Beoordelingen Autoleasecenter - zakelijke lease

Dikke prima

marcel uit: rozendaal

05-02-2018

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

uitmuntende service, complimenten. Ik kreeg van Tesla center Duiven een offerte van Autoleasecenter. Tesla (online) procesgang en werkwijze sluit niet overal goed aan bij leaseoplossingen maar Autoleasecenter heeft alles steeds prima begeleid.

Raymond uit: Hengelo

17-01-2018

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Professionele organisatie waarbij het persoonlijke contact en kennis van zaken als erg prettig is ervaren. Weten waar ze over praten! Een deskundig advies, scherpe prijzen en gunstige voorwaarden.

Erwin uit: Enschede

17-01-2018

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Veel negens! Er moet altijd een uitdaging blijven om te verbeteren. Anders was het en 10 geweest.

Achwak uit: Beverwijk

9,6

Wij zijn altijd erg tevreden over jullie service,jullie denken mee en proberen ons altijd te helpen met de auto’s

Paul uit: Lochem

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Zoekt naar de optimale vertaling van wensen voor een uitstekende prijs. Waren best wel een paar slordigheden door uitleverende dealer, maar juist dan is de directe, persoonlijke, no-nonsens-aanpak van autoleasecenter zo belangrijk voor een goede afloop in het belang van de klant.

ayolt uit: alkmaar

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

soepele en vlotte afhandeling van schade. Duidelijke communicatie qua facturering.

Miriam uit: Hengelo

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

eenvoudige acceptatie en snelle afhandeling.

Michel uit: Gouda

Omvang wagenpark: minder dan 5 wagens

Contact gehad met Ron. Hele vriendelijke man die je goed helpt en te woord staat. Ik ben blij met zijn hulp door mee te denken en after sales.