niet goed op de mac en heeft een onduidelijke, ondeugdelijke layout met foto's. Geef mij maar een van de andere sites.

Remco

15-07-2017
6,0

Autotrack website zuigt op ipad zowel in safari als in chrome. Site duidelijk niet voor ipad ontwikkeld. Content is goed.

Macb

07-07-2017
7,0

Wat ik erg mis in de app is dat ik in het eerste overzicht niet direct ook de verkooplocatie kan zien.
Verder genoeg filter mogelijkheden en handige mail melding mogelijkheid.

Olivier

08-04-2017
1,0

Er onduidelijk hoe ik een auto bedrijf kan reviewen.. slechte ervaring met het bedrijf waar ik een auto heb gekocht mede omdat autotrack aangaf dat deze BOVAG garantie gaf en dat niet bleek te zijn. Wil nu graag een review achterlaten maar kan het nergens vinden. Er onduidelijk!

Marianne

10-02-2017

Heldere site en Carfax rapport is een goede toevoeging.
Verbetering zou zijn als je notities zou kunnen maken bij je favorieten en ik vind het ook wel interessant om te kunnen zien hoe lang een advertentie al op de site staat.

Willem

06-12-2016
n.v.t.

Heeft u ook inzicht in de betrouwbaarheid van autobedrijven? Voorbeeld: ik zie een autobedrijf in Noord-Brabant dat alleen 's middags open is en slechts een mobiel telefoonnummer vermeldt. Ik heb hierbij mijn bedenkingen.