Beoordelingen Autorijschool Paul Lam

Marin uit: Nijmegen

19-01-2019
9,9

Ervaring met: Motor A

Meer dan tevreden over deze rijschool!

Vanaf het eerste moment voelde ik me op mijn gemak.

Ik raad ook iedereen aan mee te doen aan de cursussen voor het klussen aan de motor.

Thijs uit: Beek

19-01-2019

Ervaring met: Auto met aanhanger B/E

Ik heb een fijne samen werking gehad met Paul lam rijschool

David uit: Nijmegen

Roy uit: Bergharen

17-01-2019
7,7

Ervaring met: Vrachtauto C

het was prettig om bij jullie het c rijbewijs te hebben gehaald
ik sta al ingeschreven voor aanhanger C/E

Daan uit: Nijmegen

16-01-2019

Ervaring met: Auto B

Prima. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Henk is een gezellige instructeur die van zijn vak af weet.

Melissa uit: Grave

14-01-2019

Ervaring met: Auto met aanhanger B/E

Ik heb zowel mijn Moter rijbewijs als mijn aanhanger BE rijbewijs gehaald bij Paul Lam. De ontvangst is erg vriendelijk en duidelijk. Voor vragen kun je hier ook altijd terecht en word je goed geholpen. Vandaag ben ik geslaagd voor mijn BE rijbewijs. De eerste les heb ik van Remco gehad en de andere lessen van Jean-Paul. Bijde rij instructeurs zijn erg vriendelijk en weten precies waar zei het over hebben. Ze geven je informatie waar je ook echt wat aan hebt, en in de praktijk leggen zei allebei ook duidelijk uit wat de bedoeling is. Kortom een top rijschool!

Thom uit: Nijmegen

08-01-2019
8,1

Ervaring met: Auto B

Nuttige lessen, gegeven tips waren altijd bruikbaar

Aloïs uit: Nijmegen

05-01-2019
8,1

Boyd uit: Oss

02-01-2019

Ervaring met: Auto B, Bromfiets AM, Theorie

Mijn ervaring bij Paul Lam.

Voor dat ik bij Paul Lam ben gaan lessen heb ik eerst bij een andere rijschool gelest (De naam laat ik achterwegen ivm de privacy van de rijschool). Vrij goedkoop maar al snel bleek dat het een rijschool van niks was. De basis was niet goed aangeleerd en de instructeur maakte je meer aan het stressen dan zeker worden van je zelf en de auto.

Na 27 lessen en een gezakt examen ben ik goed gaan na denken en kwam ik via een goede vriend te recht gekomen bij Paul Lam.
Openhartig en vriendelijk werd ik ontvangen en al snel zag mijn Instructeur Gerda dat er veel dingen niet goed waren aangeleerd en zei heeft me ontzettend geholpen met het opbouwen van de rijervaring en het vertrouwen in het rijden zelf/ dan wel in het examen wat eraan zat te komen.

Paul Lam is misschien qua pakken wel een paar euro duurder dan andere rijscholen binnen Nijmegen maar het slagingspercentage ligt wel uitermate hoog en bij het CBR valt de rijschool ook zeker binnen het straatje "top rijscholen"

De instructeurs zijn vaktechnische mensen waar je veel van kan leren en hebben een goede visie op de manier van rijden. De lessen waren goed ingedeeld erg gezellig maar ook serieus wanneer er goed opgelet moest worden.
Ze helpen je om vertrouwelijk en zelfverzekerd achter het stuur te zitten en je met een positieve blik naar het eind examen toe te gaan werken.

Paul Lam is zeker een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs nog wilt gaan halen want spijt krijg je er zeker niet van!!

Paul Lam bedankt voor alles!!