Beoordelingen Autoleasecenter - prive lease

Carolyn uit: Heerhugowaard

24-01-2018
9,9

Gevonden via: Internet

Mijn ervaringen met het leasen van mijn auto zijn zeer positief geweest. Tijdens mijn eerste telefoon gesprek om advies te vragen was ik zeer vriendelijk geholpen. Bij vragen was er altijd iemand beschikbaar om mij te informeren. Bij het ophalen van mijn auto waren mijn kinderen en ik zeer vriendelijk ontvangen. Mijn auto bevalt mij prima en ik ben achteraf ook gebeld geweest om dat nog te checken. Overal ben ik zeer tevreden met mijn lease.

Robert uit: Hoorn

18-01-2018
9,7

Gevonden via: Internet

Geweldige service: duidelijk, tijdig en volledig. Enthousiaste medewerkers..je bent een klant en geen nummer. Ik ben een blijvertje en zal jullie ook altijd adviseren. Top!!!

Nienke uit: Veenendaal

17-01-2018

Gevonden via: Internet

Duidelijk en snel geholpen. bij vragen goed bereikbaar en een duidelijk helder antwoord. Ook nadat de auto is geleverd blijft de service goed.

Petra uit: Zeist

17-01-2018

Gevonden via: Internet

In een voor mij chaotische tijd moest ik heel snel een betere auto. Mijn bedrijf ging verhuizen en mijn oude auto stond op instorten. Ik ben zo enorm goed geholpen, dat gaf mij veel rust.

Jo-Ann uit: 's-Heerenberg

Gevonden via: Internet

Super vriendelijk personeel. Zijn zeer goed en snel bereikbaar. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Dit is 1 van de goedkoopste aanbieders. Je hebt hier niet het gevoel dat je contact hebt met een groot bedrijf, alles voelt heel persoonlijk. Ik heb dit bedrijf aanbevolen aan meerdere personen in mijn omgeving. 1 daarvan heeft ondertussen ook een auto geleased via dit bedrijf. Ook zij is erg tevreden.

Rob uit: Enschede

7,4

Gevonden via: Internet

Die situatie zoals ik mijzelf had voorgesteld wat betreft het leasen van een auto klopt helemaal: betrouwbaar, comfort en bereikbaarheid.

Percy uit: Tilburg

Gevonden via: Internet

Ik ben altijd direct en goed geholpen. Ik heb een keer een aanrijding achterop gehad. Ik heb ze gebeld, binnen anderhalf uur was mijn auto geborgen en zat ik alweer thuis met een leenauto. Dat verwacht je gewoon niet. Heel tevreden dus.

ivon uit: Hengelo

Gevonden via: Internet

we zijn er blij met jullie

Miriam

15-01-2018

Gevonden via: Internet

Ik ben goed geadviseerd. Medewerkers zijn vriendelijk en deskundig en altijd bereid om te helpen of mee te denken.

Klaas uit: Delft

15-01-2018