Beoordelingen Autoschade Oranjedorp

Dennis uit: Klazienaveen

14-10-2018
3,4

Hallo allemaal

Ik heb mijn auto laten herstellen bij dit bedrijf nu na 4 jaar kom ik er achter dat de schade wat ik die tijd opgelopen heb gewoon met laag plamuur weg is gehaald
De plamuur wat ze hebben aangebracht is 3 a 4 mm dik om de auto weer in zijn model te krijgen sorry hoor, maar ik vind het niet normaal hoe jullie met ander mensen zijn spullen omgaan

Ik raad hier bij alle mensen af om jou auto hier heen te brengen

Het zijn geen professionele mensen maar hobbyisten zo denk ik er over

Ik breng mijn auto daar zeker nooit meer heen

Met vriendelijke groet
Fam Tabak

Messi uit: Moordrecht

11-10-2018
1,0

Heb totaal geen goede ervaring. Ze hebben het gevoel gegeven en indruk gewekt dat een "oude " niets waard is. Vergelijkbare schade bij een "nieuwe" oude is op z'n minst dubbel. Het gaat hier niet alleen om geld, maar knap als je scherm en bumper netjes weer in kleur brengt met demontage voor een bedrag van +- € 600,-. Of is het plamuren en afplakken en spuiten? Ja,heb ervaring met schade vaststelling bij andere partij. In ieder geval voor mij absoluut geen autoschadebedrijf oranjedorp in het vervolg en geen aanrader. hartelijke groet,

Johan uit: Sleen

11-09-2018

Het kopje Loyaliteit mist. :-)

dennis uit: emmen

Sjaak uit: Gieten

15-03-2018

Goede kwaliteit, nog betere service en het resultaat is prachtig.

Bij een ongeval staan ze ook even persoonlijk bij u stil, een ongeval is niet niks.

Yvonne uit: Bargercompascuum

15-03-2018

Onze Mercedes staat er weer als een "ster"! Snelle afhandeling naar verzekering toe. Vriendelijke mensen en ook nog eens lekkere koffie!

Ruben uit: Emmercompascuum

09-02-2018

Super bedrijf!

R.C. uit: Emmen

12-07-2017

Super geholpen, vriendelijk personeel, de schade is snel en zeer vakkundig hersteld. Aanbevelenswaardig bedrijf!

A

05-07-2017
3,6

Ernstig teleurgesteld. Krijg roest op mijn Auris daar waar het door Oranjedorp gerepareerd is. De reparatie is nu iets meer dan 4 jaar oud (focwa garantie is 4jr) Auto zelf is slechts 6jr. Maar dat moet toch niet mogen. Er werd niets voorgesteld of naar een oplossing gekeken. Het is verlopen en daarmee was de kous af

Harald uit: Emmen

24-06-2017

Wat een geweldig bedrijf is dit. Vak mensen die je zeer klantvriendelijk te woord staan en die je auto als nieuw afleveren! Bedankt mijn auto staat weer te glimmen.