Beoordelingen Autoleasecentrale.nl

13-03-2019

Patricia Tjon Kie Sim

05-03-2019

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Ik ben altijd goed geholpen door alle medewerkers.
Met name mijn contact persoon bij auto leasecentrale.

Basma Zaandam

02-03-2019

Raymond Sint willebrord

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Zeer vriendelijk ontvangen als klant en ZEER meedenkend in mijn bedrijfsvoering! Mijn contactpersoon, Lucas van Leeuwen, heeft mij zeer duidelijk en professioneel uitleg van de gang van zaken gegeven en reageerd altijd snel bij vragen of opmerkingen. Ik ben zeer tevreden en zal uw diensten ZEKER in mijn omgeving aanbevelen!Van aanvraag tot aflevering superklasse!

Rose Muiden

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Ik heb een top service gehad altijd, now hele lieve mensen allemaal aan de telefoon, Mijn consulent was Artan, top mens is hij, altijd vrolijk, komt afspraken na, snelle reactie, ik heb geen woorden voor, hij is een gezellige en vrolijk mens.

Tony Rotterdam

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Lucas van Leeuwen was super behulpzaam en efficiënt met het vinden van de juiste bedrijfswagen!!!

Alexander Den bosch

Heb een goede ervaring
Personeel heel aardig en behulpzaam
Alles soepel verlopen

S

9,8

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Eind vorig jaar heb ik mijn bestelling voor een bedrijfsbus geplaatst bij de leasemaatschappij, het was kort dag maar ik mijn contactpersoon Lucas heeft zijn best gedaan om alles nog net aan begin van het nieuwe jaar in orde te krijgen voor mij. Ik ben zeer te spreken over de service en klantvriendelijkheid, de snelle schakeling en betrouwbaarheid. Professioneel zoals het een bedrijf betaamd.

Ed Vlaardingen

9,7

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Van begin tot einde top geregeld

Stef Den Haag

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Geweldig geholpen door Lucas. Offerte aangevraagd via de website waarna ik de dag erna gelijk gebeld werdt met wat mijn wensen waren. Offerte binnen 3 dagen binnen en binnen een week was alles geregeld. Contact was goed bij een vraag kon ik bellen of een whatsapp sturen, reactie binnen 5 minuten! zeker een aanrader