Beoordelingen Autoleasecenter - prive lease

19-11-2016

17-11-2016
3,0

Gevonden via: Internet

Na mijn ervaring naar een tijd vind ik echter dat de afspraken niet zoals afgesproken lopen of wordt mee gedacht met de klant dat voelt niet goed afspreken worden toch doorbroken dit is mijn mening tot nu toe

Harry uit: Heiloo

6,9

Albert uit: Dordrecht

Gevonden via: Internet

In 1 woord geweldig wat er geboden word aan service en advies en kijk uit naar een doorloop in wederzijds vertrouwen en over ca. een 1,5 jaar vanaf nu een andere wagen na einde lease contract met net zoveel rijplezier.

Gevonden via: Internet

de verzekering die ik moest nemen daar moest ik 25 euro meer voor betalen om dat ik geen 5 jaar achter elkaar schade vrij had maar dat heb ik wel maar ik had 3 jaar geen auto dus niet gereden daar bij had ik 40 jaar schade vrij gereden dat hier geen coulance bij toe gepast is vind ik niet goed en ben er nog steeds niet mee eens ......jammer

Marcel uit: Ridderkerk

13-11-2016
7,7

Gevonden via: Internet

Helaas was de eerst bestelde auto verkeerd aan de dealer geleverd, Hier kan Autoleasecenter natuurlijk niets aan doen. In later stadium verzocht om upgrade van B-segment naar C-segment, maar leasemaatschappij was uit de private lease gestapt. Kan Autoleasecenter ook niets aan doen, maar je hebt er wel mee te maken