Beoordelingen Autorijschool Paul Lam

Kim uit: Gennep

21-10-2018
7,9

Ervaring met: Auto B

Goeie begeleiding in de lessen rustig beginnen en daarna puntjes op de I

Michael uit: Nijmegen

19-10-2018

Ervaring met: Vrachtauto C, Vrachtauto met aanhanger C/E, Theorie

Prima rijschool

Marcel uit: Nijmegen

Ervaring met: Vrachtauto C

Op 54 jarige leeftijd vandaag geslaagd voor het vrachtwagenrijbewijs C met code 95.
Zonder rijschool Paul Lam was mij dit zeker niet binnen 5 maanden (en misschien zelfs helemaal niet) gelukt, dat weet ik heel zeker.
Een super professionele rijschool met meer dan kundig kantoorpersoneel, en fantastische instructeurs en docenten die elkaar met hun lesgeefstijl perfect aanvullen. Daarnaast hangt er een fijne gezellige no-nonsense sfeer en is er echt oog voor de individuele cursist. Er word voortdurend maatwerk geleverd. Of het nu gaat om het ter plaatse omgooien van een lesrooster of het ad-hoc inplannen van een examen, niets is te veel. Er worden geen cadeautjes gegeven en je krijgt tijdens de rijlessen regelmatig een spiegel voorgehouden met betrekking tot de rijvaardigheid, veiligheid en ontwikkelpunten. Dit was voor mij wel eens slikken. Als je echt serieus van plan bent om een goede en veilige chauffeur te worden, is er naar mijn mening in de regio Nijmegen-Arnhem maar een rijschool die je daarbij kan helpen. Rijschool Paul Lam dus!!

Tim uit: Beuningen

9,7

Nikki uit: Elst

Agnes uit: Nijmegen

15-10-2018
9,6

Ervaring met: Auto B

Ik heb zeer professionele begeleiding van Ton en Gerda gehad. Dat zijn mensen met veel kennis en ervaring “op weg” en dat moet je hebben als een leerling. Alles goed en duidelijk uitgelegd, geen beloftes maar een concrete aanpak om daarna zelfstandig een deel te kunnen nemen in het verkeer. Echt een aanrader!

D.W.J. uit: Boxmeer

Ervaring met: Bromfiets AM

Marcel uit: Beuningen

Ervaring met: Auto met aanhanger B/E

Prima geregeld. Lessen als prettig ervaren van zowel Remco als Jean Paul. Materiaal prima in orde. Ik kan niets bedenken waarover ik een kritische noot over zou moeten plaatsen. Was natuurlijk maar alleen voor BE.

Jose uit: Sambeek

Ervaring met: Auto B

ik vond de autorijlessen erg leuk ik heb veel geleerd en ik ben blij met mijn rijbewijs.

Wesley uit: Nijmegen

10-10-2018

Voor alles in 1 keer geslaagd :D
Remco en Frits zijn 2 top instructeurs
En ook de dames die op kantoor werken super aardig en meedenkent
Beste rijschool van nijmegen
Raad iedereen aan om hier je motorrijbewijs te halen !