Beoordelingen Autorijschool Time2Drive

• Prijs/kwaliteitsverhouding 8,7

Daan uit: Rosmalen

05-04-2016

Positieve ervaring:
Uitstekende ervaring gehad met Time2Drive. Mijn instructeur was erg duidelijk en geduldig, hij legde alles stapsgewijs goed uit en ik ben in een keer geslaagd! Zeker aan te raden.

Alex uit: Den Bosch

30-03-2016

Sridhar uit: den bosch

24-03-2016

Positieve ervaring:
Perfect driving school to learn driving.

NA

Wessel uit: Rosmalen

09-03-2016

Thomas uit: 's-Hertogenbosch

01-03-2016

Positieve ervaring:
Hele prettige lessen gehad. Rustige en kalme instructies, geeft goede tips en neemt echt de tijd voor je persoonlijke aandachtspunten, o.a. door geduld te tonen. Begeleiding getuigt van empathie en positieve benadering.

Thijs uit: Rosmalen

25-02-2016

Ervaring met: Personenauto B, 2 to drive, begeleid rijden

Positieve ervaring:
Peter is een vriendelijke geduldige man en hij legt alles goed uit. Als een les op het laatste moment verzet moet worden, of als een uurtje eerder beter uitkomt is dit geen probleem. Als laatste hoef je geen tijd te verspillen met mensen halen/brengen.

Marieke uit: Haarsteeg

15-02-2016

Positieve ervaring:
Ik ben heel erg blij dat ik ben overgestapt naar deze rijschool! Ik voelde me meteen op mijn gemak en erg vertrouwd. De uitleg is erg duidelijk. Vooral het praktijkexamen boekje met uitleg en tips vond ik handig en de plaatjes in theorieboekjes die in de auto lagen, zodat je een bepaalde verkeerssituatie nog even makkelijk kan uitleggen. Peter heeft veel geduld, is heel flexibel en goed bereikbaar en het is altijd erg gezellig.

Tips/ verbeterpunten:
Het is niet altijd handig om in de stad opgehaald te moeten worden. Maar daar heb ik zelf voor gekozen, aangezien ik in een dorp woon en de rijschool in Den Bosch zit.
Verder eigenlijk helemaal geen verbeterpunten.

Maarten uit: 's-Hertogenbosch

24-12-2015
9,6

Ervaring met: Personenauto B, Theorie

Positieve ervaring:
Erg prettig aan de lessen van Peter vond ik de rust die hij uitstraalde, de deskundigheid en de vriendelijkheid. Kortom echt een aanrader!

Ga zo door!

Bas uit: Berlicum

08-12-2015

Ervaring met: Personenauto B, Theorie

Positieve ervaring:
leuke en leerzame lessen gehad en heb er veel van geleerd!

Momo uit: Den Bosch

09-11-2015

Positieve ervaring:
Persoonlijke begeleiding op een manier die bij jou als lesser past. Rust en aandacht voor het leerproces + flexibiliteit in lessen plannen.