Beoordelingen Autoschade Oranjedorp

• Kwaliteit 9,3
  • Klantvriendelijkheid 9,6

Johan uit: Sleen

11-09-2018

Het kopje Loyaliteit mist. :-)

dennis uit: emmen

Sjaak uit: Gieten

15-03-2018

Goede kwaliteit, nog betere service en het resultaat is prachtig.

Bij een ongeval staan ze ook even persoonlijk bij u stil, een ongeval is niet niks.

Yvonne uit: Bargercompascuum

15-03-2018

Onze Mercedes staat er weer als een "ster"! Snelle afhandeling naar verzekering toe. Vriendelijke mensen en ook nog eens lekkere koffie!

Ruben uit: Emmercompascuum

09-02-2018

Super bedrijf!

R.C. uit: Emmen

12-07-2017

Super geholpen, vriendelijk personeel, de schade is snel en zeer vakkundig hersteld. Aanbevelenswaardig bedrijf!

A

05-07-2017
3,6

Ernstig teleurgesteld. Krijg roest op mijn Auris daar waar het door Oranjedorp gerepareerd is. De reparatie is nu iets meer dan 4 jaar oud (focwa garantie is 4jr) Auto zelf is slechts 6jr. Maar dat moet toch niet mogen. Er werd niets voorgesteld of naar een oplossing gekeken. Het is verlopen en daarmee was de kous af

Harald uit: Emmen

24-06-2017

Wat een geweldig bedrijf is dit. Vak mensen die je zeer klantvriendelijk te woord staan en die je auto als nieuw afleveren! Bedankt mijn auto staat weer te glimmen.

Arno uit: Emmen

31-05-2017

De voorbumper van mijn BMW 5 serie weer superstrak in de lak!!
Kom hier al heel wat jaren en prijs/kwaliteit is dik in orde!
Tevens 2x een total loss schade mee moeten maken helaas, maar 1 telefoontje was genoeg, heb zelf niks maar dan ook niks hoeven regelen. Een dikke 10 voor dit bedrijf

Harold uit: Klijndijk

31-03-2017

onlangs mijn auto gerepareerd, een vriendelijk bedrijf met ouderwetse kennis, zoals het hoort. Meer dan tevreden !!