Beoordelingen Autotrack

7,5

Johan

16-03-2019
2,0

Ik wil uw advies graag opvolgen en een review schrijven op klanttevreden, echter de verkoper in kwestie staat niet in de lijst van de te beoordelen autoverkopers. Het schrijven van een review is dermate omslachtig dat ik denk dat dit is gedaan om mensen te ontmoedigen een review te schrijven. De bedrijven die het wel toestaan om zich te laten beoordelen adverteren ook op andere websites. Mijn klacht aan u is dat ik na het bezoek aan uw website kennelijk toch niet zorgeloos en zelfverzekerd een auto kan kopen.
Ook wil ik opmerken dat meer dan 50% van uw positieve reviews zonder feedback zijn. Dit is gewoon niet erg betrouwbaar.

Johan

13-03-2019
2,0

heb auto gekocht via autotrack, geen succes, eigenaar beweerde de auto te hebben gecontroleerd en nagekeken, maar dit bleek niet zo. Dit stond wel duidelijk vermeld in de advertentie. Ik wil graag een review schrijven maar hier doet men op autotrack kennelijk niet aan, waardoor ik het vermoeden heb dat op autotrack alleen maar dubieuze handelaren adverteren. Let maar op, de meeste adverteren niet op sites waar men wel een review kan schrijven

John

01-09-2018
4,0

Ik kom regelmatig advertenties tegen waar een ex-BTW prijs vermeld staat. Volgens de Nederlandse wetgeving is dit niet toegestaan, zelfs niet wanneer er vermeld wordt dat het een ex-BTW prijs betreft. Blijkbaar controleert autotrack zijn advertenties toch niet zo erg goed.
Bezoekers worden op deze manier gewoon bedrogen.

Volgens de veelgestelde vragen staat er onder elke advertentie een rood icoontje om een fout te melden, ook dat is nergens te vinden.

Hans

04-03-2018
7,0

Op zich prima informatie maar werkt niet op een smart Phone. Kan niet selecteren, selectievakje gaat automatisch weer uit. App heeft hetzelfde probleem. Gemiste kans! Zoek een goede bouwer want dit kost u klanten.

de Groot

27-02-2018
2,0

Bij Autotrack krijg je gratis een Carfax rapport. De gegevens echter kloppen niet met het auto verleden. Zo werden er APK gegevens van een voormalige auto mij ( G klasse ) toegevoegd aan een te koop staande andere auto! E klasse. Carfax weigerde deze aan te passen.

A.H.M.Wolf

27-01-2018
1,0

als jullie mij verplichten akkoord te gaan met cooky's", dan wil ik niet op jullie site kijken, en ik vind het erg onbeschoft

Willie

28-10-2017
5,0

Site is wel redelijk goed, alleen waarom kan ik niet meteen in een oogopslag zien waar de auto staat?
Verder wil ik me wel zeggen dat ik me dood erger aan de enorme domme reclame campagne van autotrack, ja hoor de tank is leeg dus we hebben een reden om een nieuwe auto te kopen.
Samen zijn deze 2 punten toch voldoende om de app van me telefoon te gooien en op een andere site te zoeken

Nico

20-10-2017
2,0

Niet complete website. Doet het niet goed op de mac en heeft een onduidelijke, ondeugdelijke layout met foto's. Geef mij maar een van de andere sites.

Remco

15-07-2017
6,0

Autotrack website zuigt op ipad zowel in safari als in chrome. Site duidelijk niet voor ipad ontwikkeld. Content is goed.

Macb

07-07-2017
7,0

Wat ik erg mis in de app is dat ik in het eerste overzicht niet direct ook de verkooplocatie kan zien.
Verder genoeg filter mogelijkheden en handige mail melding mogelijkheid.