Beoordelingen Autorijschool Paul Lam

• Kennis en vakmanschap 9,2

Pim uit: Weurt

23-06-2017

Ervaring met: Motor A

Super tevreden. Raad het iedereen aan. Alles in 1x gehaald dankzij goede begeleiding van zowel Remco als Frits

Melissa uit: Wijchen

Ervaring met: Motor A

Super fijne rijschool met fijne instructeurs, die weten waar zei over vertellen en over veel kennis beschikken!

Mark uit: Mook

7,6

Ervaring met: Motor A

Ik heb de lessen van Frits en Remco als prettig ervaren. De motoren zijn in redelijke staat met soms een wat ratelende aandrijving. De kleding is echter aan vervanging toe, vooral de broeken. Over het algemeen heb ik een goede indruk en heb ik prettig les gehad. Didactisch gezien zijn de instructeurs goed onderlegd en brengen ze de lesstof goed. Ik kan deze rijschool iedereen aanraden.

Jon uit: Groesbeek

Ervaring met: Motor A

Goede combinatie van instructeurs, veel kennis en vriendelijk.

Peter uit: DRUTEN

20-06-2017
7,0

Ervaring met: Vrachtauto met aanhanger C/E

Bij jean paul gelest,,goeie gozer,mag iets positiever zijn en als de kandidaat slaagt ook netjes een hand geven en feliciteren,,,dat was jammer,,,,,,
Voor de rest wil ik jean paul toch bedanken

Jeske uit: Wijchen

16-06-2017

Ervaring met: Auto B

Super super goed! Mellanie is heel kundig, rustig, relaxed in de auto en kan goed uitleggen. Altijd netjes op tijd en kan op alle vragen altijd antwoord geven. Heel erg tevreden! Door mijn medische achtergrond waren er een aantal dingen waar Paul Lam voor mij rekening mee moest houden en daar hebben ze nooit 1 seconde moeilijk over gedaan en altijd heel fijn meegewerkt terwijl ze dat mij niet verplicht zijn. Echt top.

Niek uit: Niftrik

9,6

Ervaring met: Vrachtauto C

Rick uit: Nijmegen

7,7

Ervaring met: Auto B

De eerste lessen die ik volgde waren minder prettig doordat ik de manier van lesgeven van de instructeur niet fijn vond. Dat heb ik aangegeven en toen ben ik overgeplaatst naar een instructeur die het mij wel goed kon uitleggen. Hoewel de iets mindere ervaring in het begin heb ik over het algemeen een positieve indruk gekregen van de rijschool.

Marlene uit: Nijmegen

9,5